1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Resident Evil 5 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 24 jun 2009.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Informatie - Screenshots - Trailers - Achievements - Boxshot - Downloadable Content - Demo - Officiële website - Gamertag Image



    [​IMG]

    [gb]Resident Evil 5[/gb]
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    [​IMG]
    Platforms: Xbox 360, PS3
    Uitgever: Capcom
    Developer: Capcom
    Genre: Overlevings/Horrorspel
    Release datum: 13 maart 2009
    XBW Gamepage: Klik


    [GB]Informatie:[/GB]



    ^top

    [GB]Screenshots:[/GB]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [GB]Trailers:[/GB]
    [gt]45894[/gt]
    [gt]45535[/gt]
    [gt]44154[/gt]

    ^top

    [GB]Achievements:[/GB]
    [​IMG]


    DLC Achievements
    [​IMG]


    ^top

    [GB]Boxshot:[/GB]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Downloadable Content:[/gb]

    [​IMG]
    RESIDENT EVIL 5 Versus Mode - Uitgebracht: 7-4-2009 - 400 [​IMG]
    Bestandsgrootte: 2 MB


    Bijbehorende Achievements:
    [​IMG]


    ^top

    [GB]Demo:[/GB]
    [​IMG]
    RESIDENT EVIL 5 Demo - Uitgebracht: 26-1-2009 - Gratis
    Bestandsgrootte: 473 MB


    ^top

    [GB]Officiële website:[/GB]
    http://www.residentevil.com/

    ^top

    [GB]Gamertag Image:[/GB]

    [​IMG]
    Voeg hier je gamertag toe

    ^top


     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Je kan inderdaad ten alle tijden iemand inviten om met je mee te speken, echter ga je dan wel terug naar het menu waar je spullen kan openen en je inventory kan samenstellen. Als je dan weer verder gaat met je vriend, dan begin je op de plek van je laatste checkpoint! Dus het kan zijn dat je een klein stukje opnieuw moet doen.
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem samen met kameraad BIJNA uitgespeeld! Zit nu op allerlaatst stukje op normal! Erna gaan we op de nieuwste unlocked moeilijksheids graad proberen. Tot nu toe is het wel te doen behalve sommige bazen dan is het eerst even kijken wat beste tegen die kan worden gebruikt. En soms is de ammo op! Vind dit 1 van de allerbeste co-op games!! Een dikke 8 krijgt het zeker van mij
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Infinity ammo is echt super. Maakt het ook wat makkelijker. Niet meer hoeven te reloaden, niet meer op zoek naar ammo, meer ruimte voor andere items.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat zeker, op normal / veteran maakt het de game wel makkelijk :) maar op professional heb je het gewoon nodig. Je vind dan en te weinig ammo en je kan bijna niet kniven, gezien een hit van een enemy bijna meteen instant dead is :).

    Ik speelde gisteren op easy een paar leveltjes om die S Rank voor alle level te halen. Dan blaas je er echt doorheen. Met een Fully upgraded en infinate ammo magnum, shotty, sniper en rocketlauncher. Dan is er geen hol aan, zelf eindbazen zijn dan peanuts. Had dat monster op de boot, met die tentakels en oogballen met mijn magnum sneller dood dan met die laserunit :D
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Normal is nog te doen en we probeerden ook Veteran. Wat ook wel te doen was maar opeens geen ammo meer maakte het te lastig. Dus op hoogste niveau gaat die code zeker aan
     
  7. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is opzicht best wel makkelijk, zelfs op Professional mode. Ik had alle achievements, behalve 2. 'k Moest nog iets van 4 wapens helemaal upgraden en nog 7 missies S-ranken. Toen ging mijn save-file stuk en moest ik alles opnieuw beginnen :mad:
    Heb nu al wel de belangerijke wapens helemaal geupgrade met ongelimiteerde ammo.

    Als je hulp nodig hebt, kan ik je wel helpen ;)
    Gamertag: Nonsubsisto
     
  8. denv

    denv Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dit al eens eerder ter sprake gekomen hoor, maar kon het even niet vinden.

    Ik ben nu in missie 5.1, en als ik dan door de eerste deur wil, krijg ik een laadscherm, maar plotseling stopt de cd met draaien. Daarna krijg ik een melding dat de disc vies is.
    Iedere keer op hetzelfde punt.

    Als ik de game wil installeren, krijg ik de melding na 2%, iedere keer weer.

    Ik heb het nu al op 2 xboxen geprobeerd, maar op beide gaat het iedere keer op hetzelfde punt fout.

    Na wat gezoek op internet zag ik dat meer mensen dit probleem hadden, maar een echte oplossing heb ik nog niet kunnen vinden :mad: wel dat het bij iedereen op verschillende plekken gebeurd, maar dan vervolgens wel iedere keer op hetzelfde stuk.

    Kan iemand mij helpen?
    Bedankt alvast!
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zit er niet gewoon een krasje op je cd?
     
  10. denv

    denv Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het maar zo'n feest

    Nee het schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn. Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar als je een beetje gaat zoeken zie je dat er aardig wat klachten zijn.
     
  11. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Hey mensen ,

    Ik heb een vraagje ik heb de game net gekocht ,
    Beetje laat weet het haha maar goed ik begin er mee en krijg de eeste intro movie ,

    Ziet er allemaal strak uit maar dan opeens begint het ..
    Een Horizontale lijn door me scherm ? en heb het eigelijk alleen bij de filmpjes !
    Nu weet ik niet of dit normaal is ? maar lijkt me niet ?

    Ik hoop dat iemand me hier even wat meer over kan vertellen ?!

    Gr Shadow!
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2009
  12. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe stel je unlimited ammo dan in? Ik heb de game al uitgespeeld. Is dat een bepaalde upgrade die je moet kopen?
     
  13. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    De engine die Capcom gebruikt in meerdere games, vertoond dit het meest als je Xbox op 1080p staat (is een bug) Wat je kan doen om dit te verhelpen is je Xbox op 720p zetten.

    Maar het kan zijn dat je dat al hebt (xbox op 720p), iedere game heeft wel is wat last van dit.. kan zijn dat je het dus in de cutscene houdt. Die lijn heet btw screentearing.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2009
  14. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    hmm okay jah ik speel nu op 1080p dus zal hem morgen eens op 720p zetten :)
     
  15. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah okay, dan zal het zeker beter worden. Game is ook 720p, dus je Xbox op 1080p zetten helpt weinig.
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is deze enigzins te vergelijken met RE4?
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb een vraag over co-op, ik wil met mijn broer een offline sessie doen en beiden met infinite ammo(pistol), ik heb op mijn account "Lokum NL" dit gehaald. Wanneer m'n broer wil joinen door op start in de gamesessie te drukken moet hij een account kiezen of aanmaken wat als gevolg heeft dat hij begint met de begin wapens uit 1-1 start. Moet hij nu dus eerst op eigen account de hele game doorspelen voordat we samen op co-op met infinite ammo kunnen spelen?

    Is de Alternate Edition een RE5 disc plus deze content of alleen DLC.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Yep. Alleen nu is het in het zonnige Afrika, met co-up modes. Hij is absoluut vergelijkbaar. Ik heb ervan genoten, maar niet zoveel als in RE4. Want toen was het nog nieuw. Nu is het same ol' shit in nieuw jasje eigenlijk.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vermoed dat hij hem ook volledig uit moet spelen, alvorens hij ook infinity ammo kan gebruiken. Als de een infinity heeft en voorop loopt is het ook goed te doen (iig op normal). Die knalt de meesten af, maar voor de ander is het dan weer wat saaier, die is meer bezig met ammo zoeken.
     
  20. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ben eigenlijk wel godsgruwelijk benieuwd wat voor vijanden ze in ``Lost in Nightmares`` gaan stoppen zonder dat het al te onlogisch gaat worden.
    Ze kunnen in principe niet met het type opgefokte neger zombie aankomen die we verder in RE5 zagen, aangezien daaruit blijkt dat Chris dit type nog niet eerder heeft gezien en hem doet denken aan shit uit de Kennedy Report van RE4.
    Neem aan dat het trouwens gewoon die BSAA missie is die we verder in de Flashbacks te zien krijgen in RE5? Lijkt me ook wel vreemd dat een rolstoelzittendekasplant Spencer dan in een huis veel loslopend gespuis een beetje van zijn oude dag gaat genieten:9
    En was de Spencer mansion volgens het canon verhaal niet in deel 1 al gewoon opgeblazen?
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2009

Deel Deze Pagina