1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Smokers League (xDSLx)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door xDSLx Hagg, 18 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDSLx Hagg

    xDSLx Hagg Dutch Smokers League

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn de bekendste XBox 360 Clan en hebben meer dan 50 leden.Niet zomaar leden maar officiele leden met xDSLx (Dutch Smokers League) voor hun naam.
    Zo en zo zijn wij NR1 NL COD4 Clan op XBox Live en staan we ook veruit het hoogst genoteerd. Hoogste staat ong. NR. 350 met Kills K/D Ratio 2.14.
    We zijn nog op zoek naar fanatieke RACERS voor Forza Motorsport 3.
    Ook zijn wij op zoek naar goede Gears Of War Spelers.
    Omdat we met Gamebattles meedoen, hebben we er 2 TEAMS van 24 mensen voor MODERN WARFARE 2 gemaakt. We zijn voor dit spel nog wel op zoek naar hele goede Search & Destroy spelers en naar ervaren snipers.
    Als je denkt dat je goed genoeg bent voor xDSLx kan je jezelf alvast voorstellen op onze recruiting forum
    .


    De groeten aan alle gamers!
    :thumbs:
     
  2. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiezo dat eerste betwijfel ik maar en dat 2e helemaal er zijn genoeg betere clans dan jullie maarja veel succes;)
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jou nog in mijn friend-list van toen ik nog CoD 4 speelde. Ook toen beweerde je al de beste CoD 4 clan te zijn, dus wij wilden wel een clanmatch spelen. Dat is er echter nooit van gekomen, omdat jullie alleen maar Team Deathmatch wilden spelen. :+

    Die Xbox Live-berichtjes over jullie website beginnen trouwens wel irritant te worden, stop spamming. Daarnaast staat er allemaal onzin in, aangezien dit het grootste en beste Xboxforum is, en niet jullie site.
     
  4. xDSLx Hagg

    xDSLx Hagg Dutch Smokers League

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij spelen meestal headquaters hoor ;-)

    En die Clanmatch kan je altijd krijgen hoor....
    Jij hebt ons (mij) NOOIT gevraagd om een clamatch te doen en volgens mij bestond jouw clan uit 3-4 leden toen.
    Dat is voor mij geen clanmatch.
    Je bent geen clan, als je niet een volledig team kan maken.

    Ook ben ik geen persoon dat houdt van opscheppen hoor.Ik vertel alleen de FEITEN. Leaderboards liegen ook niet.(in welke game dan ook).
    Waarom heb ik dan k/d ratio 2.14, 270000 kills, winstreak van 33 op HEADQUARTERS!!!!???? en 1000G voor COD4 en 5?
    O. ja. Hier zijn de Leaderboards van een maand geleden of zo.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2009
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, zoveel kills kan iedereen krijgen, het is maar net hoeveel tijd je er in steekt. Toen ik voor het laatst CoD 4 speelde, zat je volgensmij al op 30 dagen.. Zo kan ik het ook. ;)

    Headquarters haat ik, en 4-5 man vind ik voldoende inderdaad. Helaas bestaat WD niet meer, en anders zouden we toch geen headquarters spelen. Ik speel nu voor Team Reflex, maar ik ben daar (nog) de enige CoD speler. :+

    Hoe kan je trouwens zeggen dat je de beste clan van Nederland bent.. Je kan mij niet wijsmaken dat je van de beste teams van Nederland gewonnen hebt, omdat ze geen headquarters spelen. Ok, misschien heb je het beste headquarters-team van Nederland, maar ook de enige.

    Je ego is wel beetje hoog, alsof 2.14 de hoogste k/d-ratio is, en je de enige bent met beide 1000/1000 gamerscore. :emo:
     
  6. xDSLx Hagg

    xDSLx Hagg Dutch Smokers League

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ben je gewoon op je tenen getrapt ...

