FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    FIFA 09​

    [​IMG]
    Met dank aan Brada PSV en natuurlijk mezelf:b:

    Uitgever: EA
    Ontwikkelaar: EA Sports
    Genre: Sport
    Release: 2 Oktober 2008
    Demo: nu op Xbox Live Marketplace!
    Site: www.easportsfootball.com

    En dat is nummer 6!! records worden getroffen bij het beste FIFA spel ooit!
    De game is inmiddels uit en het heeft bij een hoop mensen de stoutste dromen overtroffen.
    Er zijn al vele tournooitjes en teams op XBW, de vele gamemodes hebben dit een onvergetelijke game gemaakt!

    Deel 1:

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=114504

    Vorige deeltje:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=119806


    Informatie

    Bron: Gamepro


    XBW Gamepage

    Screens
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes

    [yt]B7ZUZhAuuOo[/yt]
    [yt]o_eHGbu-k60[/yt]
    [yt]trpHP6iEshM[/yt]
    [yt]Vke2QmIOI7s[/yt]


    Waarom moet je FIFA 2009 in huis hebben?
    Het is de beste footy ooit!



    Vragen over het product?

     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2008
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Aan de hand van Colin's tactiek ben ik van 2500ste naar 700ste rank gestegen:)
     
  3. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die commentaar downloaden? Gisteren gezocht en nergens kunnen vinden.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Tsja, die nieuwe XBOX Live marketplace is idd lastig.
    Zoek bij games marketplace en dan new arrivals.
    Dan zie je FIFA 09 als het goed is staan, klik erop en je kan alles downloaden.
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel ! :b:
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu meestal unranked want altijd tegen man u spelen wordt je wel moe.En ik ben ook enkele teams aan het testen
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ff wat snelle sluik reclame ;), we zoeken nog een leuk actief betrouwbaar duo voor een 2vs2 toernooi.
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Unranked speel ik ook nog weleens maar ik vind ranked toch wel iets hebben. Ik vind het leuk om te zien hoeveel ik er heb gewonnen en verloren, ook al is het vaak niet zo leuk om te zien.

    Het gaat natuurlijk in de eerste plaats om plezier maar daarbij vind ik het altijd wel leuk om terug te kunnen kijken hoe je gepresteerd hebt de laatste tijd :) (hoewel ik weinig snap van al die afkortingen, waarom nou zoveel? :x)
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze week weinig tijd gehad om te spelen, vanmiddag vrij dus ik denk, laat ik weer es wat ranked matches spelen!

    7x gedaan, 7x MAN UTD

    Fifa09 is officieel verneukt :x
     
  10. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    zonde zeg, vna man u. maar dit was ook al het geval in de 1e week van fifa. barca en man u vond je overal. niks aan te doen, ik leave van te voren als ze man u ofzo kiezen.
    maar ik speel nu be a pro met suarez op professional, en gaatdik goed :)
    ben fan favourite bij ajax en captain bij uruguay. heeft iemand een idee wanneer ik club legendary word, voor die achievement? :9
    thx
     
  11. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Elke keer speel je weer online en elke keer kom je hier weer zeiken met hetzelfde verhaal. Ga dan niet online.
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel ;) Net toch nog 2 leuke potjes tegen Liverpool en Real Madrid. Meteen evenwichtige en totaal andere wedstrijden. Allebei gewonnen met 3-2, maar ook al had ik deze op een eerlijke manier verloren, dan had ik het nog oke gevonden.

    Offline heb ik geprobeerd op de moeilijkste graad. Dit komt echt niet in de buurt van een goede online pot. Wat ik wel ga doen is vaker leaven of vaker unranked spelen. Zo hoop ik toch wel leukere wedstrijden te krijgen.

    Toenstraks pakte een gast Man Utd, ik pakte uit de duitse 2e divisie een 1 1/2 ster club, pakt hij nog steeds Man Utd. Met veel moeite won hij met 1-2 :+.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Waarom speel je dan tegen Man Utd?
    Druk gewoon 2x op B, doe ik ook altijd.
    Ik negeer ze gewoon
     
  14. Tugadimitar

    Tugadimitar Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen speelt standaard met Manchester United online het wordt inderdaad een beetje irritant maarja ik zelf heb nog geen fifa wel al een paar keer geleend van een vriend en wat is dat spel veranderd vergeleken met de vorige versie
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Soundtrack van FIFA is ook echt zwaar een dikke pluspunt. Die nummers zijn altijd echt zwaar lekker, ook dit keer weer. Heerlijk om even wat balletjes te knallen in de Arena met Tom Jones op de achtergrond. Of een Mercy tijdens de herhaling van een dikke goal. _O_
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2008
  16. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weiger ook e spelen tegen Man U, in 1vs1 en in clubs
    dan maar 2x meer zoeken :)
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Die gasten die Man U nemen zijn meestal niet de slimste hoor, als je een beetje blijft rondtikken moet je toch wel een kansje maken. Ik vind het altijd wel leuk om iemand te verslaan die Man U heeft, zeker als ik zelf met PSV speel 8)
     
  18. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    nja als ze al beetje kunnen spelen zijn ze zo weg met ronaldo en heb je geen kans bijna. Maar mensen zeggen hier kan je leaven als ze ManU zijn.. deed ik ook, maar daar wordt je ook moe van ben je 10 minute bezig met steeds opnieuw ranked match in gaan :confused:
     
  19. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe neem je eigenlijk het best vrije trappen. heb er nog nooit eentje ingeschoten.
     
  20. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel al 2 maand ofzo, maar heb nog nooit nederlands commentaar gehad! Kon het ook niet zo snel vinden hoe ik het er op krijg. Ik kies in het begin wel de NL vlag, maar heb dan geen NL commentaar. Hoe werkt dit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina