1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2

    [​IMG]

    [gb]Mass Effect[/gb]
    Ontwikkelaar: BioWare
    Uitgever: Microsoft
    Genre: Actie Role-playing
    Platform(s): Xbox 360
    Spelers: 1 speler
    Opties: Content Download, Custom Soundtracks, In-game Dolby Digital, Live Aware, Online Marktplaats, Widescreen, Xbox Exclusief
    Releasedatum: 23-11-2007
    Officiële Website: http://masseffect.bioware.com
    XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/1256/mass-effect/

    [gb]Informatie=(/gb]

    In Mass Effect heeft de mensheid zich net over het universum uitverspreid en probeert ons ras zich een plaats te geven in de door vele rassen bevolkte ruimte. Jij speelt Commander Sheppard, de eerste menselijke ‘Spectre’, bewaker van het universum en hebt de macht jouw rol als ras te definiëren in de interstellaire orde. Al snel krijg je te maken met geruchten van een aankomende catastrofe, een gerucht over een mysterieus ras van machines dat elke 50.000 jaar tevoorschijn komt uit hun alternatieve dimensie om alle bewoonde werelden te oogsten voor hun eigen doelen. Het is jouw taak en jouw taak alleen om deze genocide van het mensenras en de buitenaardse rassen te voorkomen. Hoe je dat doet, dat kunnen alleen jij en je team bepalen in deze galactische queeste met als inzet al het leven in het universum. Zoek facties die je kunnen helpen, wapens tegen de invasiemacht, kweek je krachten op het gebied van vuurwapens, techniek en bionische gaven en verken planeten, astroïde en verlaten ruimteschepen op zoek naar antwoorden en verlossing.

    Als het eerste deel van een trilogie zal Mass Effect de speler ongekend veel controle geven hebben over het spelverloop. Alle keuzes die je maakt hebben invloed op het verdere verloop van het verhaal en zelfs het lot van het universum. Wordt de druk je te zwaar, dan zul je ook af en toe van de verhaallijn kunnen afwijken op verkenningstocht gaan in een van de 300 locaties. Eenmaal gekozen uit zes speelbare karakterklassen, kun je bepantsering en wapens zelf aan passen en ook de MAKO, een voertuig waarin jij en je teamleden op planeten landen en rondrijden, kun je uitbreiden. Het communiceren met karakters in de spelwereld om informatie te krijgen gaat via een nieuwe real-time dialogensysteem, waarmee je karakters kunt onderbreken en het gesprek het realisme van een film krijgt. Ook het vechtsysteem is real-time, waarbij spelers de situatie op pauze kunnen zetten om deze strategisch in te schatten. Bioware belooft tussen de Mass Effect trilogie titels door nieuwe uitdagingen te leveren via Xbox Live.


    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]

    Mako Rover
    [gt]28042[/gt]

    Launch Trailer
    [gt]27726[/gt]

    E3 2007 Trailer
    [gt]21471[/gt]

    [gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]

    Videoreview Gametrailers (veel ingame materiaal)
    [gt]27704[/gt]

    [gb]Vorige delen=(/gb]
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4

     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2009
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Super dat je een nieuw deel aanmaakt. Echter zou je hem wel in het nieuwe format willen gieten? :)
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    @oeloeimanu

    Dankjewel voor je duidelijke uitleg, ja ik ben van plan een nieuwe game te gaan doen maar dan Paragon en Renegade wat proberen te compenseren wat leuk kan worden voor in deel 2 maar ik ben benieuwd of dat ook effect heeft met de keuze van je oorsprong.

    Bijvoorbeeld als je Earthborn ruthless kiest, en je ondanks dat aardig doet tegen iedereen men verbaasd van je word in deel 2 en zo omgekeerd.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Super zegt die dan. Ik heb al weken een nieuwe startpost en dan dit. :'-(

    Centreren lijkt me nog wel handig.

