1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Arcade of Pro (En meer vragen)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sk1ptomyL0u, 15 jun 2009.

  1. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb een aantal vraagjes, ik ben van plan in de zomervakantie een Xbox360 te gaan halen, maar ik ben er nog niet helemaal uit welke ik ga halen Arcade of Pro? Ik ga er alleen maar op gamen en geen films op zetten (of anderen dingen), is die 256 mb genoeg om alle opgeslagen games op te slaan? En is de Xbox 360 Arcade net zo snel en goed als de Pro?

    Ook vroeg ik me af hoe het zit met de Ring of Death (3 red lights)

    En hebben jullie adviesen voor hele goede games, welke moet ik echt halen?

    *Sorry als ik hier niet goed zit, wist niet precies waar ik het moest plaatsen*

    ~ Sk1ptomyL0u _O_
     
  2. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    haal de pro.
    het prijsverschil is niet zo groot en je gaat er later spijt van krijgen.
    Op de pro kun je ook spellen installeren zodat de laadtijden korter zijn. en je kunt meer downloadable content erop zetten.
    Geloof me, ik heb ook een arcade gekocht en heb nu apart nog een 120gb harde schijf erbij gekocht. (waar nu nog 50 gb van vrij is)

    Op je overige vragen:
    256mb is genoeg voor savegames alleen.
    de arcade heeft geen hdmi ingang en de pro wel. verder geen verschil
    de RROD komt veel minder voor met nieuwe xboxen., bijna niet meer. (denk ik)

    games, ligt eraan waar je van houdt.
    een paar goede shooters:
    Halo 3
    Gears of war 2
    Call of duty 4 (of 5) (of je wacht op 6 :))
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Arcade heeft wel een HDMI ingang toch?
     
  4. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst niet, maar het kan zijn dat hij die inmiddels wel heeft.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die heeft die.
     
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zou ook voor de PRO gaan... heb je dan wel een internet verbinding? Anders maakt het opzich ook niet gek uit welke je pakt.

    Ik heb nu een arcade met 60gb HDD en ik gebruik een HDMI ingang daarop. ( zou gek zijn als die er dan niet opzit 8) )
     
  7. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reactie! Het prijsverschil is idd heel klein.
    Ik denk dat ik dan gewoon voor de pro ga, ja ik was ook al van plan Halo 3 te gaan halen en GoW 2 & waarscheinlijk ook Tekken 6 weet iemand of tekken 6 de moeite waard is?

    Ik had ook nog vraagje over Xbox live, zit er een maand gratis bij. En is het zo dat je voor €7,- toegang kan krijgen tot online op alle spellen?

    dus je had eigenlijk net zo goed gelijk een Pro kunnen kopen?

    Edit:

    Ik heb op mijn eigen kamer geen HD scherm, maar wel een "grote" normale tv. Speelt hier iemand ook op een normale tv & kan die mij vertellen of het nog wel mooi is op een normale tv.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan al xboxlive kopen voor 31,99 voor 13 maanden(http://www.gamehubs.com/xbox-live-12-month-gold-membership-card-worldwide-compatible.html). Hierbij heb je een goldlidmaatschap, hiermee bedoel ik dus dat je online kan spelen met de spellen die je hebt en heel veel andere dingen.

    Op een normaal tv scherm ziet het er ook mooi uit maar als je echt een klein schermpje heb (14inch) zijn de teksten bij bijvoorbeeld Mass Effect moeilijk te lezen

    Als je een grote TFT monitor heb met een VGA aansluiting kan je deze kabel kopen
    http://www.consoleshop.nl/product-gallery/23783/0

    Hierbij heb je HD kwaliteit, haast HDTV

    Het beste is om een Pro te kopen

    Een goede aanbieding is

    http://www.bol.com/nl/p/games/xbox-360-jubileum-megabundel/1004004006761402/index.html

    Goede games zijn
    Mass Effect
    Call of duty 4
    Gears of war serie
    Halo
    en Fable als je echt van avonturen houdt

    249 euro voor een Pro console met 8 spellen. Hopelijk heb ik je genoeg geinformeerd :)
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  9. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Had ik eerst ook, toen had ik die geruil tegen PS3 ( domste fout ooit:cool:) PS3 geruild tegen Xboxm met 60 GB HDD. Xbox heeft RRoD en heb nu een Arcade gekocht en HDD gehouden.
     
  10. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Stephan123

    Oke dus Xbox live is best cheap :) De aanbieding zie ik niet zo zitten ivm de games, ik wil alleen Halo 3 de rest van die games spreekt me niet zo aan ;)
    Bedankt voor de info! (Y)

    @ diikoeneke

    dus je hebt je PS3 weer voor een Xbox geruild, maar had die Xbox al RRoD toen je hem ruilde of is dat later gekomen?
     
  11. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Hmmm... Ik zie dat ik het verkeerd heb uitgelegt.

    Ik had eerst een Xbox 360 pro. Die kreeg RRoD, toen had ik die zelf gemaakt... Normaal zou die na 3 dagen weer moeten krijgen maar dat was niet het geval. ( na 2 weken nog steeds niet) Toen had ik die aan een vriend verkocht.


    Van dag geld had ik een PS3 gekocht, die me niet beviel.

    Toen had ik die weer tegen een Xbox 360( met 60gbHDD) geruild.

    toen heeft mijn zus mijn xbox laten vallen... En maakte mijn xbox voort krassen. Die heb ik weggegooid en weer een nieuwe xbox Arcade gekocht en heb die 60 gb HDD daarop gedaan.

    Maar dit gaat niet over mijn levens verhaal van de Xbox he;)
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ikzelf heb volgens mij de eerste breedbeeld tv ooit >< hij is in kleur (:thumbs:)en alles ziet er best wel goed uit. alleen jammer dat NTSC games in zwart-wit zijn of helemaal niet getoond worden. let dus wel daarop.
     
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou, mag het ook een uitgang zijn? :+

    NTSC speelt hij niet af, en regiovrije games worden gewoon in pal standaard afgebeeld (zij het pal-50 of pal-60). Als pal-60 bij jou zwart wit is is dat meer een probleem van jouw tv, de meesten hebben nergens last van.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen dank Sk1ptomyL0u

    Voor Halo 3 zou ik wel een headset kopen , is leuk om met je team maten te spelen en het spel staat op #1 van de meestgespeelde spellen deze week/vorige week/die weer daarvoor en het spel is al goedkoper dan 30 eurotjes
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Headset zit bij een Pro in ;)
     
  16. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Ik ga zo dra het vakantie is een xbox 360 pro halen, alleen kan iemand mij nog even vertellen of er 1 maand gratis Xbox live bij de Pro zit & hoe je het moet aansluiten

    bedankt!
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja zit erbij gewoon een XBL Account aanmaken en dan krijg je vanzelf een maand gratis.
     
  18. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke super, en moet je de kabel die er bij is geleverd gewoon aansluiten op je eigen internet?
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja maar je kan ook gewoon een andere kabel gebruiken als die te kort is ;)
     
  20. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke allemaal heel erg bedankt! Ik weet genoeg (Y)
     

Deel Deze Pagina