Informatie - Screenshots - Trailers - Achievements - Boxart - Officiële website -|Speler zoekt Speler|- ~ ~ Platforms Xbox 360 ~ Uitgever Microsoft ~ Developer Bungie Studios ~ Genre Eerste Persoons Shooter ~ Release datum 22 september 2009 [gb]Informatie:[/gb] ^top [gb]Screenshots:[/gb] Meer: Spoiler ^top [gb]Trailers[/gb] [gt]41060[/gt] ^top [gb]Achievements[/gb] ^top [gb]Boxart[/gb] ^top [gb]Officiële website[/gb] www.bungie.net ^top [gb]Speler zoekt Speler[/gb] Ben je op zoek naar een co-op maatje? Iemand om samen al het gespuis in Firefight mee om te leggen? Check dan onderstaand plaatje voor meer mensen die een mede speler zoeken. Vergeet niet je eigen gamertag toe te voegen, anders weet niemand dat je een maatje zoekt! Voeg hier je gamertag toe
Heb het spel net besteld. Ben benieuwd naar de campaign maar voornamelijk de Firefight mode. Achievements zien er ook te doen uit.
Ik kan je vertellen dat de campaign toch een langer en beter gevoel geeft dan verwacht. Verhaal is imo de beste uit de Halo reeks en de FireFight mode durf ik zelfs stukken beter/leuker te noemen dan Horde in GOW 2 waar veel ''zagers'' de boel verzieken.
Beetje off-topic, maar wat bedoel je met zagers? In de MP heb je inderdaad van die mensen die alleen maar met hun B knop ingedrukt rondrennen, maar bij Horde is dat toch niet?
Ik moet trouwens nog steeds FireFight - Security Zone doen, zit al maanden op 990/1000 Voeg maar toe als iemand die nog gaat doen.
Ik maakte ook inderdaad een vergissing. Alleen in Horde zie je ook wel veel zagers, waaronder ik in het verleden, maar daar heb je weinig last van. Behalve dat ze nog wel eens een kill wegsnoepen. De Firefight Mode in ODST daarentegen is gewoon een stuk leuker en ook beter uitgewerkt imo.
ik zit nou al een maand op 975/1000.. Moet alleen nog die Vidmaster: Endurance Als iemand zin heeft om die een keer te doen, voeg maar toe dan.
Ik hoef alleen de laatste achievement "Vidmaster challenge: Déja Vu ( Highway, 4man co-op, Legendary, Iron-skull, geen warthogs/scorpion) " van ODST halen. Ik heb al eentje gevonden, en heb nog 2 mannen nodig. Mijn gamertag kan je hier vinden. Houd rekening mee dat ik en ander doof zijn, en dus niet via headset kunnen communiceren. Volgens mij is het niet zo ramp. Ik hoor het wel wie wil meedoen Als we 4 personen kunnen verzamelen, dan maken we afspraak wanneer we kunnen spelen.
Ik zou zeggen, help elkaar. Als de een de ander helpt met endure, en andersom met deja vu, hoeven jullie nog maar 1 iemand te vinden.
One big happy family. Ik moet hem ook nog steeds uitspelen op Legendary. Sta met de game nog maar op iets van 85 punten.
Ik ben ook voor een Co-op sessie op Legendary! Ben wel van plan om hem dan in 2 of 3 dagen uit te spelen, achter elkaar. Niet elke dag een half uurtje dat er dan weer iemand de was moet ophangen of de tuin moet schoffelen. Ik heb je toegevoegd Nathanael.
Maakt mij niet uit wat we doen hoor, co-op is ook prima. Ypuh, sommige mensen hebben werk/stage/school (Bij mij dus een combinatie van die 3...) Trouwens, 10 uurtjes lukt wel als je een beetje je best doet
Ik heb de laatste achievement "Vidmaster challenge: Déja Vu" gehaald, en heb 100% uitgespeeld \o/ Wij gingen met drieën spelen. En dat is te doen. Vierde speler is ingelogd als guest, maar die speler doet niks anders dan stilstaan Wij lieten hem achter en gingen gewoon door met vechten. Vooral snelweg is lastig, maar bij de laatste stuk is niet moeilijk. Alleen heeft mijn vriend de laatste achievement nog niet, namelijk Firefighter bij Rally Point. Ik help hem, en heb nog 2 personen nodig. Als iemand nog geen achievement voor andere firefighter map heb gehaald, dan helpen we jullie. Het lijkt me eerlijke ruil. Op welke niveau kunnen we beter spelen? Normal of Herioc? We hebben tot nu altijd Herioc gedaan. Ik hoor wel wie hier mee wil doen.
Ik heb hem nu ook, maar waar kan ik de Halo Reach beta code vinden? Denk namelijk dat zodra ik hem heb uitgespeeld hem weer weg doe maar wil die beta van Reach wel spelen. Heb wel een papiertje van Reach hier, maar enigste nummer is Part No. en dan een een letter en nummers, is dat hem?