1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DJ Hero 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 15 jan 2010.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [​IMG]

    [​IMG]
    Platforms
    PS3, 360, PS2, and Wii
    ~
    Uitgever
    Activision Blizzard
    ~
    Developer
    Neversoft Entertainment
    ~
    Genre
    Muziekspel
    ~
    Release datum
    22 oktober 2010

    [gb]Informatie:[/gb]
    [​IMG]

    [​IMG]
    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Peripheral:[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top


    [gb]Trailers:[/gb]






    ^top

    [gb]Tracklist:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Boxshot:[/gb]

    [​IMG]


    [​IMG]

    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]
    www.djhero.com

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]
    Yes! :D De eerste was totally awesome enzo. \o/
    [yt]6XGbfGdxv2k[/yt]
    [yt]oumoMpNabGg[/yt]
    [yt]G9m4Woo_N2M[/yt]
    [yt]8VLqqEJo0_8[/yt]

    @ De eerste die aankomt met opmerkingen oid over het zogenaamde 'uitmelken'
    [​IMG]

    ^top




    [​IMG]

    DJ Hero® 2 Demo
    Bestandsgrootte: 912 MB

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    David Guetta ft. Kid Cudi - Memories, jaaa please. _O_

    Niet verwacht trouwens, ik dacht dat de koe opwas. :+
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Laat me raden, hierna komt nog DJ hero 3, daarna DJ Hero: Tiesto, Daarna DJ Hero: David Guetta, Daarna DJ Hero 4, Daarna DJ Hero World tour etc etc etc.

    Allemaal een pot melk die muziek games tegenwoordig
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    aub ga weg en kom nooit meer terug in dit topic. Of ieder ander topic van een muziekgame.

    (een jaarlijkse Madden mag wel? Een jaarlijkse CoD mag wel? Alleen bij muziekgames is het een probleem?)
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaarlijks is anders dan maandelijks8)

    En ik zie liever eens in de 2/3 jaar een echt vernieuwende game in een spelreeks dan elk jaar een "nieuwe" dat minimale verandering/verbetering oplevert tov z'n voorganger(is niet echt voorganger te noemen als er bijna niets veranderd)
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het ook een beetje raar hoor. Waarom brengen ze niet gewoon updates uit voor de eerste game en brengen ze daarna een echt vernieuwende game uit. Ik had eigenlijk wel gedacht dat alle 'Hero' en 'Band' games nu wel een beetje uit waren.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Goed, kom jij eens met veranderingen die jij wilt in een muziekgame. :b:

    Dit genre is niet gemaakt voor grote veranderingen, alleen gameplaytweaks. Waar het hier om gaat is nieuwe songs.
    That's it.

    Daarom is het bij DJ / Guitar Hero ook zo geschikt om games uit te brengen die draaien om een specifieke band. Daarom kunnen ze het zo snel achterelkaar uitbrengen.

    Niemand verplicht je ook om ze allemaal te kopen. :confused:

    En WAAROM moet dit nou iedere keer weer bij een nieuw topic over een muziekgame.
    Je ziet dat dit een 'Hero' game is. Je weet direct dat die games je bij voorbaat niks interesseren. Waarom klik je er dan op? Alleen om voor de zoveelste keer te melden dat je vindt dat die games worden uitgemelkt?
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, wat een uitmelkerij zeg!

    Ik bedoel: Stel je niet zo aan over mensen die dit uitmelkerij vinden. Het is heel logisch dat ze die mening er op na houden, voor heel veel mensen voelt het zo aan en dat is hun goed recht.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    De nieuwe songs kunnen ze toch ook gewoon in DLC pack's aanbieden voor een tientje ipv een compleet nieuwe game te maken(met minimale toevoegingen) en er dan de volle mep voor te vragen.

    En waarom dit ieder keer moet: Miss is daar een reden voor.. dan zal er toch wel een kern van waarheid inzitten(doe je oogkleppen af dulle)

    En waarom ik erop klik: Om te kijken wat het precies inhoudt, ik dacht miss verrassen ze me, maar nee=(
    En dit is pas de eerste, miss 2e keer dat ik het meldt en dat doe ik omdat ik dat recht heb.
    Vrijheid van meningsuiting FTW!
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    IEDER Hero / RB topic opnieuw. Ik irriteer me er gewoon dood aan. WE WETEN HET NU WEL! :'-(

    Ik kan opzich ook wel begrijpen dat mensen die mening hebben, maar het hoeft gewoon niet iedere keer opnieuw gezegd worden.

    Nee, dat is veel duurder. Een nieuwe game is een stuk goedkoper om uit te brengen; ook voor de consument.

    edit: ik had voor GH5 daar een klein rekensommetje voor gemaakt: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3301839&postcount=27
    (gek he, daar was eenzelfde soort discussie :+)

    Uiteindelijk zal de prijs dan nog hoger liggen dan bij die rekensom omdat de songpacks van DJ Hero duurder zijn.

    Hoezo oogkleppen? Ik zeg toch dat ik het opzich begrijp, maar het is vermoeiend om bij iedere muziekgame keer op keer wéér dezelfde discussie te hebben.

    Je moet bedenken dat ik er vanaf het begin bij ben, en het klagen zal zijn begonnen bij GH: Aerosmith / GH3.
    Dus bij minstens al deze games heb ik het al moeten aanhoren, vind je het gek dat ik dan wat geïrriteerd raak?.
    • Guitar Hero 3
    • Guitar Hero: Aerosmith
    • Guitar Hero World Tour
    • Guitar Hero Metallica
    • Gutiar Hero Smash Hits
    • Guitar Hero 5
    • Guitar Hero Van Halen
    • Rock Band
    • Rock Band 2
    • Rock Band: The Beatles
    • DJ Hero

    Er is niks over de game bekend? :confused:

    En wat voor verrassingen verwacht je? Dat het plotseling een shooter wordt?

    Niemand weet dan zelf wat voor te stellen wat verandert moet worden. Klagen kan, maar dan zelf met ideeën komen zit er niet in...? Wát moet er verandert worden?
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Dit is geen uitmelkerij. Dit is pas de 2e game in deze stijl. Ik ga toch ook niet roepen dat Assassin's Creed uitmelkerij is of Gears of War of Call of Duty of weet ik het wat.

    Andere besturing, totaal andere nummers, andere stijl en de vergelijking is er wel met Guitar Hero, maar het is géén Guitar Hero. Prince of Persia is toch ook geen Assassin's Creed en Medal of Honor is toch ook geen Call of Duty. Hetzelfde genre, andere stijl.

    Om na de 2e game al te gaan roepen dat dit uitmelken is vind ik wel te ver gaan ja. Daarnaast bepaal je nog altijd zelf of je de game koopt of niet. Al brengen ze er 12 uit per jaar.
     
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Wel een paar vette tracks, heb alleen geen zin om die controller te kopen:+
     
  13. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat Armin van Buuren ook nog met een muziekgame zou komen, wel tof als ze van die dance dj's gaan gebruiken. Vond de vorige toch teveel op HipHop gericht (kan me vergissen want ik hem hem daarom dan ook niet)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tiesto zat erin. :+
    [yt]hwW4D7D9jvQ[/yt]

    Ik wilde ook Sandy Rivera noemen, maar mijn muziekkennis is echt nihil. :emo:


    Check hier maar de setlist van DJH1:
    http://djhero.com/music

    Misschien zit er nog meer Dance in die ik met mijn stomme kop gewoon niet heb herkend.

    ---

    Van mij mogen ze iig wel wat minder vaak dezelfde nummers gebruiken. Disturbia en Hollaback Girl kom je bv. een stuk of 3/4 keer tegen in een mix.
    Ik snap wel waarom ze het doen (aangezien het altijd mashups zijn zouden ze dus om aan een setlist van 93 nummers voor ~200 nummers de licentie moeten bemachtigen. Dan is het natuurlijk goedkoper om een paar nummers te hergebruiken), maar het zou mooi zijn als het anders kan.

    Zo niet; pech gehad. Ik stoorde me er gelukkig niet echt aan
     
  15. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Cool dat er een deel 2 komt maar ik denk niet dat ik die ga kopen want ik heb nu al genoeg problemen gehad met mijn draaitafel of er moet echt weer super nummers komen :D

    Maar mocht er toch een Tiesto versie komen ben ik verkocht :)

    Daar komt een muziek game voor op de Wii als ik het goed heb
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik blijf sowieso een fan van het eerste uur! De controller zal waarschijnlijk hetzelfde blijven dan, misschien intern wat anders om de jammed button problemen waar 'vele' over klagen? In elk geval niets mis mee, ik vond het echt een fijne verandering & verademing zo'n turntable controller!

    Het enige dat ik wel maar wat half-half uitgewerkt vond is de samples die je kan gebruiken, niet alleen van sample tune-tjes, maar ook het systeem op zich. Daar kunnen ze misschien wel iets leuker meedoen want ik vond het niet echt veel toevoegen op deze manier.
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb Dj hero pas 1 week en hoop dat er daar nog wat nummers op uit komen voordat DH2 uitkomt!
     
  18. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nu voor de 3 keer problemen terwijl ik er gewoon mee om ga maar heb ook een beetje problemen gehad met Activision zelf ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hier zullen iig wel veel mensen blij mee zijn. :+
     
  20. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina