Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0


    [GB]Gears Of War 2[/GB]
    Ontwikkelaar: Epic Games
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Genre: Derde Persoons Shooter
    Platform(s): Xbox 360, PS3
    Releasedatum: 7 November 2008
    Belangrijke Features Coöperatieve Multiplayer, Online Multiplayer
    Officiele Website: Gears Of War 2 Website
    XBW Gamepage: Gears of war 2 XBW

    [GB]Informatie:[/GB]
    Gears of War 2 speelt zich af zes maanden na de gebeurtenissen in het eerste deel van deze nieuwe sciencefiction trilogie en plaatst de speler wederom in de rol van Marcus Phoenix de held die met zijn team de woeste Locust Horde een zware klap toebedeelde aan het einde van het eerste deel. Maar de Locusts zijn niet uitgeroeid en plannen een nieuw offensief tegen de mensheid, die geveld wordt door een nieuwe ziekte, gecreëerd door de ‘emulsie’ vloeistof uit het binnenste van de planeet Sera. De Locust weten de laatste vestiging van de mensen, op het granieten plateau Jacinto te saboteren en zo lijkt het doek te vallen voor de mensheid. Het enige wat hen kan redden is een razendsnelle aanval van Marcus Phoenix en zijn troepen om het tij wederom te keren. Met zijn maatje Dominic Santiago en aantal nieuwe karakters, zoals Chairman Prescott, Tai Kaliso, Dizzy zal niet alleen de mensheid, maar ook Dominic’s vrouw Maria gered moeten worden.

    Nieuwe gameplay features beperken zich niet tot nieuwe wapens, voertuigen, vijanden en omgevingen, maar een grafische engine met nieuwe mogelijkheden, zoals zachte objecten, vele tientallen Locusts in beeld om mee te vechten en eindelijk de kans om het befaamde Brumak monster uit het eerste deel te vernietigen. Sterker nog, monsters die de Brumak een braaf schoothondje doen lijken staan ook in de planning. De coöperatieve spelmodus is uitgebreid met een reactief moeilijkheidssysteem die het spel toegankelijk maakt voor gamers van verschillende niveau’s en de moeilijkheidsgraad en focus van de vijanden zo aanpast dat beide spelers een uitdagende ervaring hebben terwijl ze samen spelen op verschillende moeilijkheidsgraden. Ook zullen gamers nieuwe executies uit kunnen voeren, vijanden kunnen pakken als levend schild en nieuwe wapens als de Burst Pistol tegenkomen. Natuurlijk keert ook de succesvolle multiplayermodus terug met nieuwe en verbeterde spelmodi.


    [GB]Screenshots:[/GB]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [GB]Filmpjes=(/GB]
    Review
    [GT]42156[/GT]
    TV-Reclame
    [GT]42367[/GT]

    [GB]XBW Gamertags=(/GB]

    Wil je met iemand van XBW spelen? Voeg hier je gamertag toe zodat men weet dat ze je aan hun friendslist mogen toevoegen.

    XBW Gamertags: Gears of War 2

    [​IMG]
    Voeg hier je gamertag toe!


    Startpost is niet van mij overigens.

    Vorig deeltje: Deel 5
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zet mij ook maar bij gamertags neer ;)
    Btw mooie startpost :)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Ik zal even de startpost aanpassen, zodat je zelf je gamertag in de generator kan gooien.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb mezelf ook maar even in de Gamertag lijst gezet.
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren helemaal de startpost mooi gemaakt en dan mag ik niet eens een nieuw deel aan maken? Ach ben hier toch nooit in te vinden :)
     
  6. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat bij platforms, xbox 360, ps3, denk dat dat even moet worden veranderd ;)
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mezelf ook even toegevoegd aan de lijst, krijg hem als het goed is morgen binnen :). Ben benieuwd, heb tot nu toe alleen Horde gedaan bij iemand thuis.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Heb de mijne er ook tussen gezet. ;):)
    Voor het geval ik eens wat meer tijd heb alvast mooi om toe te voegen.
    Ik voeg niet iedereen toe, voorlopig alleen wat Nederlanders met wat skills.
    Vage namen die na mijn smaak nergens op slaan ook niet.
    Heb je een leuke naam, zoals ik lol, aardige wat puntjes geen probleem dan. ;):)
     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Sta +107 in Wingman!

    Wel kut vaak met 14 punten een match verloren...
     
  10. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    heb mij er ook bijgezet maar mijn gears is eigenlijk beetje kapot die meot ik nog herstellen (klote xbox :9)
     
  11. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Moet je nou perse je e-mailadres invoeren om je in die lijst te zetten?
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Jup, waarvoor weet ik niet, maar denk een soort check zodat niet iedereen klakkeloos namen er in gaat zetten.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Daaaaaaaaamn, ik heb zo'n zin in Gears Of War online te spelen. Stomme Matchmaking, eerst vond ik nog wel gewoon mensen maar na die laatste update vind ik gewoon echt niks meer. Wat een ongelofelijke bagger matchmaking in GoW2, zonde. GoW1 was online het beste wat ik ooit heb gespeeld. :mad:
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Voor mij nog altijd de BF Bad Company MP, maar GOW I was sowiezo vetter dan deel II als het om de MP gaat. ;):)
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Als de lag en matchmaking goed worden gezet, dan vind ik Gears 2 vetter dan deel 1. Gears 2 is veel gevarieerder & het gezeik dat je wordt gezaagd. Tsja, Een goede hit en de chainsaw unrevved echt wel.

    Deel 1 was een shotgunfest. Hoewel dat wel meer mijn ding is, vind ik deel 2 veel toegankelijker.
     
  16. Joz_man50

    Joz_man50 The world is yours

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook nog een keertje single player in co-op uitspelen en horde tot wave 50 halen, als je me daaraan wilt helpen voeg me dan maar toe;)
     
  17. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Check even het topic bij All achievements de laatste pagina :)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vraag me trouwens opeens wat af. In de PC versie van GoW1 zat er een hele Act bij toch. Was er in die Act nog wat speciaals wat wij als 360 bezitters moeten weten, qua verhaal of was het maar gewoon wat standaard dingen.
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk op internet zou ik zeggen..:cool:
     
  20. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    wie zin om horde te doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina