1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA IV] Lost and damned

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 30 dec 2008.

  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    [​IMG]

    Platform
    Xbox 360

    Developer
    Rockstar

    Uitgever
    Take Two Interactive

    Release date
    17 februari 2009

    Genre
    thirt person shooter

    prijs
    Waarschijnlijk tussen de 12 en 18 euro.

    Nieuws

    Gepost door Mirik Smit op 20 november, 2008

    Grand Theft Auto IV episode 1 op 17 februari te downloaden

    Vandaag laat Rockstar de eerste details en screenshots los van ‘The Lost and Damned’, episode 1 van de twee beloofde exclusieve content downloads voor de Xbox 360. Aan de screenshots te zien zullen gamers de rol van Johnny aannemen, een prominent lid van een motorbende, die heibel zoekt met andere bendes. De episode zal op 17 februari beschikbaar zijn voor een nog onbekende bedrag aan Microsoft Points en belooft nieuwe missies met een nieuwe manier om de stad te verkennen, nieuwe mulitplayermodi, wapens en voertuigen, plus een diverse soundtrack met nieuwe muziek. Alles wat je nodig hebt is Grand Theft Auto IV en Xbox Live, dan kun je aan de slag. Meer details volgen nog!

    De motoren Angel, Diabolus, Hexer, Lycan, Nightblade, Revenant en Wolfsbane zullen waarschijnlijk in The Lost and Damned.
    bron wikigta.nl

    Je zult opnieuw Liberty City betreden maar deze keer niet in de schoenen van Niko Bellic, maar in de schoenen van Johnny Klebitz, een lid van de motorbende The Lost.
    Er zitten nieuwe missies, wapens, multyplayer modus in dit download content.

    achievements

    Get Good Wood – 50 – In the Bike Races, whack off 69 bikers with a bat.
    Easy Rider – 100 – Finish The Story
    Full Chat – 70 – Your backup are riding at their best!
    The Lost Boy – 25 – All hail the leader of The Lost!
    One Percenter – 5 – Billy is back on his bike.

    Foto's

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpje


    http://archief.xboxworld.nl/media_file/2770/
    http://archief.xboxworld.nl/media_file/2769/
    Moderators als dit topic niet mag of iets dergelijks mag je het sluiten:)
    maar tot die tijd, brand los:b:
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2009
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat ik hem ga kopen. Dat biker gedoe spreekt me niet aan. Als er nou een nieuw (klein) eilandje was en wat nieuwe wapens (moet nog zien wat er in komt) dan had ik hem wel gehaald.
     
  4. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem zoiezo niet kopen. Vind GTA IV niet echt leuk(zacht uitgedrukt).
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoeveel nieuwe missies komen er in?
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat vind jij;)

    Ik vind het overzichtelijker zo, nu krijg je 2 verhaallijnen in een topic door elkaar, vind het praktischer als het 2 verschillende threads zijn:)
     
  7. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het inderdaad beter om alles gewoon in het GTA topic te posten, maar ik ben niet in de positie om te beslissen en het maakt me ook niet zo heel veel uit.

    Ik denk ook niet dat ik hem (meteen) ga halen. Ik ben zowiezo nooit goed geweest op de motor in GTA4 en als dat dan het belangrijkste vervoersmiddel lijkt te zijn, haak ik toch wel af.
     
  8. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    ja beste laat je het wel zo, want het is niet handig om idd twee verhaallijnen door elkaar te hebben, het is immers ook met een andere hoofdpersoon. dus voor mijn part houden we twee topics.
     
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Die oude motoren sturen over het algemeen best makkelijk, die nieuwe motoren zijn niet echt geweldig nee.

    Daarbij denk ik idd dat het makkelijker is om het zo te doen want dan krijg je ook geen spoilers etc doorelkaar.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Noooohs, tijdje geleden vroeg ik of ik een topic hierover moest maken en toen was het geen goed idee, nu wel. :'-(
    Boeien, ik heb er zin in. :cool:

    Genre
    thirt person shooter Free Roaming / Sandbox
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het algemene GTA topic, en dit valt onder het ''algemene'', want uiteindelijk is dit geen los deel van GTA, maar behoort het tot IV :+

    Naja, boeien :p. Ik denk niet dat ik de content ga kopen, want ik ga wss GTA weg doen, en die biker missies lijken me niet zo leuk :p
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Het is het algemene GTA topic staat daar:p maar er was toch ook een topic voor San Andreas Xbox Original?

    En , ze zeiden dat de exclusieve inhoud "bijna" een heel nieuw spel was..

    Edit, er staat Algemeen Grand theft auto
    niet Algemeen Grand theft auto IV
    :+
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zie je dat staan? :+
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Met een startpost zo keurig als deze, en content zo groot als dit, is deze thread zeker wel gerechtvaardigd.
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Yeaaa! Zuid-limburg wint:+

    On-topic: ik weet nog niet of ik de content ga kopen, Ik vond GTA IV toch de tegenvaller van dit jaar..
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik lees nu pas voor het eerst dat je niet met Nico Bellic speelt. Hoe gaan ze dat doen? Verandert je personage zodra je een LaD missie start? Of moet je met je telefoon dat andere personage kiezen?
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk wel. Ik denk d.m.v. van je telefoon, of ergens in je safehouse dat je ergens kunt kiezen welke verhaallijn je kiest.

    Naja, niemand weet het, behalve hun dan :+
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Er ziten nieuwe wapens in maar vraag me niet welken want dat is nog niet bekend.

    ook nog niet bekend:+

    hoe kom je daar bij:confused:
    ik woon in NB
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hij en The Matrix wonen in ZL. 2 mensen die vonden dat dit topic open mocht blijven.
    Eigenlijk ik ook, maar toen ik gisteren mijn reply aan het typen was crashte mijn browser, dus maak daar maar 3 Zuid-Limburgers van. :cool:

    3 hoeraatjes voor Zuid-Limburg? :+

    Anyway, weet nog niet of ik die content ga kopen. Ligt eraan of ze met de nieuwe wapens het fun gehalte wat omhoog weten te krikken.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Er zit in ieder geval een automatische shotgun in, of iets in die richting.

    [​IMG]

    Tevens zaten er dacht ik 30 missies in, had het in ieder geval gelezen maar dat is niet meer dan een gerucht. De Cheetah zal er ook weer inzitten en 2 motors. Lijkt mij dat je gewoon via je telefoon kan kiezen met wie je wilt spelen, als je Johnny kiest kan je gewoon met hem freeroamen en zijn missies doen.
     

Deel Deze Pagina