[PS4] [PS3] God Of War III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 aug 2009.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Platforms Playstation 3
    Uitgever Sony Computer Entertainment
    Developer SCE Studios Santa Monica
    Genre Hack and slash, action
    Release datum Maart 2010

[GB]Informatie:[/GB]

n God of War III nemen we opnieuw de rol aan van de beruchte Spartaanse krachtpatser Kratos. Het verhaal borduurt voort op alle gebeurtenissen uit het vorige deel op de PlayStation 2. Het laatste deel van de trilogie brengt ons naar de berg Olympus. Kratos is uit op wraak op de Goden, omdat ze hem constant hebben laten lijden. Samen met de Titanen, die eveneens een niet al te goede relatie hebben met een aantal goden, trekt hij ten strijde. Om zijn missie te voltooien beschikt Kratos over de bruutste vaardigheden die we tot nu toe van hem hebben gezien. Zijn twee vlammende zwaarden zijn slechts het topje van de ijsberg. Ook de locaties zijn bruter dan ooit. Zo zal de Spartaan op de rug van de Titaan Gaia vechten tegen de meest mythische wezens, om zo zijn reusachtige compagnons in een laatste aanval tegen te Goden te leiden.

^top

[GB]Screenshots:[/GB]

^top

[GB]Trailers / Gameplay :[/GB]

[GT]50390[/GT]

[GT]45514[/GT]

[GT]43622[/GT]

[GT]36414[/GT]

En meer!

^top

[GB]Opmerkingen:[/GB]

Stelletje luierds, hoe kan het nou dat hier nog geen topic van was. Nouja, hier heb je hem. Nog een titel waar iemand met een Xbox 360 wel kan gaan huilen omdat hij niet op z'n 360 uitkomt.

^top

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik dacht dat er al een topic voor deze game was. :eek:

Ik heb nog nooit GoW 1/2 kunnen spelen. Nagenoeg omdat ik geen PS2 had en de PS3 niet meer BC is :mad:. Wel koop ik eens in deze dagen Chains of Olympus voor PSP.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb sinds kort een psp en heb daarop chains of olympus gespeeld en was helemaal weg van die game. Toevallig heeft m'n broertje een ps2 op z'n verjaardag gekregen dus heb ik een compo kabel gekocht en god of war 1 en 2. Ben nu bezig met god of war 1 en het is echt een geweldige game.

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Naar deze game kijk ik al uit.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat zou echt heel tof zijn _O_

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zou wel vet zijn ja, heb deel 1 en 2 ook nooit gespeeld. Heb er weinig vertrouwen in want een van de makers zei kort na de enquête dat ze er idd na hebben gekeken maar dat het vrij veel tijd zou kosten om beide delen op Blu Ray uit te laten. En die tijd wouden ze liever in deel 3 steken. Hij ontkende het niet maar de kans was klein dat het zou gebeuren

7. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal zo zo zo zo zo zo zo zo ZO erg dat ik geen PS3 heb. Ikzelf heb GoW1 en GoW2 gespeeld op de PS2 en vond ze fan-tas-tisch! Deze game gaat zo werkelijk gruwelijk vet worden, zonder enige twijfels. Shit, ik moet gewoon binnenkort een PS3 kopen, ik heb ook MGS4 gemist <_<

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    GoW 1/2 en MGS 3 zijn de grootste games die ik zou missen als ik een PS3S koop.
    Hiermee vallen hopenlijk 2 van die al weer weg.

9. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Daarom heb ik een ps3 60 gig gekocht. Ziet er top uit die oude ps2 games. 60 gig modellen zullen nu redelijk goedkoop verkocht worden omdat de nieuwe ps3 uit is

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
  11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, heb nu deel 1 en 2 ingehaald op de playstation 2. En ik moet zeggen het zijn voor mij 1 van de beste games die ik dit jaar gespeeld heb. (op blazblue na dan) Maar veel dingen zijn gewoon heerlijk voice-acting en hoe gruwelijk hard deze game is. Heb nu echt veel meer zin in god of war III.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik twijfel nog. Deel 1 en 2 komen zeker weten op blu-ray en zijn zeker weten regiovrij. Ze zijn geupscaled naar hd en hebben trophies. Echter ik heb beide delen hier al liggen voor de ps2 en ben een paar uurtjes in het eerste deel.....to buy or not to buy? :+

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Heb hetzelfde ''probleem'' ligt er voor mij voornamelijk aan of het er echt beter uitziet of niet.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Must buy. :cool:

15. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben in ieder geval erg blij met dit nieuws. Heb bij een familielid een mooie ruil uitstaan (mijn Wii met games voor hun launch-model PS3, speelt dus ook PS2 games en zij spelen er nooit op. Wiio is leuker voor de kids) en krijg dus eind deze maand ook een PS3.

Heb de God of War serie nooit gespeeld, dus die collection komt er zeker\o/
    Ben überhaupt benieuwd naar de PS3 exclusives die ik gemist heb. Killzone 2, MGS4 en uncharted.

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en Wipeout + Heavenly Sword (mijn mening :+)

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ratchet and clank zijn echt must-haves. Ene Blazblue importeren natuurlijk.

God of War moet je toch echt gespeeld hebben, heb ze niet voor niets nu nog aangeschaft.

18. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Racen is niet zo mijn ding, maar heavenly sword lijkt me nog wel tof ja, kan me de hype rondom de graphics nog herinneren, was maar matig ontvangen uiteindelijk (door de pers) of niet? Voor een zacht prijsje wel de moeite waard denk ik.

Ratchet and clank was ik helemaal vergeten te noemen ja, lijkt me ook tof!

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zullen we die discussie verder in het gamestopic voortzetten? :)

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nog een extra reden om de collectie te importeren

Deel Deze Pagina