[XOne] Shadow Complex

Discussie in 'Games' gestart door Rebel8319, 11 aug 2009.

  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [gb]Shadow Complex[/gb]


    Ontwikkelaar:Chair Entertainment / Epic Games
    Uitgever:Microsoft Game Studios
    Genre:platform/Action
    Platform(s):Xbox Live Arcade
    Spelers:1
    Releasedatum:19 augustus 2009
    Officiële Website:http://www.xbox.com/nl-NL/games/s/shadowcomplexxbla/



    [gb]Informatie=(/gb]

    Van de ontwikkelaars van blockbusters, Epic Games en Chair Entertainment, komt de nieuwe evolutie in Xbox LIVE Arcade-games. Aangedreven door de toonaangevende Unreal Engine 3 is Shadow Complex™ het toppunt van ouderwets design gecombineerd met moderne, geavanceerde gameplay.

    In Shadow Complex draait de gameplay om verkenning en supersnelle gevechten terwijl je gameveranderende power-ups verzamelt en een heel arsenaal aan futuristische wapens tot je beschikking hebt om obstakels te overwinnen, hele legioenen vijanden van je afslaat en diep in een mysterieuze open wereld duikt. Het originele avontuur voor één gamer speelt zich af in een spannend universum gebaseerd op de bestseller Empire van Orson Scott Card.

    •Originele game: Deze compleet originele game heeft volledige 3-D side-scrolling actie. De adembenemende next-gen graphics en robuuste fysica worden gecombineerd met een open, veranderende wereld, gemengd met een onvoorstelbaar, superspannend actiethriller-verhaal.

    •Power-ups: Verzamel 17 unieke gameveranderende power-ups, met meer dan 100 extra voorwerpen om te ontdekken en te gebruiken.

    •Bad guys: Vecht tegen uiteenlopende vijanden en voer enorme, verpletterende eindbaasgevechten uit.

    •Meenemen en gamen: De superstrakke controls zijn simpel en intuïtief maar bieden ook aan ervaren gamers extra diepte en precisie.

    •Bekende scriptschrijver: Shadow Complex bevat een script dat is geschreven door Peter David, een van de populairste stripauteurs aller tijden. Het is de eerste game die speelt in een universum van Chair's Empire en die gebaseerd is op de bestseller van romanschrijver Orson Scott Card.

    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]
    [yt]tRtkOvmxFbo[/yt]

    [gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]

    http://www.gamerankings.com/xbox360/960508-shadow-complex/index.html
    http://www.gametrailers.com/game/shadow-complex/11402
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2009
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.768
    Leuk Bevonden:
    2.022
    Kon je nou trouwens ook met dat vrouwtje de game gaan spelen, zodra je hem uitgespeeld had!? Of ben ik nu in de war met een andere game!?
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Deze game z'n eigen topic? Wat nutteloos. Het spel heeft niet genoeg speelduur om hem nog lekker in het arcade topic te bespreken imo.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Echter daar beslis jij dan weer niet over ;)

    Mooie thread. Kan zelf niet wachten op SC en heb expres alle laatste media langs me heen laten gaan.

    Ben erg benieuwd wat ze er van gemaakt hebben. Zit er nou dus geen co-op in?
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    10+ uur en zeer vatbaar voor meerdere playthroughs.
    Lijkt mij meer dan genoeg.
    Plus een thread hoeft echt niet aan een bepaalde urennorm te voldoen. ;)
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog puntjes op me account staan voor dit spel *)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Donder nou is op met dit soort opmerkingen! De laatste tijd wil graag iedereen elkaar afbranden op dingen waar mensen hun best op gedaan hebben. Hij maakt gewoon een topic over een goed spel ook al is het een Arcade, en heb jij het lef om het nutteloos te noemen!
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas geen co-op zo te lezen overal , ik denk dat dit wel een grote titel kan worden ,juist omdat hij op de E3 is aangekondigd en al vrij snel uitkomt en uiteraard goeie oldschool gameplay in een nieuw jasje !
    Een van de makers noemde het ook een adventure ,omdat er overal wel wat valt te ontdekken.
    Kan iemand mij even uitleggen hoe ik filmpies aan het werk krijg , ik had [yt] dan de link[/ yt] gedaan maar dat werkt dus niet blijkbaar.

    En over diegene die zeikt maak ik me niet druk , ik denk dat vele mensen aangenaam verrast zullen zijn als deze game uitkomt en er hier goeie reacties komen !
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2009
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Deze ga ik denk ik halen hoor!
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Deze staat ook bij mij sinds de E3 al op mijn verlanglijst!
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je moet alleen het gedeelte na de = tussen de [yt] tags zetten. :)
    [​IMG]

    Ik ga de game iig niet blind kopen. Ziet er goed uit, maar ben er nog niet zeker van of het mijn ding is.
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Kneus, alleen al omdat het van Epic Games is verdiend het zijn eigen topic. Ik ga er verder niks aan toevoegen :b:
     
  13. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    kan niet w8ten op deze game ,
    Ga hem ook zeker weten halen !
     
  14. JT83

    JT83 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd dat er nog weinig van dit soort games zijn uitgekomen op de Live Arcade.
    Voor mij zijn Super Metroid en Castlevania : SOTN 2 van de beste games ooit gemaakt, en van beide zie je duidelijk elementen terug in Shadow Complex!
    Doet me verder een beetje aan de eerste Metal Gear Solid op de psx denken...

    Ik kijk hier iig erg naar uit en ik hoop dat Konami ook meekijkt, zodat men daar eens aan de slag gaat met een hd castlevania.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2009
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik vindt wel vies van ze dat ze voor een arcade nu 1200 MS point vragen terwijl ze alle tijden gewoon 800 MS punten vroegen.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hoe kom je daarbij? Castle Crashers, BRAID en nog veel meer zijn ook 1200. Super Streetfighter HD zelfs 1600 ;)

    2100 punten voor 18,-
    Kost dit spel zo'n 10,- oid, prima prijs voor een dergelijk spel imo
     
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet of ik deze koop, heb nog maar 1340 punten en wil nog The Lost & Damned halen volgende week voor 1200 puntjes
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Waar kan ik dat kopen dan?

    Want in een winkel kost 2100 MS poinst 25 euri's toch?:confused:
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    beetje koopjes in de gaten houden, ebay ed maar let er wel op dat je palcode moet hebben.
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als L&D volgende week maandag komt koop L&D dan, die heeft korting.
    Bestel punten en koop Sadow Complex daarna of beide als je gelijk punten bsteld nu. En het is toch nog niet zeker wanneer die korting komt?

    Arghh volgende week woensdag 2 afspraken.. 1 om 11:00 en 1 om 15:00... :'-(
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2009

Deel Deze Pagina