    Verder niet erg, maar jammer dat ik de mijne nu ''langer'' moet bewaren. ;)
     
  5. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen de saves die je ziet bij het kiezen voor New game with existing ID, de saves zijn die je keuzes bevatten voor deel 2 ??
    ik Heb ongeveer 5 van die saves staan zou mooi zijn als je dan een keus kan maken tussen 1 van die, weet iemand hoe dit nou precies zit
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Aangezien ze bij Bioware wel vast zullen weten dat veel gamers verschillende saves hebben, zal hier ook wel rekening mee worden gehouden. Om dan zo die games dan ieder te kunnen overzetten naar deel 2 en ze allemaal kan spelen per game, tenminste ik neem aan dat je dat bedoelt?
     
  7. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was precies wat ik bedoelde bedankt voor de reactie :thumbs:
     
  8. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    is al bevestigd door Bioware dat je bij het begin van ME2 kan kiezen met welke save game je wilt spelen.
    Je kan dus verschillende keren herspelen met telkens een andere save van ME1
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat natuurlijk bevordelijk kan zijn voor het jagen op de achievements. :thumbs:
     
  10. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vandaag een beetje mijn saves aan het ordenen, en gooide dus careers die ik niet nodig had weg vervolgens had ik 2 Careers over degene waar ik hem de eerste keer mee uitspeelde van level 52 en Paragon, en 1 waar ik net mee bezig was voor Renegade, dus ik ga verder met de Renegade career en kom op level 60 ik speel hem uit en ga naar careers kijken nu is die ene van lv.52 weg en heb ik nog maar 1 career staan, is die andere career nou helemaal weg? want ik kan hem nog wel laden bij Load game, alleen is de career weg
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Volgens mij is die niet weg. Als ik me goed herinner worden ze samen opgeslagen en kun je, met select id, straks zo weer verder gaan. Als je die van Renegade hebt gekozen lijkt het alleen maar alsof die andere weg is. Met select ID kun je, na het uitspelen, als het goed is gewoon die van Paragon kiezen. ;)
     
  12. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    KLOPT !!!!!! :thumbs: thanks voor de reactie ik dacht al godverdomme ben ik me perfecte Paragon save kwijt voor ME2
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Begin deze week was ik ook alweer begonnen (ja alweer) aan een female Renegade/semi Paragon karakter. Met Ashley begon ik eerst grof, met dat van 'keep in mind who is in charch here' en je weet wel. Maar op de Normandi maar weer goedgemaakt en wil ik nu dikke vriendinnetjes met haar worden. Die blauwe wil ik gaan verstoten, aangezien ik eerst poeslief tegen haar was. Wel wil ik Wrex blijven behouden en hem meenemen naar deel 2, maar weet niet of dat wel gaat als je voor meer dan de helft als Renegade speelt.

    Tja samen met Fable 2 is Mass effect mijn enige RPG game, dan krijg je dat dat je weer begint he lol
     
  14. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn ook mijn enigste RPG's op de 360, Mass Effect kun je nooit lang links laten liggen
     
  15. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    \o/Eindelijk 1200, werd onderhand wel tijd
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Veel gevloekt met Feros insane? 8)
     
  17. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Nope niet zo heel veel problemen mee gehad eigenlijk O-) maar had de insane chievo al een tijdje. Moest alleen neural shock en ai hacking nog, dus vanmiddag maar eens net voor het gevecht met fist gesaved en daarna weer gereload en dat dan nog 74x herhaald8) Het is dat het mass effect is bij een ander spel zou ik de moeite niet meer hebben genomen om zoiets geestdodend te gaan doen.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Het enige minpunt aan Mass Effect zijn echt de achievements! Die gaan echt helemaal NERGENS over. :)
    Maar echt props voor jou dat je 1200 hebt!
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Achievements gaan ook inderdaad nergens over, maar in feite gaan ze dat geen van allen. Het zijn leuke puntjes om mee te patsen, meer niet. Als je GRAW I bijvoorbeeld helemaal op de 1000 zou hebben dan heb je reden om achievements leuk te vinden. ;)
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Hoe zit het eigenlijk als je bepaalde karakters totaal niet aanspreekt, heeft dat gevolgen of maakt dat niet uit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina