1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Arcade] Castle Crashers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Frangster, 23 dec 2008.

  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Platforms: Xbox 360 Live Arcade
    Kosten: 1200 Microsoft Points
    Developer: The Behemoth
    Genre: side-scrolling beat-em-up
    Release datum: 27-08-2008
    Officiele website: http://www.castlecrashers.com

    [​IMG]

    Info over de game:
    Castle Crashers is een Xbox Live Arcade game die ontwikkeld is door The behemoth. Het verhaal van de game gaat over de avonturen van 4 ridders die de achtervolging inzetten tegen de slechte tovenaar met zijn leger om zo de ontvoerde prinsessen te redden.

    Castle Crashers is een side-scrolling beat-em-up met een paar kleine role playing elementen. De speler kiest aan het begin een speelpersonage waarmee hij al hakkend, stekend, springend en schietend op pad gaat. Tijdens deze bizarre tocht zal je verschillende locaties aandoen en speel je de nodige wapens en personages vrij die ook weer gebruikt kunnen worden in andere speelsessies.

    De game kan ook met meerdere mensen gespeeld worden, zowel lokaal als over Xbox Live. Ook zijn er nog 2 mini games toevoegt die met meerdere mensen gespeeld kan worden. Zo is er een arena waar men het tegen elkaar op kan nemen en is er een eetwedstrijd wat inhoudt dat de persoon die het snelste kan button bashen wint.

    Screenshots
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Video’s
    [gt]17191[/gt]

    [gt]39157[/gt]

    Achievements
    http://www.xbox360achievements.org/game/castle-crashers/achievements/

    DLC: 01 King's Pack
    On Wednesday (Jan14th) we are going live with our first of two downloadable content packs for Castle Crashers. The King Pack will include the following additions to the game:

    New Characters!
    Open Faced Gray Knight
    King

    New Weapons!
    NG Lollipop
    NG Gold Sword
    King's Mace (equipped with the King)

    New Animal Orbs!
    Pelter (Seal)

    New Magic
    King's Healing
    Gold Knife
    Healing Magic
    Kingley Jump

    King’s Healing is an awesome new spell that lets you heal other players and yourself. If you have ever decided to pick the healer class in any RPG with the intention of healing the party, this spell is for you. This pack should go live sometime on the 14th of January for 160 Space Bucks Microsoft Points ($2.00). All pricing for this and future downloadable content is entirely decided on by Microsoft.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ik weet niet of een apart topic voor een arcade game werkt, maar daar komen we vanzelf achter. Het is in ieder geval de moeite deze geweldige game even onder de aandacht te brengen. Vast in een level? Hoe haal ik die ene Achievement? gebruik dit topic om over deze game te praten of om elkaar te helpen.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Pas weer gespeeld en er was nog steeds geen patch voor de multiplayer. Ik kocht dit spel juist voor de multiplayer, maar het is bijna onmogelijk om een match te vinden. Voor de rest is het best een leuk spel, maar met zijn 4-en is het toch wat leuker.
     
  3. Basserr

    Basserr You're Breakfast!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister aangeschaft en vind het echt een vette game, vooral co-op met meerdere vrienden :)
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Het laatste nieuws wat ik kon vinden over die patch was van begin december. De patch schijnt klaar te zijn, maar het is wachten totdat Microsoft hem heeft goedgekeurd.

    Als er trouwens mensen deze game willen spelen, voor achievements of voor co-op voeg me dan toe met de gamertag: Frangster NL :).
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dit is samen met Worms een van de weinige Arcade games die mij kan interesseren. Misschien toch maar is wat Points halen.

    Leuke openingspost trouwens! ;)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mooie startpost!

    Ik heb het spel ook en speel het samen met vriendin en zoon. Co-oppen op de bank is erg gaaf met dit geinige spelletje :)
     
  8. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Trial gespeeld grappige hack 'n slasher!
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m ook. zeer vermakelijk met vrienden. erg grappige poppetjes ook :)
     
  10. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je even toegevoegd Frangster :)

    Moet nog wel wat achievements... Co-op lijkt me die ene goed mogelijk waarbij je al je vrienden minimaal 1x moet reviven....
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Die achievement heb ik gisteren gehaald met nog 1 Engelsman. Je kan namelijk ook gewoon alle 2 een extra controller inpluggen, dus daar zal ik je binnenkort wel even mee helpen (vanuitgaande dat jij ook een extra controller hebt).

    Ik heb wel gelezen dat de boomerang bug om snel te levelen na de update niet meer werkt! :+
     
  12. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Boomerang is dat, dat je dan een poppetje tegen de verste zijde van het scherm slaat en dat ie dan de hele tijd terugstuitert en jij hem de hele tijd tegen de zijkant slaat?
    Had dat gisteren ineens namelijk en toen dacht ik dat dat een goeie manier was om XP te krijgen, maar ik verveelde me vrij snel op die manier en ben toen gewoon doorgelopen...

    Krijgt je character trouwens ook XP in de arena?
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Dit filmpje laat zien wat ik bedoel:

    http://www.youtube.com/watch?v=_fc_...achievements.org/forum/showthread.php?t=88886

    Volgens mij wel, maar dat weet ik niet zeker....
     
  14. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben er sinds september op moeten wachten maar de multiplayer-fixende update voor Castle Crashers is nu eindelijk daar!

    Een voorlopige changelog is al bekend gemaakt, later wordt een meer uitgebreide changelog verwacht, maar de volgende problemen zijn in ieder geval verholpen:

    Saved data loss issues
    Quick Match/Custom Match multiplayer games not working/displaying error messages
    Xbox LIVE games dropping unexpectedly
    Arena Master achievement will now unlock after any mixed arena matches.
    Overall network performance improvements
    A few crash bugs
    NXE related issues
    Boomerang exploit is now resolved
    Alien Hominid can now drop the pitchfork!

    De patch is dus vanaf nu te downloaden door, als je verbonden bent met Xbox Live, Castle Crashers te starten. Je zal dan automagisch gevraagd worden om de update te downloaden.

    :)
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Online werkt nu een heel stuk beter en er zijn ook aardig wat mensen online elke keer!

    Een nieuw truukje om "snel" te levelen kan je vinden door op de insane mode het level "Thieves Forrest" te spelen. Tegen het einde vecht je tegen een trol die heel veel kleine trollen uitspuugd. Als je hier springt en met Y blijft aanvallen blijf je heel lang in de lucht en smash je alle kleine trollen tegen de grond en aangezien het zoveel trollen zijn krijg je hier steeds onwijs veel XP voor. :thumbs:

    Als mensen het wapen van de koning willen hebben, de "King's Sceptre" voeg me dan even toe op live onder Frangster NL dan kunnen we even een game starten en dan kan ik hem je geven. Ik heb zojuist alle beschikbaren wapens in het spel weten te bemachtigen, dus als iemand nog wat nodig heeft....
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2008
  17. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel lijkt echt vet veel op little fighters en dan vooral deel 2. Als je dit leuk vind moet je dat ook maar eens downloaden, wel op pc;)
     
  18. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra ik weer wat meer tijd te besteden hebt zie je me wel online :)
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Yeah! Ik heb nu m'n ridder op level 99! \o/
     
  20. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren maar effe met vier vrienden dit spel co-op weer uitgespeeld in één(!) zit... (okeej tussendoor nog ff spareribs gehad) maar echt geniaal... ik had die grey knight (beetje suffe magic trouwens) in een paar uur uitgespeeld, uur of 6 a 7 maar ik zou de black knight unlocken volgens verschillende sites, vriend unlockte wel een character in die sessie... beetje apart... :-S
     

Deel Deze Pagina