    We hebben nog NOOIT in 65 dagen dat ik het spel heb gespeeld van een andere Nederlandse Clan verloren; (dat ik erbij was,tenminste). In 65 dagen COD4 gespeeld te hebben, heb ik veel met TOP COD4 spelers gespeeld en (vooral) de TOP van de Nederlandse spelers kent elkaar.Jij behoort nou eenmaal niet tot de top en kan je dat ook niet begrijpen.

    Of ben je gewoon op je tenen getrapt, omdat ik je een tijdje geleden uit m'n vrienden lijst heb verwijderd?
    Sorry,maar had echt ruimte nodig voor de mensen met wie ik wat meer omging op dat moment. Jou had ik al een tijdje niet gesproken en aangezien je maar 100 vrienden in je vriendenlijst kan hebben.......
    We hebben ook 2 teams van 24 spelers per TEAM bij de GAMEBATTLES, dus waarschijnlijk komen we wel ver met xDSLx

    Het gaat jou in ieder geval goed...
    :thumbs:
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet heel veel zeggen, maar je staat nog steeds in mijn friend-list hoor. :+ Van mij mag je me verwijderen hoor, heb ik ook weer een plaatsje, en minder spam in mijn inbox.

    Noem eens wat namen, wie zijn volgens jou de topspelers? Ik ben inderdaad geen topspeler, maar in de tijd dat ik CoD 4 speelde, speelde ik met team Sirox, VVV en Dignitas, hier speelde naar mijn mening de top van Nederland.

    Het is allemaal leuk en aardig om zo'n grote clan te hebben, maar je imago wordt er niet beter op met zo'n arrogantie. Moet je daarom ook in het groen typen, je voelt je verheven boven de rest? :emo:
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Moet je eens googlen...

    Dutch Smokers League is de echte harde kern van XBox Live gamers en is ondertussen onder de Nederlandse gamers een begrip geworden.
    Kijk gerust rond op de website, registreer je en doe ook mee op het forum.

    Ik zie dat het een begrip is geworden denk dat ik vandaag of morgen de dikke van dalen maar ga bellen zodat ze het woord op kunnen nemen...
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet of jullie zo goed zijn, maar wat een arrogantie:)
     
  10. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een beetje TE veel arrogantie voor een startpost. Het kon ook anders;) En zoals Orange al zegt, volgens mij waren inderdaad Sirox, VVV, Dignitas de Top van NL.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  11. xDSLx Hagg

    xDSLx Hagg Dutch Smokers League

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Leaderboards liegen niet dus....

    En ik typ in het groen, omdat dit de kleur van de XBox 360 is, voor alle duidelijkheid.
    Maar laat maar.....
    Ik kom onze clan op deze site voorstellen en de feiten vertellen en word gelijk aangevallen.
    Van jou had ik het helemaal niet verwacht Orange.
    Wat moet ik dan anders over onze clan vertellen?
    Dat we niet goed zijn en dat soort dingen? Dan zou ik toch liegen, of niet?
    Maar dit is mijn laatste reactie op dit soort aanvallen op dit forum.
    Er zijn toch al genoeg mensen die ons willen joinen dus...
    O ja: Noem trouwens 1 XBox 360 clan die meer dan 50 leden heeft met de clantag in hun naam!

    De groeten
    :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    1: Je bent de enige!
    2: Het zijn GEEN FEITEN want jullie zijn niet de beste
    3: Waarom niet?
    4: We zeggen niet dat jullie de slechtste zijn, maar dat je van jezelf zegt dat je de beste bent is: Arrogant!
    5: Dat jullie 50 members met een clantag hebben voor hun naam is niet relevant voor jullie skills.

    En wij vallen jullie/jou niet aan maar als je hier zegt dat je de beste bent moet je daar bewijzen mee hebben en dat in naam van LAN's of andere dingen. En 27.000 kills kan iedereen halen als hij veel speelt.

    En xDSLx: Nog nooit van gehoord!

    EDIT:

    Van een ander topic.........
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangevallen? Kom op man.. Je ziet zelf toch wel hoe arrogant je bezig bent? Ook nu herhaal je nog eens dat het om feiten gaat, terwijl dit helemaal niet het geval is.

