1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Fallout 3 is het vervolg op twee turn-based rollenspellen uit de jaren 90. Dat is al even geleden en daarom is Fallout 3 een volledig ander spel! In dit topic kan je alles vinden over het spel. Je kan vragen stellen of de ervaringen delen met de andere bezoekers van Xboxworld. Veel plezier!

    [​IMG]

    Uitgever: Bethesda / Ubisoft / Microsoft
    Ontwikkelaar: Bethesda Softworks
    Genre: Role-Playing
    Release: Reeds verschenen

    [​IMG]

    [​IMG]

    Informatie, media en het net:

    Xboxworld Gamepage
    Xboxworld Screenshots
    Xboxworld Review
    Xboxworld Info: De uitbreidingen op Fallout 3
    Xboxworld Info: Meer details over Operation Anchorage

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  2. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie gaat die DLC kopen die in januari uitkomt? Ik vind 10 euro voor een missie behoorlijk prijzig.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mja, het schijnt een grote missie te zijn inclusief nieuwe wapens en wat extra's die je ook buiten de uitbreiding kan gebruiken. Ik heb het er wel over, omdat Fallout 3 één van de weinige spellen is die ik ook veel speel.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand had er laatst screens van gepost en het zag er wel erg vet uit. Maar 10 euro is wel duur voor zoiets.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zag er wel vet uit, gaf een lekker sfeertje. Denk wel dat ik de content later koop, heb de game pas. 10 uur erop en nog kwa verhaal niks gedaan en side quests ook niet. Als ik daar klaar mee ben koop ik de content wel :)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Ga de DLC wel kopen, heb het verhaallijn uitgespeeld en wil nu wel wat andere missies doen.
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik ben zwak, ik zie de die ms points niet als geld
    Kopen gaat dan veel makkelijker. Ik ga ze dus alle 3 kopen.
     
  8. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop het denk ik ook wel. Screens zagen er mooi uit.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik koop die uitbreidingen in elk geval wel. Het lijkt me wel leuk om eens iets anders van de wereld te zien dan alleen de wasteland. ;):)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind het alleen zo jammer dat Operation Anchorage een computersimulatie is. :{ Ik had het veel leuker gevonden als Canada/Alaska de oorlog beter overleefd had dan Washington, oftewel: Daar is het nog altijd oorlog! :eek:
    Als speler ontdek je dat er in Rivet City huurlingen gevraagd worden om te helpen bij het bevrijden van Anchorage. Als speler schrijf je jezelf in, je reist er per boot heen (met de Rivet :D ) en gaat die stad bevreiden! En ja, ik weet dat de Rivet vast gelopen is en niet meer kan varen, maar daar vinden we wel iets op. :+
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Soms vraag ik mij de intellectuele intelligentie van sommige XBW medewerkers wel eens af? Ik weiger met die roestbak Rivet City te varen, zelfs als zou het kunnen. Meer episch mogen de uitbreidingen dan het origineel wel worden. ;):)
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Twijfel nog over herkoop van Fallout 3....Was zelf ergens in een missie maar werd echt super snel afgemaakt of ik deed wat verkeerd of punten verkeerd ingedeelt...weet het niet maar was best frustrerend maar gaf het niet echt een tweede kans :+ Iemand nog tips hoe je het beste kunt beginnen en waar je ook later in spel van kan profiteren? En klopt het dat je robots voor je kunt laten werken of kunt laten volgen etc?
     
  13. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo, jammer dat het een computersimulatie is? Tranquility Lane is de coolste quest uit heel Fallout 3 :cool::+.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Je hebt het hier even over herkoop. Weet je wel hoevaak ik een discussie met mijn moeder heb als ik weer eens een game verkoop (vaak met verlies), of er eentje herkoop. Echt, de ''oudere'' jeugd snapt vaak niet dat je toch altijd verlies op dit soort dingen maakt. Koop een nieuwe auto en een jaar later is die bijna de helft minder waard. Gek, maar de wereld staat in sommige opzichten altijd op verlies. Zo ook in de gamewereld. ;):)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha. Als het zou kunnen, zou ik het echt wel doen. :cool: Geweldig ding niet, zo'n vliegdekschip?

    Haha, Tranquility Lane is inderdaad geweldig! :D Maar ik vind het dus jammer dat een oorlog als deze, met nieuwe wapens, nieuwe mensen en nog veel meer, gewoon nep is. Ik heb ergens gelezen dat heel dat Operation Anchorage een soort testprogramma was van het Amerikaanse leger om zich beter te kunnen weren tegen een echte aanval van de Commies / Chinezen.

     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow vroeg om iets over het spel en krijg antwoord over de koop van het spel :+
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja sorry, klinkt wat verwarrend misschien. Ik heb de laatste tijd op XBW wel vaker gelezen dat een gamer een game wil herkopen. Thuis krijg ik altijd van die discussies over het herkopen van een game. Dat is wat ik bedoelde. Je hoeft niet alles wat ik zeg serieus te nemen, behalve dat ik ruim twee meter lang ben. Niet dat dat ook maar van enig belang is. ;)\o/:)
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Toevallig dat ik het spel gister weer heb gekocht. Had hem verkocht laatst maar toen ik in de rij stond om Shaun White Snowboarding te ruilen besloot ik Fallout 3 toch maar weer mee te nemen, moest nog genoeg doen in die game :)

    Overigens, iemand een Nederlandse website waar ik een Strategy Guide van Fallout 3 kan kopen? :+
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, want je gaat de wereld in dat spel zelf verkennen. :{

    Vind ik. ;)
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke. Tja, main quests vinden is simpel maar aangezien ik ook sidequests moet gaan doen en niet weet waar ik die moet zoeken :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina