Sjacco's X-Mas Challenge DOE MEE!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Title: Sjacco's X-Mas Challenge

Winner's Reward: Bragging rights!

Duration: 14 days

Start: Vrijdag 19/12/08

Sinterklaas is alweer lang opgerot naar Spanje en bij de meeste mensen staat ook alweer een tijdje een kerstboom te schitteren in de woonkamer! En beter nog, vrijdag begint voor alle scholieren de kerstvakantie! Voor iedereen dus tijd genoeg om lekker te kunnen xboxen! Daarom dus speciaal voor in de vakantie een X-Mas Challenge van mij voor jullie O-)! Gewoon helemaal voor de fun ZONDER punten, dus ook zonder gezeur over het krijgen van maar 1 punt als je vierde wordt :9!
    Twee weken gamen en fun hebben en zorgen dat het toch nog een spannende challenge wordt ook :thumbs:!

Uitleg en paar regels (LEZEN AUB!):
    1. Als het minimum aantal gamers voor de challenge bereikt of overschreden is, mag degene die de challenge gemaakt heeft deze starten.
    2. Degene die de challenge gemaakt heeft, moet deze handmatig “launchen” om hem te starten.
    3. De start is de eerste middernacht (12am PST = 08.00 uur) nadat de challenge is gelaunched. De eind datum wordt bepaald door de geselecteerde duur.
    4. Als de challenge gestart is verdienen de deelnemers punten door achievements te halen bij het spelen van Xbox 360 of Windows PC Live-enabled spellen.
    5. Alle scores worden elke nacht tussen 00.00am en 01.00am Pacific Time vastgelegd. (Dit is tussen 08.00 en 09.00 uur!)
    6. OM ER ZEKER VAN TE ZIJN DAT JE PUNTEN NIET GEMIST WORDEN, HAAL JE GEEN ACHIEVEMENTS IN DE PERIODE VAN 00.00AM EN 01.00AM PACIFIC TIME! (TUSSEN 08.00 EN 09.00 UUR!)

Verder nog drie opmerking:

Het spelen van games die nog niet zijn gereleased (en het halen van achievements in die games) op een omgebouwde xbox is absoluut niet toegestaan!

Het gebruiken van gamesaves is ook absoluut niet toegestaan!!

Offline gamen wordt niet op prijs gesteld! Op die manier kan namelijk niemand zien hoeveel punten je gehaald hebt/aan het halen bent en weet dus niemand of ze voor of achter staan!
    Zorg dus dat je altijd bij Live ingelogd bent als je gaat gamen en achievements gaat halen!
    Mocht je om de een of andere reden niet kunnen inloggen (internet ligt eruit, kabeltje is kapot, enz), geef dit dan aan in het topic! Vermeld er ook bij wanneer je verwacht wel weer online te kunnen en hoeveel achievements je ongeveer in de tussentijd zult gaan halen!

De challenge zal DONDERDAG 18/12/08 's avonds gelaunched worden, zodat we vrijdagochtend kunnen beginnen, dus ben er op tijd bij!!

IEDEREEN KAN EN MAG MEEDOEN!! Er valt niks te winnen, het is enkel voor de fun en de bragging rights! Dus iedereen, doe gewoon mee, want meer dan inschrijven en gewoon gamen hoef je er niet voor te doen *)!!

De Challenge is gelaunched!!

Mee doen kan dus helaas niet meer! Maar niet getreurd, want in het nieuwe jaar komt er weer een nieuwe reeks XBW Challenge's \o/!

Updates en tussenstanden vind je
    HIER

Laatst bewerkt: 19 dec 2008
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik doe weer mee en ik probeer in een weekje zoveel mogelijk punten te halen want in de 2e week zit ik in LA. ;)

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Oud en nieuw in LA?? Nice!!!! Enjoy :thumbs:

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben er weer bij. Yippie.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Met oud en nieuw zit ik net in Las Vegas dus dat is nog beter. ;)
    Me xbox is net op "vakantie" geweest dus ik heb ME en Fallout hier liggen voor de punten.

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Damn! Me = jealous!!!! Vegas is de shit! Al eens geweest? Ik was helaas nog geen 21 toen ik er ben geweest :mad:! Hoop dat jij nu wel oud genoeg bent! Have fun anyway!!

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben er nog niet geweest en gelukkig ben ik oud genoeg. ;)

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    \o/\o/
    Ik ga alleen geen 4e worden deze keer.. :+

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Weer laatste deze keer :+?

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Heb er zin in!

Mn XBox niet

Anyway, ik ga ervanuit dat ik morgen o.i.d. weer gamende ben, dus ik meld me wel ff aan. Haal gewoon een Elite op deze week :+.

Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nauwelijks tijd in de vakantie :mad:

Anders had ik graag weer meegedaan..

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat zijn toch 2 rode lichtjes en niet 3? Maar deze challenges zijn echt een beetje achievement geil :+ Het zou vetter zijn als het bijvoorbeeld met 4 games ofzo zou zijn.

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de games, de tijd en de motivatie. Mis nu alleen nog live gold :+.

14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Laatste... zoiets ja:)

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Balen! Maar beter haal idd gewoon een Elite ;)!

Twee weken is de challenge dit keer he! Ergens in die twee weken heb je toch wel tijd? En t is gewoon voor de fun he, niet voor punten dit keer!

Je mag helemaal zelf weten hoeveel games je speelt gedurende de challenge ;)! En nogmaals, t is gewoon voor de fun en gezelligheid!

Je hebt alleen gold nodig om je bij de challenge aan te melden! 48uurs kaartje heb je dus genoeg aan! Anders bijv hier 12+1 maand voor 36 euro!

Dacht ik ook ja ;)

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ze knipperen heel snel in dit geval... Ik moest ook 5 foto's maken voordat er eindelijk een foto was die de rode lichtjes ook echt geknipt had :x

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik doe mee. Valt toch niets te verliezen, aangezien Lenny als laatste wordt. :)

18. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe ook weer eens mee ;)

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    ik doe ook mee want heb tog niet zo veel te doen:D

20. Lenny-t