    Je hoeft toch niet over je clan te vertellen hoe geweldig hij is, je kan het ook gewoon bij objectieve informatie houden. Dat maakt het ook meteen een stuk uitnodigender om je clan te joinen.
     
  14. xDSLx Hagg

    xDSLx Hagg Dutch Smokers League

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    270000 kills

    Martijn HH ---Het is 270000 KILLs!

    Wil de MODERATOR mij uitschrijven uit dit forum en dit TOPIC verwijderen?
    Bedankt voor jullie "positiviteit".
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    En jij voor je arrogantie.
     
  16. xDSLx Hagg

    xDSLx Hagg Dutch Smokers League

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu zie ik pas dat ik hier met mensen discussieer die iets meer dan 1000 gamerpoints op XBox hebben. Dit soort "noobs" willen wij niet eens in de Clan hebben.
    Ik zag ook net pas dat Orange je vriendje is. Jullie 2 manipuleren dit Topic heel erg negatief!!!
    En Microsoft en game uitgevers zijn ook hartstikke blij met onze Clan.
    Alleen al meer dan 50 namen veranderen heeft ze meer dan 400 Euro opgebracht!!!
    Wil de moderator mij nog niet uitschrijven?
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Sorry Hagg, aan verwijderen van topics/members op aanvraag doen we niet.

    Ik wil iedereen vragen die in dit topic niets te zoeken heeft zich dan ook erbuiten te houden.
    Persoonlijke aanvallen zijn helemaal niet nodig en worden zeker niet gewaardeerd. Bij voortzetting van deze aanvallen zullen er sancties volgen.

    Hagg, svp niet meer in het groen posten, dit kan wat schreeuwerig overkomen.

    p.s. Een vast groepje members loopt het clan forum dusdanig te verzieken dat de sfeer in dit gedeelte absoluut niet prettig is. We houden jullie in de gaten.
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer zegt gamerscore iets over hoe goed je bent in een game? Ik heb Top Spin 3 bijna 1000/1000, ben ik nu geweldig in CoD?

    Ten tweede heb ik geen vriendjes op dit forum, maar is hij het gewoon toevallig met me eens.

    Ten derde hoef je je niet zo persoonlijk aangevallen te voelen, aangezien je niet de eerste bent tegen wie ik in de aanval ga vanwege zijn arrogantie. Het wordt gewoon niet gewaardeerd wanneer iemand maar blijft herhalen hoe geweldig hij is. Je zegt net zelf dat je ook niet opscheppen houd, waarom blijf je het dan doen? Aangezien je 37 bent, moet je dit ook zelf in kunnen zien.

    Edit: Oeps, was aan het typen tijdens Gerjan's post. Maar er vinden hier geen persoonlijke aanvallen plaats, wij zijn het gewoon niet eens met zijn gedachten, dat is dan niet meteen een persoonlijke aanval. Ten tweede had niemand zo gereageerd wanneer hij niet zo arrogant deed, dus verzieken wij het niet, maar hij. Ten derde voel ik me nu wel persoonlijk aangevallen. :)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  19. xDSLx Hagg

    xDSLx Hagg Dutch Smokers League

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Orange, orange, orange

    Wanneer ga je nou doorkrijgen, dat dit niet opscheppen is maar feiten op XBox Live?
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant heb je wel gelijk, die stats op Xbox Live kloppen inderdaad, maar je hoeft er niet zo mee te patsen. Zoals ik al eerder zei, heeft dit ook te maken met de hoeveelheid tijd die je er in steekt, dus bewijst het niet dat je de beste van Nederland bent. Je staat echter wel het hoogst genoteerd op de ranglijst, maar dit is aan de hand van kills/punten en niet aan de hand van niveau. Clanstatistieken zijn echter nergens te zien, dus daar is moeilijk over te zeggen of jullie de beste en grootste van Nederland zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina