Informatie | Screenshots | Trailers | Achievements | Boxshot | Officiële website | Opmerkingen [Walkthrough en Collectible Guide] Uitgever: Warner Bros. Interactive Entertainment ~ Ontwikkelaar: EA Bright Light ~ Genre: Third Person Shooter ~ Release: November 2010 [gb]Informatie:[/gb] Spoiler Deze game is Kinect Compatible! [gb]Screenshots:[/gb] UPDATE [gb]Kinect Screenshots:[/gb] [gb]Trailers:[/gb] [gb]Achievements:[/gb] [gb]Boxshot:[/gb] [gb]Officiële website:[/gb] http://www.harrypotter.ea.com/ [gb]Opmerkingen:[/gb] Je denkt natuurlijk 'De Halfbloed Prins is pas 1 dag uit. Waarom nu al een nieuw topic?' Nou, omdat ik de HBP ERG vond tegenvallen. Ik probeer die ietwat vieze smaak weg te spoelen door te denken aan wat ze zouden kunnen doen met deze. Wat waren mijn grootste klachten over HBP? Kort. Maar dat wist ik, dus is ook geen echte klacht. Maar toch. De stemmen zijn vreselijk Verhaal érg slecht uitgewerkt Maar 3 fucking spreuken? MINDER spreuken dan in het vorige deel? Kom op zeg... ALLEEN maar crests zoeken. OotP was veel gevarieerder. Ze zijn niet eens fatsoenlijk verstopt. Ik mis Hermelien. Zwerkbal is matig uitgewerkt. Alleen maar door ringetjes op een vast parcours vliegen. Ik had toch gehoopt dat het wat meer...uitgebreid zou zijn. Er zijn nauwelijks dingen waar je spreuken op kunt uitoefenen. Alleen op bv een steen die 'toevallig' naast een crest ligt. Er zijn meer locaties, maar ze hebben ook locaties uit de vorige game weggehaald. X knop doet niks meer, ik vond het altijd leuk om met random mensen te 'praten' 'Side Quests' zijn tot nu toe triest. Altijd probeert iemand van Zwadderich iets af te pakken van een Griffoendor. Hij zegt rot op Potter, ik vecht met hem Ik win. Crest gewonnen. Iedere keer weer opnieuw Cutscenes zijn niet goed. Er zijn geen lessen meer te volgen (waar je in OotP nog moest proberen OWLs te halen bij lessen.) Ze hebben dingen toegevoegd (Zwerkbal, Duelleren, Potions), maar ook veel weggehaald (schaken, Gobstones, Exploding Snaps enz) Why?! Minder portretten. En ik hoef niet eens zelf de wachtwoorden te zoeken via een raadseltje. Totaal geen fanservice zoals referenties naar de (vorige) boeken. Iets wat tenminste nog een beetje in OotP zat. Ik kan geen random mensen meer aanvallen. Dit hebben ze mooi verknald. Zo een prachtig bronmateriaal, zo een leuke voorganger, en dan is dit alles wat ze weten te maken? Boek 7 spoiler: Spoiler Het is verdorie ook nog eens de laatste keer dat we een free-roaming HP hebben. Hun laatste kans, en dit is wat ze er mee doen. Ik mag voor hun hopen dat de volgende 2 delen een 'magische Gears of War' worden. Zelfde controlscheme. Zelfde graphics. Zelfde lengte. Zelfde kwaliteit. Spreek je over boek 7, gebruik dan AUB spoilers! Ben overigens benieuwd of ze dit net als de film in 2 delen uit gaan brengen. Het is EA, dus waarschijnlijk wel. Dat zou kunnen betekenen: 2 HP games in een half jaar. Deze game is slecht. Als je toch persé wilt ziet wat ze ervan hebben gemaakt heb ik een volledige playthrough opgenomen! Ik speel hier op Easy maar wat me opviel is dat er nauwelijks verschil is met Hard. Hier is het 1e deel van de serie: [yt]yxfF2sThOL8[/yt] De volledige playlist Die filmpjes zijn natuurlijk ook nuttig als je wilt weten waar alle collectibles liggen. Je kunt ze dan stuk voor stuk gaan kijken en mee gaan spelen, of je kijkt deze: [yt]sylKcqytTOA[/yt]
Van boek 7? Uiteraard. Zijn ze nu al aan het filmen. Boek 7 wordt als film in 2 delen gesplitst. Het eerste deel komt in november 2010 en de 2e in juli 2011
Ik meen, maar weet dit niet zeker, dat ze het uitsmeren in 2 films. edit: zo opeens 3 posts op 1 vraag, delete mijne maar dan
Ik hoop dus niet dat ze de game ook in 2en gaan verdelen.. Dat zou wel heel makkelijk geld verdienen zijn. Maar zoals er al in de beginpost staat.. Het is tenslotte EA..
Voor straf moet EA de game in een keer doen en niet in twee delen. Heb je post gelezen. Niet normaal, 30 min dromen in de game en al zeker 4/5 achievements rijker. Net de regen die wij vanmiddag tussen 3 en 5 hadden.
Misschien komt er ooit een HP game die NIET gebonden is aan de releasedatum van een film, denk dat je dan pas echt kans hebt op een ECHT goed spel. Het is gewoon nog steeds zo dat de ontwikkeling van een AAA spel over het algemeen een jaartje of wat langer duurt dan het produceren van de film. Of EA moet het niet als melkoe gebruiken maar het serieus nemen en er gewoon meer mensen op zetten zoals Ubisoft met ACII doet, die maken in 2 jaar tijd een top sequel door er gewoon ontzettend veel mensen aan te laten werken.
uit de spoiler, dus in een spoiler Spoiler Dat zou ik fucking vet vinden! Ik bedoel, waarom niet? Ipv een shotgun of lancer je toverstaf, dat is toch fucking episch!?
Gears of War is hier een metafoor voor kwaliteit en spektakel, neem ik aan. Ik sluit me aan bij D3lphiki. Ik wacht op een losstaand spel, of een spel dat alle boeken beslaat.
Een spel dat alle delen beslaat in de stijl van Fable, .. dat zou zelfs ik nog wel willen hebben denk ik
metaforen zijn voor butjes. waarom zouden ze het nou niet doen? ik zie me egt we als Harry met A opzij springen, met RT mn spreuk lanceren en met mn d-pad een spreuk kiezen. Dan versla ik, samen met Ron, Hermelien en andere toveraars en heksen, hij-waarvan-ik-de-naam-vergeten-ben en zijn doodsdoeners. Stel je die multiplayer eens voor
Soort Dark Messiah of Might and Magic? Een soort Oblivion/Fallout3 in dat wereldje van Harry Potter zou ook leuk zijn. Maar dat je niet speciaal Harry Potter bent maar gewoon je eigen keuzes maakt(dat je zelf je afdeling kiest etc).
Ik ben bang dat dit nooit gaat gebeuren. JK Rowling beschermt de licentie nogal. Ik denk dat WB de licentie heeft om van de 7 boeken films te maken en EA op hun beurt om van die films weer games te maken. Meer niet Al zou het natuurlijk prachtig zijn als het wel gebeurde! Eindelijk een game die HP verdient. Het is ook een metafoor, maar ik bedoel het ook min of meer letterlijk. Spoiler Boek 7 is veel actievoller, dus ze zouden het best een GoW gameplay kunnen geven. Dezelfde TPS view. Dezelfde controls: dat wiebel met je stick systeem is leuk voor een free-roaming game, maar voor wat meer snelheid en spektakel kun je beter weer terug naar het druk op een knop systeem. Dus ipv een wapen te kiezen, kies je een spreuk. En dan ipv met de D-pad kies je op dezelfde manier als in Saints Row (dan kan je meer spreuken kwijt) Mikken met LT, 'schieten' met RT. ipv locust heb je dooddoeners. ipv de grotten ed. heb je de locaties uit de boeken. incl co-op, dus ipv Marcus, Dom en Cole heb je Harry, Hermelien en Ron. (al kun je dan beter 2 player co-op doen aangezien ze niet altijd met hun 3-en zijn.) Dezelfde kwaliteit van graphics. En we weten dat EA dat kan (zie bv. Dead Space...) Dus gooi EA Bright Light van deze franchise af en laat het over aan mensen die weten hoe ze goede games moeten maken Op deze manier zou je zelfs multiplayer kunnen toevoegen! Maak deze game aub een AAA game, dat verdient de serie. Spoiler Zou erg mooi zijn, maar dat zou ook weer lastig zijn. Voor de eerste 6 boeken is dat geen probleem aangezien die zich allemaal op Zweinstein afspelen. Daar zou je 1 grote free-roaming game van kunnen maken. Een RPG bv. Boek 7 erbij passen wordt een stuk lastiger omdat ie zoveel anders is.
Spoiler Ze gaan het gevecht om Zweinstein zo verneuken denk ik. Ik zou dat als regisseur en EA zijnde echt episch maken en allang begonnen zijn aan de game, maar ik heb het gevoel dat dit in de film en game een drama word. Het einde was zeer ruk, maar The Battle voor Hoghwarts is net als De Slag om de Gouw in LOTR het beste hoofdstuk van de hele serie. Als het misgaat moet ik geen betrokkenen van film en game tegenkomen.