ik heb hem ook nog steeds niet binnen . deze week nog even afwachten. en dan maar even vriendelijk een pm'tje sturen naar willem
Ik wacht ook nog steeds op mijn prijs uit de james bond prijsvraag die ik jaren geleden gewonnen heb.
Wij (mods/admins) kunnen helaas ook niet veel voor je betekenen, aangezien Mirik de enige is die over deze zaken gaat!
Ik was helaas ziek, moest alle zeilen bijzetten om de mainpage up te daten tussen slapen en naar voelen in. Maar nu ik opknap zijn de Naruto prijzen zijn opgestuurd (niet door mij hoor, heb ze alleen ingepakt en meegegeven)! Een prijswinnaar woonde ook in belgie dacht ik, geen idee hoe lang dat duurt!
Oh, beterschap he . Kwam net thuis en heb mijn prijs binnen (ik dacht dat het om de game en een manga ging was dus alleen de manga (en 2 buttons ) ), wat ook heel vet is or*). bedankt
Klopt, de eerste paar minuten dat de prijsvraag online stond had ik iedeeen een game gegeven terwijl ubisoft die games stiekem niet had! toen lieten ze mij dat weten en paste ik het aan, maar goed, misschien had je inderdaad al de prijsvraag ingevuld, mijn grote spijt! Normaal doet Ubi dan niet moeilijk maar deze game hadden ze praktisch geen promo's voor ofzo!!!
* edit. Ik heb weer eens niet verder gekeken dan me neus lang is. ben fan van naruto, dus thanx voor de manga