Met het nieuwste uitbreidingspakket van Borderlands genaamd "The Secret Armory of General Knoxx" is het eindelijk mogelijk door te levelen van lvl 50 naar 61. Als dit nog geen uitdaging genoeg is, kunnen we het dit keer ook opnemen tegen Crawmerax The Invincible. Deze naam heeft het beestje niet voor niets, want deze level 64 boss is overduidelijk de moeilijkste tegenstander in de gehele game.
Dit topic zou ik willen gebruiken zodat mensen met elkaar af kunnen spreken om het gezamelijk tegen deze badass op te nemen. Enige strategie is wel vereist om hem down te krijgen. Zo is het verstandig om sowieso level 61 te zijn (omdat het anders nog lastiger wordt) en is het handig als er op z'n minst één Siren meedoet. Laat je horen in dit topic als je denkt klaar te zijn om de strijd aan te gaan met Crawmerax.
Ik ben vrijwel elke avond beschikbaar (uitzondering daargelaten) om een poging te wagen. Ik speel onder gamertag
Frangster NL dus voeg mij gerust toe.
Be Warned!
Belongingen
Achievement
Bij het verslaan van Crawmerax speel je de achievement
"Vincible" vrij ter waarde van 50
.
Loot
Ik kan inmiddels zelf bevestigen dat dit beestje aardig wat mooie spulletjes "kan" laten vallen. Ik heb hem nu meerdere malen verslagen en het grappige was dat ik zelfs een keer op Playthrough 1 betere wapens kreeg dan op Playthrough 2. Dit is ook maar 1 keer gebeurd. Nog geen Pearlescent helaas.
[yt]rpfua_gMbkE[/yt]
Gamertags
Hieronder een lijstje van de Gamertags die men van elkaar toe kan voegen in de strijd tegen Crawmerax. Geef even aan onder welke Gamertag je beschikbaar bent, welk level je bent en met welke class je speelt (Siren, Hunter, Beserker, Soldier).
Frangster NL - lvl. 61 - Hunter
SvennosNL - lvl. 61 - Hunter
Madame Leoni NL - lvl. 61 - Siren
Dr0kz - lvl. 61 - ?
mc2006 - lvl. 61 - Hunter
n e Z T i k - lvl 61 Hunter
Klik om te vergroten...