1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Naruto Ultimate Ninja Storm 2

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 21 dec 2009.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22




    Platforms
    Xbox 360, PS3
    ~
    Uitgever
    Namco Bandai
    ~
    Developer
    CyberConnect2
    ~
    Genre
    Fighting
    ~
    Release datum
    15 - 10 -2010

    [gb]Informatie:[/gb]

    Bron: IGN


    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]

    [GT]61615[/GT]

    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    XBW no Jutsu - 1000G

    ^top

    [gb]Boxart:[/gb]

    Soon...

    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]

    Soon...

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]

    Het Naruto Ultimate Ninja Storm (1) topic uit het Sony forum.

    ^top

     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    iemand hier nuns 1 ooit gespeeld? Ik vond de demo erg cool maar de matige reviews hielden me tegen....
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    :eek: Ik speelde Ultimate Ninja Storm altijd bij mijn vriend. Het is mijn favoriete Naruto spel. Het is dan ook goed nieuws dat ie naar de 360 komt! Ik ben zeer benieuwd.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb hem hier liggen. Had hem eerst gekocht maar vond hem tegen vallen om de gevechten me niet 100% bevielen en die tussen opdrachten (bomen lopen enzo) vond ik ronduit saai en het free-roaming in Konoha vond ik ook niet zo boeiend.

    Maar het ergste van allemaal was de te lange laadtijden. Dat was 1 minuut laden, 2 minuten vechten, 1 minuut laden, 5 minuten free-roaming, 1 minuut laden, 1 minuut boompjes lopen,... .

    Graphics waren wel zeer mooi en de boss fight waren echt vet.

    Toen heb ik hem maar verkocht en uiteindelijk heb ik de game terug gewonnen (als promo copy) en sinds dan nooit meer gespeeld :+. Toen ik de game heb gespeeld was ik wel wat ziekjes, dus dat kan heel de ervaring misschien wat negatiever gekleurd hebben.

    Het tweede deel wordt dus Shippuuden en wie weet leren ze uit hun fouten. Ze steken er nu toch al een online modus in, wat een goed teken is. Ook verwacht ik niet meteen een Shippuuden game van Ubisoft omdat zij rekening houden met waar Amerika al zit met de serie (deze week wordt Shippuuden 12 er uitgezonden).
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb de 2 delen van Ubisoft hier liggen en ze bevallen me uitstekend, NUNS(lol) interesseerde me bar weinig aangezien ik het free-roam aspect erg leuk vond in de Ubi delen, iets wat hier veel minder was uitgewerkt. Daarbij kwam nog dat er geen online MP was, en hele grote fout. Als ze dit allemaal rechtzetten in deeltje 2 dan kijk er graag naar uit want grafisch was hij erg mooi(op de kale omgevingen na...)
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb wel eens wat gameplay materiaal gezien van het vorige deel op de Playstation 3, dat zag er wel goed uit. Maar nu vraag ik me af, welke van de twee wordt er beter? Want ik vrijwel 80% zeker dat er een nieuwe Naruto van Ubisoft aan zit te komen.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zeker? Want Ubisoft hield dat ik rekening met Amerika en daar zitten ze nog maar aan episode 15 van Shippuuden. Dus je hoeft in 2010 al zeker geen Shippuuden game van Ubisoft te verwachten.

    Daarbij komt nog eens dat de licentie voor de 360 nu blijkbaar in handen is van Namco Bandai en niet meer in die van Ubisoft... .

    EDIT: Scan toegevoegd aan de startpost.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Er is een teaser uit.

    [yt]ZxSSuk_YK5I[/yt]
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is nog zeker niks bekends over de EU release? :eek: Dit is wel een spel wat ik graag zou willen hebben.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nope, de extace releasedate voor Japan is nog niet eens bekend. Momenteel is het overal nog 2010.

    Teaser in betere kwaliteit:
    [GT]61615[/GT]
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt met deel 2 dus online gaan. Daarnaast is het jammer dat het op Wikipedia staat omdat het geen houvast geeft, maar ik hoop dat ze gelijk hebben dat er in deel 2 meer dan 40 personages zitten. Deel één had er niet echt veel IMO.

    Ik hoop dat er snel een release date komt als ie er niet al is.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Volgens mij staat ie voor September geplanned.

    Ben zeer benieuwd in ieder geval. De demo van deel 1 meerdere keren met veel plezier gespeeld op de PS3, en het is gewoon een leuke game om even snel tegen iemand anders te spelen, want ze snappen de controls vrij snel en je doet al erg makkelijk hele leuke dingen in de game. Het is zeer toegankelijk, en echt een game waarbij je lekker met je reflexen enzo aan de gang kunt.

    Erg tof dat ze nu bij dit nieuwe deel al zo ver in het verhaal van de manga zitten :)
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee of ze de game maken tot zover het verhaal nu is. Ik hoop het wel, aangezien het leuk zal zijn met bijv. Pain te spelen.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Je zag op de nieuwste plaatjes Naruto met die 'kikker-ogen', dus dan is het al aardig ver in het verhaal :)

    Persoonlijk wil ik gewoon lekker met Rock Lee enzo spelen.
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan best blind zijn, maar ik zie het ene plaatje niet. Daarnaast is het verhaal al verder dan de 'kikker-ogen' en zijn er meerdere personages geintroduceert. Maar hopelijk krijgen we nog een lijst met speelbare personages. Itachi en Kimimaro in deel 1 waren erg leuk om mee te spelen IMO, dus ik hoop dat ze er weer in zitten. Ik vond het jammer dat er toch wel een aantal personages miste in deel 1, dus ik hoop dat het wordt 'goed gemaakt' in deel 2.
     
  16. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat deze naar de 360 komt, was erg dat Ultimate Ninja Storm 1 voor de ps3 was. Zag er echt tof uit, maarja deel 2 nu voor de 360 \o/
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    http://www.bandaigames.channel.or.jp/list/naruto_storm2/

    Cover met de 'kikkerogen' ;)
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Aha. Die had ik nog niet gezien. Aangezien er 'kikker-ogen' zijn, denk ik dat ook Pain speelbaar zou zijn. Ik vraag me wel af hoe ze sommige characters gaan maken. Bijvoorbeeld Sasori waarbij hij eerst scrolls gebruikt voor vuur en water en daarna zijn leger poppen. Maar wie weet, in deel 1 werd volgens mij niet van alle knoppen gebruik gemaakt, dus het kan opzicht wel. Ook ben ik benieuwd of transformaties mogelijk zullen zijn in het spel. We zullen het wel zien :x
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Weer een hele zooi nieuwe screenshots. Het ziet er echt belachelijk goed uit, en misschien wel de mooiste game van dit jaar!?
    [​IMG]

    http://www.hookedgamers.com/ps3/naruto_shippuden_ultimate_ninja_storm_2/screenshots.html

    Ik maak me alleen een beetje zorgen dat Rock Lee er misschien niet in zit, want volgens mij ben ik die nog niet op de screenshots tegengekomen.

    Pain is in ieder geval speelbaar volgens mij, als je de screenshots zo bekijkt.
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er inderdaad super uit! Maar als ik zo naar de characters kijk, die er niet zo super uitzien lijkt het erop dat de omgeving pre-rendered is. Niet dat dat veel uitmaakt, maar de characters steken er zo wel een beetje van af wat wel jammer is.
     

Deel Deze Pagina