Can't connect to party problemen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BigKabuto, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een hele tijd last gehad van timeouts op Xbox live , maar dat bleek puur aan mijn vebinding te liggen, die was te hoog/snel ingesteld, het is nu al heel wat maandjes gewoon goed. Maar toch blijf ik bij sommige mensen houden dat ik niet in hun party kom.

    Nu probeer ik bij een vriend in zijn party te komen, can't connect to xbox live party, there may be network problems

    Dus ik doe een network test op Xbox en er staat gewoon : Xbox live : Connected. Eerst had ik net een moderate bericht, toen heb ik mijn router uit en aangezet en het was goed. Dus ligt dit nu aan die andere persoon?
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, heb ik ook weleens bij bepaalde mensen, maar als je wel bij anderen kunt joinen weet je het probleem. ;)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Yo :)

    Het vage is dat bij die gast ook niks aan de hand is...Xbox live staat bij de network test gewoon op connected.
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige mensen kun je gewoon niet joinen omdat de verbinding afstoot volgens mij?? (Zei draco wel een keer ;p)

    Maar dan heb je dus een party, en dan heb je de party leader die dan bijv. een connectieprobleem heeft en daar kun je dan gewoon niet bij joinen. Is heel normaal op XBL.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    blijft zeer raar, want soms kan ik Draco ook helemaal niet joinen en dan soms weer wel, gaat nergens over.
     
  6. halo3master3

    halo3master3 If it moves kill it

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    het heeft te maken jou NAT
     
  7. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    door jouw vraag heb ik ook een vraag.
    Hoe kan XBL niet goed werken als je internet te snel is.... WTF?
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het ligt het ook niet aan het feit of je "connected" bent maar het ligt inderdaad aan jouw NAT. Als deze moderate of strict is dan is er de kans dat je niet iedereen kan joinen. Soms geeft hij ook aan, na een reset bijvoorbeeld, dat de NAT open is maar dit hoeft dan niet perse het geval te zijn.

    Echter hebben wij voor dit onderwerp een centrale thread, deze kan je hier vinden. Ik wil je daarom naar die thread doorverwijzen. In de startpost staat alle info die je nodig hebt, mocht je nog meer vragen hebben dan kan je deze daar stellen.

    Aangezien deze dubbel is doe ik er een slotje op.

    PS: Gebruik in het vervolg wat vaker de zoekfunctie en de centrale threads voor je vragen. Je hoeft niet voor alles een aparte thread aan te maken aangezien je dit vaak wel doet :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina