1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 jan 2009.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dead Rising 2
    [​IMG]

    [gb]Algemene Informatie[/gb]
    Titel: Dead Rising 2
    Releasedatum: TBA
    Ontwikkelaar: Capcom
    Uitgever: Capcom
    Platform: Xbox 360 / Multi

    [gb]Nieuws[/gb]
    Bron: Gamer.nl - 28-01-2009
    ----------------------------------------------------------------------------
    Dead Rising 2's Main Character Is Named "Chuck"

    [​IMG]
    Dead Rising
    's brown-coat-wearing photojournalist hero had a great name: Frank West. What about the motorbike-ridin'-zombie-killing dude in the Dead Rising 2? What's his name?

    According to the upcoming issue of Famitsu, the character's name is Chuck Greene. That's right "Chuck". We're already putting in our short and punchy naming recommendation for Dead Rising 3: "Jack".

    As with the previous title, Dead Rising 2 is built around a 72-hour time based formula. Unlike the previous title, it's not being developed 100 percent in-house. Capcom has partnered with Vancouver-based third-party Blue Castle Games for the title. The developers announced at GDC that for DR2 they were planning on having 6,000 characters.

    The game's character art lead, Izmeth Siddeek, is quoted as saying, "Dead Rising 2 deal with the rendering of the greatest number of characters ever seen in a video game... Everything else needed to be subordinated to this requirement."

    [gb]Filmpjes[/gb]

    [gt]45268[/gt]

    [gt]48567[/gt]

    [gt]48599[/gt]
    [gb]Screens[/gb]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik moet de eerste nog steeds spelen. :+
    Ben nog steeds op zoek waar ie voor een leuk prijsje is te krijgen, de demo vond ik toen erg leuk.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb dat het 2 deel me meer kan boeien.
    Deel 1 was leuk heb het een week gespeeld omdat het leuk was om ze te vermoorden. Maar het verhaal klopte niet veel van, ik was nooit wat die main missie was en de mensen die moest redden gingen altijd dood.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik moet hem nog steeds uitspelen, misschien pak ik 'm volgende week weer op. Hij blijft gewoon grappig :)

    Ik hoop dat ze in deel 2 co-op doen. Maar aangezien co-op de nieuwe trend is, lijkt het me logisch dat ze dat erin doen... Anders verwijder ik de startpost weer:+
     
  5. ThaOMG

    ThaOMG Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol :+ Ik moet ook nog dead rising spelen :p .
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dead Rising heb ik twee keer uitgespeeld, echt een tof spel. Ik ben blij dat er een vervolg komt.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig nieuws!

    De eerste, ondanks het wat malle save systeem en manier van spelen, was echt geweldig.. een tweede deel kan ik alleen maar toejuichen.
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Geweldig kut spel. Moeilijk
    (Convicts met level 3 :mad: )
    Stom save systeem
    (bommen allemaal op tijd gered, stomme moeilijke fotograaf)

    Maar wat een ervaring. Een echte game.

    Een uitdaging die je bij blijft. Van mij mag het zich in een hele stad afspelen ditmaal :)
     
  9. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    *kuch kuch*, leuk, maar de bron zelf ontkent het (nog)...

    Een woordvoerder van Capcom heeft laten weten dat men nog geen officiële aankondiging heeft gemaakt omtrent het vervolg op Dead Rising. Daarbij benadrukt de woordvoerder dat aangezien de informatie afkomstig is uit het Japanse magazine Famitsu, het mogelijk gaat om een verkeerde vertaling.

     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  10. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Mal savesysteem? Anders was de game veel te makkelijk. Was puur om de game extra moeilijk te maken en de echte doorzetters kregen des te meer voldoening toed de game was uitgespeeld. Het is een Capcom game. Die doen vaak dingen graag op de ouderwetse manier.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    De convicts waren inderdaad moeilijk.
    Ik vind het ook een irritant save systeem hebben maar het maakt het juist allemaal moeilijker.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik had hem even maar de savegame optie en vooral hoe de missies afspeelde vond ik niks en daarom was ik er al snel klaar mee. Je moet je elke keer haasten als je met die main story bezig bent. Ik wil gewoon zelf weten wanneer ik met de main story begin of niet. Als ze die 2 dingen verbeteren dan lijkt me deel 2 erg tof ook al is er nog niks bekend.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    ^^ Precies.

    Je moest je haasten want je had zoveel uur voordat je opgehaal werdt en dat deed gameplay niet ten goede.
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Naar mijn weten nog steeds een van de beste spellen van de 360.

    Een spel dat je meerdere keren moest spelen om het helemaal uit te spelen.
    Het verhaal was juist subliem en je had meerdere mogelijkheden om je op te richtten.
    Ik heb 3 keer de 72 hour mode gespeeld, en 3 keer gebeurde bijna niks hetzelfde!
    Het aparte save systeem is inderdaag vreemd maar zoals al gezegd wordt om het spel moeilijk te houden. Dit is juist een van de sterke punten van Dead Rising, al ergerde ik me er zelf ook wel eens aan hoor:9

    Vervolg zou mooi zijn als het minstens zo goed wordt als deel 1.
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Veel plezier beleefd met deze game! Maar idd een beetje krom save systeem, maja, vond het er opcih wel bij passen! Kijk zeker uit naar een tweede deel van deze serie!
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dead Rising 1 was echt zon ouderwets moeilijk game.
    Ik heb hem wel uitgespeeld. Had wel het verkeerde einde, maar ik heb hem wel uitgespeeld.

    Ik kan niet wachten op deel 2!
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    @ Dulle

    Ik heb Dead Rising 1 wel voor je liggen maar ik verkoop niet, ik ruil alleen. Dus mocht je nog iets hebben liggen PM me even :D
     
  18. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    EPIC FAP OP DEAD RISING 1, WOOOOOOOOOOOOOOOOT DEAD RISING 2

    edit:
    [Update]
    Een woordvoerder van Capcom heeft laten weten dat men nog geen officiële aankondiging heeft gemaakt omtrent het vervolg op Dead Rising. Daarbij benadrukt de woordvoerder dat aangezi de informatie afkomstig is uit het Japanse magazine Famitsu, het mogelijk gaat om een verkeerde vertaling.

    xboxonly.nl

    cockblock?
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Volgens mij heeft iemand zijn mond gewoon voorbijgepraat en proberen ze het zo recht te breien. Althans dat hoop ik maar. Anders ga ik persoonlijk de wereld rond met een petitie om Dead Rising 2 er te laten komen :D
     
  20. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina