Wat?
De Photomode. Jeweetwel. Als je dood bent in een online match, of in een potje tegen bots (Training Grounds) kun je foto's maken. Vandaar de naam Photomode.
Oh, op die manier. Hoe werkt dat dan?
Nou, zoals gezegd kan het alleen als je zelf de pijp uit bent. Zodra dat gebeurd is kan je op X drukken om de 'Ghost Cam' te activeren.
Met deze cam kan je je vrij door het level bewegen. Zodra je iets ziet wat het waard is om een foto van te nemen druk je op B, en je foto wordt dan opgeslagen.
Leuk! Maar vind ik mijn foto's nu terug?
Simpel. Als je in het hoofdmenu zit moet je de optie 'War Journal' selecteren en op A drukken.
Ga nu naar 'Photos' en druk wederom op A
Die zien er inderdaad mooi uit, maar hoe kan ik ze nu hier posten?
Dat is niet zo moeilijk hoor. Ga naar het 'Photos' menu, en selecteer een foto die je hebt gemaakt. Maar in plaats van op A te drukken, druk je nu op Y. Je foto wordt nu naar www.gearsofwar.com geupload.
Voor de volgende stappen moet je achter je 360 uit en je PC aan zetten. Moeilijk, maar het moet toch echt even.
Ga naar http://gearsofwar.xbox.com/photogallery/myuploads.htm (zorg ervoor dat je ingelogd bent met met je Windows Live ID)
Scroll nu naar onder, en kijk bij de sectie 'Latest Uploads'. Klik op het diskette icoontje om je foto op te slaan op je PC.
Ok, nu staat de foto in al zijn glorie op mijn PC, maar heb ik nog steeds niks gepost.
Geduld! Dit zijn de laatste paar stappen.
Ga naar www.imageshack.us en upload daar je foto. Om dit te doen klik je op de volgende knoppen: Bladeren; *selecteer het bestand* ; Openen; Host it.
Scroll naar beneden. Klik op 'Show Advanced Links'. Kopieer de link die je te zien krijgt.
Klik hier op XBW op dit icoontje: . Plak nu in dat venstertje de link die je net gekopieerd hebt.
Klaar.
Dat is zoveel werk; dit kan ik nooit allemaal onthouden!
Valt wel mee hoor. Het lijkt veel, maar het is uiteindelijk in een wip gebeurd.
En ik ga je niet vragen of je van buiten geleerd hebt hoe het moet + je kan altijd deze post even teruglezen om je geheugen even op te frissen.
Wordt dit wel een succes? Misschien ben jij de enige die geilt op foto's maken?
Misschien, maar er is maar 1 manier om er achter te komen. Dit topic openen.
Genoeg geluld lijkt me, kunnen we nu eindelijk beginnen?
Tuurlijk. Ik begin wel, maar jij moet ook wat posten hoor! Je weet nu hoe het moet.
|
Eens kijken of er interesse is.
Laatst bewerkt: 16 nov 2008