Call of Duty Classic [XBLA] Call of Duty Informatie Boxshot Screenshots Filmpjes Artikelen Links [gb]Call of Duty[/gb] Orginele Ontwikkelaar Infinity Ward Gepoort Door Aspyr Uitgever Activision Genre First Person Shooter Orginele Platform PC Platform(s) XBLA en PSN Spelers 1-8 Releasedatum (MW2 Token) 10 November 2009 Releasedatum (XBLA) 2 December 2009 Prijs (XBLA) 1200 Downloadgrootte 1,24 GB Officiële Website: www.CallOfDuty.com XBW Gamepage Call of Duty [gb]Informatie[/gb] Als leeftijdratings ergens goed voor zijn is het wel om onaangekondigde projecten aan het licht te brengen. Er is een tijdje geleden geklaagd door ontwikkelaars dat dit niet meer mag gebeuren maar het is toch weer een keer gebeurd. Dit keer gaat het om Wolfenstein 3D en Call of Duty die naar de Xbox Live Arcade en Playstation Network komen. In dit topic bespreken we de laatstgenoemde. De game zal voor het eerst te krijgen zijn op 10 November 2009 als Modern Warfare 2 uitkomt. De mensen die dan de hardened of prestige editie kopen krijgen een token om de game te downloaden. Uiteindelijk zal de game op 2 December ook via XBLA worden gereleased. De multiplayer bevat deze modes: Deathmatch, Team Deathmatch, Retrieval, Headquarters, Search & Destroy en Behind Enemy Lines. De game zal 1200 kosten. [gb]Boxshot[/gb] [gb]Screenshots[/gb] Nog geen screenshots. [gb]Filmpjes[/gb] Nog geen filmpjes. [gb]Artikelen[/gb] Nog geen artikelen. [gb]Links[/gb] FourZeroTwo Infinity Ward Officiële Website Twitter Wikipedia Xboxworld
huh? Dus dit gaat over Call of Duty die naar Xbox Live Arcade komt? Kan dat dan niet gewoon in die Arcade game topic?
Ja gemende gevoelens. Weet niet of het veel gespeeld gaat worden. Misschien is het een idee om in het topic titel ook Arcade te zetten, anders is er een grote kans dat er weer wordt gecross post.
Heb het originele CoD hier liggen als PC game. Een enkele keer gespeeld en daarna niet meer. Ik ben al tijden helemaal klaar met de op 2e Wereld Oorloog gebaseerde (shooter)games. Deze zal ik ook niet kopen dus
wtf.., dit spel naar xbox live arcade en psn? hoeveel kost dat spel dan? het spel kost bij bart smit met uitbreiding slechts 5 euro dus moeten ze wel een hele goede truc hebben, wil de ontwikkelaar dat cod door de massa gedownload wordt, tot nu lijken me de achievements het enige verschil xD
Wow, dit lijkt me echt best vet eigenlijk. Speel nooit arcade, maar Call of Duty was zo'n revolutie...
Dit gaat inderdaad over een arcade game. Maar er zijn al eerder games geweest met een apart topic zoals Castle Crashers, Battlefield 1943: Pacific en GoldenEye maar de laatste zal jammer genoeg niet uitkomen. Daar heb ik over gedacht maar uiteindelijk eruitgelaten. Maar misschien is het inderdaad handig om crossposten te voorkomen. Ik heb het in ieder geval bij het Wolfenstein 3D topic wel gedaan. Zou een mod de titel kunnen veranderen in Call of Duty [XBLA] ? Dat is nog niet bekend aangezien de game nog niet officieel bekend is gemaakt maar ik verwacht nog wel een aankondiging deze week op de GDC. Er is natuurlijk nog niet bekend hoe de game word uitgebracht. Ze zouden ook de hele game een update kunnen geven zodat het weer mee kan met de huidige generatie. Het is nog even afwachten om te zien hoe deze port precies uitpakt. En er zijn natuurlijk ook gamers die helemaal niet op de PC gamen en nu de kans krijgen om een oude klassieker te spelen. Ik heb er in ieder geval zin in want dit is een van mijn favoriete games. Ik heb hier zoveel prachtige momenten mee gehad. Vooral online maar de single player was natuurlijk ook geweldig. Ik ben ook van plan om later vanavond nog even een update te doen met wat informatie en screens van de PC versie. *)
Ik vind het een moeilijke keuze maar met CoD online heb ik heel veel prachtige momenten gehad. Die maps waren ook nog eens ijzersterk. Ze hebben niet voor niks Carentan gepoort naar Call of Duty 4: Modern Warfare. Maar het blijft een doodzonde dat GoldenEye niet zal uitkomen.
Ben het met je eens Terminator.T2, online (COD:United Offensive) is imo een van de beste ooit en de maps waren ongelofelijk goed. (Carentan, Brecourt, Ponyri, Powcamp, Railyard, Foy, Harbor, Hurtgen, Kursk.. enzovoorts ) (Ik ben een beetje een COD:UO fanboy, ik weet het haha). Ik ben dan ook zeer benieuwd naar deze game en vooral naar hoe het online gaat uitpakken.
Ik vind Goldeneye echt gewoon de gruwelijkste offline splitscreen hebben ever. Ideale Bond game. Komt ook omdat ik redelijke Bond fan ben, dan is het een feest van herkenning. Niks ten nadele van CoD, want zoals gezegd, wat was dat een revolutie. Alleen die main music al...
Vroeg vaak de oude COD en MOH gespeeld, maar ik haal ze altijd door elkaar. Is deze COD degene waarin je in de laatste levels in de besneeuwde bossen van de Ardennen loopt?