1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Sinds de sticky loopt deze thread storm en wordt er veel gebruik gemaakt van deze manier van advies vragen. Advies voor wat? Dat is wel duidelijk uit de titel. Jort heeft het vorige deel geopend met dit beeld voor ogen:

    Probeer zijn format dan ook aan te houden! Als we niet weten welk genre je leuk vindt of welke soortgelijke games je al hebt, kunnen we je ook niet helpen! Je kunt ook zelf alvast wat onderzoek doen. Op www.gamerankings.com kun je zien hoe een game wordt ontvangen door de pers. Daarnaast kun je ook de reviews lezen op onze frontpage.

    Deel 1
     
  2. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Nou, Heb vandaag Lord of the rings gehaald,... Demo is Oke Full game nee...
    Ga Hem inruilen voor left 4 dead :)
    Hopelijk is deze wel goed..
     
  3. clawclock

    clawclock Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel, ik ben toe aan een nieuwe game!
    Met skate en gta4 heb ik me goed vermaakt, en ik zoek een soort van zelfde game die langer leuk blijft. Mirror's edge heeft mijn interesse wel?
    Wat raden jullie aan:)?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    ME blijft niet lang leuk als je de time trails niet leuk vind.
    Als je een game zoekt waar die lang leuk blijft is het Fallout.
    Mijn teller staat nu op 75 uur.
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Je moet natuurlijk wel van RPG houden. Ik vond het namelijk een ontiegelijk K*tspel.
     
  6. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, als je van RPG houd moet je zowieso voor Fallout 3 gaan. Mirror's Edge kan je binnen 3/4 uur uitgespeeld hebben. Anders ff wachten op Halo Wars.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Skate2?:+
     
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik zeg je een ding, Mirror's Edge is écht niet leuk. Het verhaal greep me ook niet echt en je speelt er zeker in 5 uur doorheen. Dan zit er ook nog niet eens een echte multiplayer in.. Die game viel me echt zwaar tegen :mad:
    Ik zou zeggen, probeer Fallout 3 eens daar doe je echt lang over. Zit best een goed verhaal in, en de side-quests zijn ook echt super !
    De hele sfeer in deze game is geweldig, zo geeft het me echt een opluchting als ik weer een stad met mensen binnenkom en ik weet dat ik veilig ben :+

    Maar weet er iemand nog een leuke arcade game voor 800 puntjes ?
     
  9. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Geometry Wars 2 :+
     
  10. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de dig out arcade game wat? lijkt mij wel tof.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik vond hem niet de moeite waard.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ME je tegen viel kan dat alleen maar aan jezelf hebben gelegen! ;)
    Dat ie kort zou worden was al bekend. Dat er geen MP in zou zitten was al bekend.
    Dat het verhaal niks zou worden had ik al verwacht.
    En er is een demo van, dus die had je gewoon eerst moeten spelen. 8)

    Maar het belangrijkste is dik in orde: de gameplay _O_
    De replaywaarde ligt aan jezelf.
    Mainstory is dus binnen een wip uitgespeeld, maar als je de TT's leuk vindt kan je nog heel lang spelen (de TT's kun je ook testen in de demo)
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik had de demo ook al gespeeld, ik was er zelf al op aan het wachten
    ( Dus niet zo dat ik hem in de winkel zag staan en dacht: Laat ik die even meenemen )
    Ik wist wel dat ie kort zou worden en ik wist ook dat er geen MP in zat. Eerste levels waren leuk maar daarna werd het veel te eentonig. Het was wel eens iets anders dan een normale FPS. En dat ie kort was en er geen multiplayer in zat maakten de game niet echt leuker. Cutscenes waren al helemaal raar doordat ''cartoonie'' stijltje 8)

    Ik heb hem dan naar hem uitgespeeld te hebben meteen geruild voor Gears of War 2 waar ik 3x doorheen gespeeld heb en het nu zo nog eens zou willen doen omdat daar een goed verhaal inzat en ook nog eens vette actie. Sowieso maakte het wegrennen van ventjes omdat je ze niet aan kan de game niet echt leuker. Geef mij maar Gears of War 2 of Fallout 3. Games houden je uren zoet. Fallout 3 heeft dan geen mp maar zeker goed voor 80 uur speeltijd..
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Je laat me echt lachen ....... maar idd ....... je moet van genre houden idd .... !!!!

    Wat ik nu wel doe is op sites kijken naar wat ouder games (hitman Blood money, Blacksite, alone in the dark, etc.) zijn goedkoop als import en een week of 10 dage wachten kan er voor zulke prijzen wel bij. Ik heb dark sector voor 6 euro gekocht, als het goed is komt ie morgen.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  15. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke games zijn geschikt om:

    - 2 xboxen en 2 TV's
    - 2 controllers (spelers) per xbox
    - Splitscreen op elke xbox dus en dan systemlink zodat je 2 vs 2 kan spelen

    Halo 3 spelen we nu altijd maar zijn er nog meer games die deze mogelijkheid hebben? Cod 4 werkt tot mijn grote spijt niet.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gears of War?
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Halo 3 is toch voldoende :)

    GOW 2 misschien?
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wil je puur shooters of ook races games oid?
     
  19. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    speelde vroeger het spel Oddworld: Munch's Oddysee op de xbox was een platform spel ik weet dat de studio hiervan faillet is maar is er op de 360 net zoiets als dit?

    http://www.youtube.com/watch?v=NMWa8gUAQpw

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zit te kijken naar een nieuwe game. Of misschien beter gezegd: een oudere game voor een vriendelijk prijsje. Wordt Gears of war 1 nog veel gespeeld online? Of is het inmiddels alleen nog maar GOW 2 dat de klok slaat?

    Iemand anders nog suggesties? Zoek vooral een game met veel online mogelijkheden (online achievements ook als het kan). O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina