Je grootste miskoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door DFC _ Ilja, 14 jan 2010.

  1. DFC _ Ilja

    DFC _ Ilja Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien iedereen wel eens een miskoop doet leuk me het leuk om ze hier te posten. Welke games stelde jullie teleur..? Van welke games hadden jullie hoge verwachtingen en kon die niet waarmaken .... je moet deze games wel zelf gespeeld hebben

    Wel graag elkaars mening respecteren.

    GTA 4 - Na 4 delen doorgespeeld te hebben viel deze me zwaar tegen te weinig fun in de game, cover systeem werkte slecht en het rijden met auto viel me ook erg tegen en weer dezelfde missie's GTA 3 en Vice City deden iets nieuws maar GTA 4 is been there done that

    Left 4 Dead - 60 euro voor een spel dat maar 2 campaings heeft in versus de andere 2 kwamen maanden later toen ik er al op uitgekeken was. In VS speelde je als Infected ook altijd als 2 Hunters 1 Boomer en 1 Smoker geen variatie mogelijk. Te weinig wapens. Elke map eindigde met een finale geen variatie en te weinig gamemodi's en het ergste in vs zaten de survivors altijd ergens met zijn vieren in een hoek dicht tegen elkaar te meppen zodat jij als Infected niks kon doen

    Battlefield Bad Company - Singleplayer eerste 4 levels doorgespeeld. Multiplayer was echt chaos en zag nooit wie me dood schoot hooguit 5 uur gespeeld en maar 1 mode

    Halo 3 - Ik trek die Halo franchise gewoon niet Met die Brute of hoe die ook heet die als skippyballen heen en weer springen grr
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    3 miskopen van 09

    1. DJ Hero - Is eigenlijk niks mis mee maar heb het een half uur gedaan en toen weggelegd.

    2. Brutal Legend - Het begin is erg goed en grappig. Het RTS gedeelte vind ik echter bagger en heb het na 2 battles wel gezien. Pak het wel weer eens op miss.

    3. Aion (PC) - Waarschijnlijk een prima MMORPG. Maar na tien lvls gestopt omdat ik eigenlijk na WOW toch niet weer zin had in een MMO. Plus het spel haperde als een gek en dat speelde niet fijn.
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    1. Turning point fall of liberty: omdat het gewoon een schijt game is.
    2. Gears of war, niet omdat ik hem heb gekocht maar omdat ik hem heb gespeeld en toen 10G heb gehaald:mad: dus nu kan ik die schijt game niet verwijderen(mijn mening).
    3.Tour de france arcade game: Omdat winnen in de time trail onmogelijk is.
     
  4. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Guitar Hero: World Tour..

    Ik had Guitar Hero 2 met gitaar en Guitar Hero 3 met gitaar veel gespeeld en toen kwam World Tour uit. Met drumstel en dat zag er allemaal wel heel vet uit. Alleen de prijs vond ik op dat moment wat aan de hoge kant, dus heb ik hem eerst niet gekocht. Totdat opeens bij de Media Markt de complete bandset was voor maar 160 euro. Helaas heb ik het spel maar een aantal keren gespeeld en kon het me niet echt boeien. Ook het even pakken van het drumstel valt niet echt mee voor mij. Een controller pakken gaat sneller en als je even een spelletje wilt spelen is het niet handig om helemaal dat drumstel te voorschijn te halen. Dus voor mij was dit een dikke miskoop.

    Op nummer 2 staat voor mij Bioshock. Ik was helemaal meegegaan in de hype die de demo veroorzaakte. Helaas heeft het spel me niet echt lang kunnen boeien.

    Op 3 staat Gears of War voor de PC. Het spel wil voor geen meter installeren, on-line is er op het Live gedeelte vrijwel niemand te bekennen en daarnaast speelt het lang zo lekker niet als op de xbox.
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    1) Brütal Legend: Het is wel leuk , maar je speelt het maar 1 x, en dan is het klaar.

    2) GTA IV: het viel toch heel erg tegen..

    3 ) Gears Of War 2, ik heb er grote lol mee gehad(vooral met vrienden) maar die Lag kan echt niet meer..
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  6. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Def jam icon

    Niks vergeleken bij fight for NY

    Operation flashpoint 2

    Omdat het gewoon een skraal spel is.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    King of Fighters XII
     
  8. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    1) Midnight Club: Los Angeles, het uitzoomen naar de city view is een mooie gimmick maar ik kon er geen lol aan beleven :{

    2) De bugs waren te doen werd er in de meeste reviews gezegd, maar met die bugs wast egt niet leuk meer. en dan geen patch maar wel DLC gaan relzen... _0/
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Vind je het stom omdat je het te moeilijk vind misschien?O-)
     
  10. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik speel singleplayer en het team is oerdom dus vandaarO-)

    En het ziet er grafisch niet uit en ik wordt door eigen heli's gekillt etc etc..


    Ik weet niet of je zelf de reviews gelezen hebt denk het niet.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631

    Tadam?!?

    Voor mij was de grootste miskoop:

    Need for Speed Prostreet. Game klopt niet, is saai, lelijk en kut.
     
  12. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er ook spijt van dat ik die ooit gekocht heb. Waardeloos, frustrerend slecht en vol bugs. Slechtste vervolg ooit. Deel 1 staat daarintegen nog altijd in mijn persoonlijke top 5. \o/
     
  13. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies dat spel is gewoon 1 grote bug :lol:
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Overlord 2

    Dit is wat ik er destijds over schreef:

    Heb Overlord 2 gister gehaald, en sta nu op het punt hem weer in te wisselen, iets wat ik nog nooit eerder gedaan heb. Allejezus wat is die besturing ongelofelijk kut zeg, vooral als je 2 dingen tegelijk moet doen fixed je camera zich op je minions, waardoor je een soort sitting duck wordt.
    Je moet zeer oppassen wat je met je minions doet, 1 verkeerd beweging op je controller en je bent al je minions kwijt die het water in rennen. Je hebt nu wel een minimap maar weet vaak niet wat je precies moet doen, bereid je maar voor op 10 keer dezelfde kamers onderzoeken in het donker omdat je een klein trappetje gemist hebt.

    En dan nog iets, je mag van een nederlandse developer toch wel verwachten dat ze op zn minst de nederlandse manual in orde krijgen, maar nee hoor, bij het welkomswoord van een van je minions wordt er gewoon een hele alinea nog een keer gedrukt, ipv de echte tekst die bij de franse versue wel klopt. Dat niet alleen, een paar pagina’s verder zie je een kopje genaamd “Verbinden MIT xbox live”… kom op hee..

    Wilde deze game heel graag tof vinden, maar het is me tot nu toe niet gelukt, de humor & gameplay is behoorlijk kinderachtig, en ben zojuist een uur bezig geweest met een eindbaas, niet omdat ie zo onwijs moeilijk was (ben niet doodgegaan), maar omdat je het eerste half uur aan het uitvogelen bent wat je nu eigenlijk moet doen. Dat je ondertussen om de 30 seconden hetzelfde zinnetje hoort “you have to find a way to get her off the wall” helpt niet echt, en begint al heel snel op je zenuwen te werken. Maargoed, eindelijk achter gekomen, ben 2 minuten bezig om baas voor 10 seconden aanvalbaar te maken, daarna weer 2 minuten om haar aanvalbaar te maken, repeat repeat repeat repeat repeat repeat……………..

    Het is niet zozeer dat het jammer is dat je minions doodgaan, maar als je geirriteerd raakt tijdens het spelen van een game, en zulke dingen gebeuren dan wordt die irritatie alleen maar erger, als het de minions alleen waren dan had ik er best mee kunnen leven..

    Nog iets leuks trouwens, je gebruikt je left trigger om dingen te selecteren, waarom selecteerd ie dan dingen ACHTER me die ik geneens aankijk?! Of als je minions dingen slopen en er komt gold tevoorschijn, soms moet je 5 keer je minions naar een zak geld sturen voordat ze het mee terug nemen.. Oh, en als je een automaat moet besturen met 5 minions, waarom gaan er dan maar 3 minions in dat apparaat zitten? Waarom niet meteen 5 zodat je niet alweer 5 keer je minions ernaartoe moet sturen voordat het werkt… ZUCHT
     
  15. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Fable II

    Ik weet eigenlijk niet wat ik er zo slecht aan vond, maar ik vond het maar niets.
     
  16. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    1) GTAIV. Verveelde me bij de eerste missie al. (En ja heb em nog wel verder gespeeld)
    2) Gears Of War. Nooit echt leuk gevonden.
    :cool: Command And Conquer 3. Ook nooit echt leuk gevonden.
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dead of Alive Xtremebeach Volleybal 1 en 2.

    Vraag me niet waarom ik ze heb gekocht 8). Beide nog geen half uur gespeeld... Ging vast om de chicks :+
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Halo ODST: wat een bagger game is dat. Wazig, onduidelijk leveldesign en niet de lekkere Halo uitstraling.
     
  19. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Far Cry 2 Al kan dit nog veranderen als ik hem ooit nog is oppak.
    Tony hawk nog wat op de gamecube :+ Die heb ik echt maar 10 min gespeeld.
     
  20. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Operation Flashpoint : Dragon Rising (SP en MP vol met bugs en simpelweg saai)
    Prince of Persia : Sands nogwat :emo:
    Gears of War 2 (SP was drama ; MP interesseerde me niet zo)

    Enige 3 spellen die ook praktisch gelijk omgeruild werden.
     

Deel Deze Pagina