1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [​IMG]

    [gb]Dragon Age: Origins[/gb]

    [​IMG]

    Platforms:
    Xbox 360, PS3, PC
    *
    Uitgever:
    Electronic Arts
    *
    Developer:
    BioWare
    *
    Genre:
    Real-time role-playing
    *
    Release datum:
    6 november 2009

    [gb]Informatie:[/gb]
    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]
    [gt]45936[/gt]
    [yt]6SuJ5T9sfAA[/yt]




    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Boxart:[/gb]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]
    http://dragonage.bioware.com/

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]

    Het schijnt dat er genoeg mensen zijn die naar deze game uit kijken, dus ik dacht dat het wel eens tijd werd voor een topic.
    Eens zien of er ook XBW-ers zijn die hier naar uitkijken.

    Ik zelf weet het nog niet.. De ene keer lijkt het me geweldig, de andere keer vind ik het weer niks. :+ Afwachten dus...

    ^top

     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  2. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, strakke Startpost weer. :thumbs:

    Anyway, is al bekend of deze game co-op krijgt?
    Dit met 4 player kunnen spelen lijkt me echt geniaal namelijk. :D

    Verder vind ik het kwa stijl wel iets weghebben van Baldurs Gate...
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die screens! Dat is dan pre-alpha-prehistorie op een psone build mag ik hopen? :eek:
     
  4. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Complimenten voor de start post Dulle, ziet er goed uit!

    Ikzelf kan niet wachten op deze game, mij spreekt de party mogelijkheid me meer aan als alle 1st person RPG's die op dit moment de XBOX360 domineren.

    En vergeet niet dat Bioware garant staat voor kwaliteit met een K..
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik denk dat deze screens aardige indicatie zijn van hoe de final build er grafisch uit komt te zien, teleurstellend inderdaad, maar ongetwijfeld zal het verhaal goed in elkaar zitten. Zolang het word gecomplimenteerd door goede gameplay kan het nog een uitstekende titel worden.

    De game mag dan geen grafisch hoogstandje zijn, maar het ziet er wel sfeervol uit.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2009
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er grafisch nog niet echt denderend uit, maar lijkt me wel een toffe game te gaan worden.
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    @Dulle

    Je bent mijn nieuwe god,en de last one lol.
    Heel mooi verzorgd,en ik maar zoeken naar het topic en vond het maar niet omdat ik dacht dat die er al was.

    Anyhowe,deze game is mijn messias aan het worden.En alleen al de setting is het helemaal voor me.De nummer 1 game waar ik op wacht,kwa graphics is het niet al te bijzonder van wat ik zie.Maar als alle beloofde gameplay waarheid blijkt,dan hoor je mij niet klagen.:)
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die graphics zijn zo lelijk nou toch nog niet? Daarbij denk ik dat het in beweging er mooier uit zal zien. Beweging maakt het spel er 'vloeiender' uitzien en pixels (of anti-aliasing) vallen dan minder op. Denk ik, hoop ik.
    Overigens vind ik de grafische inhoud, design e.d., wel erg stoer hoor!
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Daar heb je helemaal gelijk in,Mass effect vond ik met de bewegingen echt te stijf voor woorden - behalve de scene in de mijn van de Protheans,die was super - en de graphics zijn zeker niet slecht.Ze zijn alleen een beetje eenkleurig te noemen,maar de details van wat ik nu zie zijn zeker high res en niet zo flauw als Fable 2 te noemen.Maar ik ben zelf een grote fan van de Baldur's gate serie,vandaar dat ik deze titel echt kan waarderen want ik ben niet snel weg van een game.;)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dragon Age
    [​IMG]

    The Witcher:
    [​IMG]
     
  11. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Aardig verschilletje inderdaad .... maar voor mij zeggen de graphics niet zo erg veel bij een Bioware game, het verhaal zal weer top notch zijn en daar gaat het me om :9
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    The Witcher vind ik een mooiere ontwerp stijl hebben,maar laten we niet te vlug daarop ingaan en wachten op meer screens en beelden.

    Maar indeed,graphics vind ik in die zin ook minder van belang net als racegames.De beleving moet goed zijn,en niet adersom.:)
     
  13. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja The Witcher zal ook zeker een heerlijke game worden!! maar Bioware staat natuurlijk bekend om hun spelbeleving die gewoon waanzinnig is bij hun games kunnen de graphics me niks schelen :9
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ze zeggen dat dit de officiele opvolger van Baldur's Gate wordt. Grote schoenen om te vullen, maar elke inhoudelijk uitgebreide RPG verdient mijn aandacht. Wist trouwens niet dat er ook een console versie aan zou komen. Dit ziet er typisch als het PC spel uit. En dan vooral Neverwinter Nights 2. Hoop dat de camera wat beter bestuurbaar zal worden. De graphics zien er helemaal niet slecht uit. Zoals Willem al zegt, je moet het in beweging zien. Het is ook geen FPS waar graphics op de eerste plaats staan; als het speelt zoals NWN2 zal tactiek (helden orders geven, casten, healen, speciale aanvallen uitvoeren) belangrijk zijn.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2009
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Officiele opvolger van? Het is toch een vrijstaand spel?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Geestelijk opvolger, het is Baldur's gate III in alles behalve naam. (dat geeft ze wat meer vrijheid). KIjk dus niet raar op als je bijv Drizzt D'urden voorbij ziet komen :D
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ah, speelt dit zich dan ook af in de Forgotten Realms setting? Hopelijk is Elminster dan ook weer van de partij. Iedere klassieke RPG heeft een oude tovenaar nodig. ;)

    Moet toch eens wat meer info over deze game gaan opgraven...
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2009
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben zelf al geregeld op de site ervan aan het checken,maar je merkt wel dat ze deze game wat meer fan based willen houden aan de gamers van Baldur's gate.Mass effect word echt zo naar buiten gesmeten,maar deze game word voor mij de meest belangvolle RPG na KOTOR.Mass effect is een leuk genre maar ik ben niet zo'n shooter en dankt het meer aan het verhaal dat ik het speel,maar fantasy setting wint het nog altijd voor mij dan.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mass Effect, KOTOR en Jade Empire zijn leuke spelletjes maar Bioware is voor mij nog steeds de studio van de Infinity engine waar Baldur's Gate en Icewind Dale in gebouwd zijn.

    Shadows of Ahm is wat mij betreft nog steeds zo'n beetje de beste single player RPG die er is.

    Dus een Baldur's Gate III is dan ook meteen automatisch "most anticipated" spelletje van het jaar :D

    Al vrees ik stiekem wel dat ik toch mn pc zal moeten gaan upgraden want ik kan me gewoon erg moeilijk voorstellen hoe het zou moeten gaan werken op een console. Zeg nou zelf, je moet er toch niet aan denken Neverwinter Nights bijvoorbeeld met een gamepad te spelen..
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wie weet, RTS games zijn ook steeds beter speelbaar op de console. Dus wie weet gaat het ook wel lukken bij deze game?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina