De Community Games Channel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fireballs_nl, 8 jan 2009.

1. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Doel topic
    Alle informatie die jullie vinden specifiek over de Community Games Channel (functies / games), ervaringen (met bijv. US accounts) kun je hier kwijt.

Aanleiding
    Ik heb me rotgezocht naar een duidelijk draadje over dit onderdeel, maar kon deze niet vinden of zat hier en daar wat in (de) NXE (lancering) gepropt. Ik denk dat dit onderdeel, aangezien het enorm groeit, een eigen draadje nu heeft verdiend, ook al is het (nog) niet voor ons (NL) beschikbaar ("played by everyone" zoals in onderstaande afbeelding staa... ahum!). Ik weet wel dat dit voort komt uit de XNA (, maar dat is de ontwikkel) tool, maar het (publicatie) kanaal heet dus: de Community Games Channel.

Er zijn daar al talloze (nu al 111) downloads te vinden, waarvan een aantal games, waaronder de bekendste 1 tegen 100, die veel aandacht hebben gekregen. Persoonlijk ben ik teleurgesteld dat dit en een fatsoenlijke videodienst voor ons nog niet beschikbaar is.

Link naar de Community Games Catalogue

Maar hoe zit dat nu voor Nederland?
    Dit is wat ze notabene op de Nederlands xbox.com website melden en waar ik ze onlangs op heb aangesproken, want het bericht is ONJUIST. Ik kreeg maar geen antwoord en uiteindelijk belde een officemanager mij op een zondag terug om te zeggen dat de Consumentenbond de partij is die nog dwarsligt. Wat hebben zij daar nou mee te maken? Dat wilde hij me niet duidelijk maken. Hij zou overigens het bericht aanpassen of vewijderen en wat een verrassing weken na dit gesprek staat het er nog steeds:

Het hele bericht:

Laatste nieuws
    Meer informatie
    Zie de US Community Game Channel pagina

Alle informatie die jullie vinden, ervaringen (met bijv. US accounts) die jullie willen delen kun je hier dus nu kwijt, in afwachting dat dit ook ooit hier beschikbaar is...

Laatst bewerkt: 5 mrt 2009
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kodu Creation and Gameplay Demo

[gt]44115[/gt]

En wat 1 tegen 100 gameplay na 2 min.

[gt]44114[/gt]

Laatst bewerkt: 8 jan 2009

Deel Deze Pagina