[XBLA] Toy Soldiers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 5 mrt 2010.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213

    [​IMG]

    [gb]Toy Soldiers[/gb]

    Ontwikkelaar: Signal Studios
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Genre: Tower Defense
    Platform(s): Xbox Live Arcade
    Spelers: 1-2 (offline en online)
    Opties: Content downloads, leaderboards
    Releasedatum: 3 maart 2010

    [gb]Informatie=(/gb]

    Test je infanteristen, sluipschutters, cavaleristen en gevechtspiloten tot het uiterste in Toy Soldiers. Toy Soldiers wordt vast een wereldhit op Xbox LIVEĀ® Arcade: het is een strategiegame met intense actie, waarin gamers het commando voeren over antieke speelgoedsoldaatjes uit de Eerste Wereldoorlog die de loopgraven van Europa willen beheersen. Zet een groot arsenaal aan tanks, cavalerie, propellervliegtuigen en vlammenwerpers in op de nagespeelde slagvelden van WOI. In Toy Soldiers, dat exclusief voor de Xbox 360 is ontwikkeld door Signal Studios, kun je het commando voeren over afzonderlijke eenheden of hele slagvelden vanuit strategisch oogpunt overzien. In Toy Soldiers worden meerdere gamegenres gecombineerd in een game met verbluffende graphics: het is een unieke entertainmentbeleving vol actie!

    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]



    [gb]Verder=(/gb]

    Volgens mij is dit de vetste arcade game sinds Trials HD! \o/ Heeft iemand anders deze topper ook gedownload? Zo ja, dan heb ik een vraagje: In level 'Gheluvelt Chateau' moet je als ration ticket dit doen:

    Bully Beef:
    Use the howitzer to destroy three enemy barracks.

    Maar wat zijn nou de barracks? Zijn dat gewoon de huisjes met de puntige daken of die legerdingen met ronde daken? Want die laatste gaan namelijk niet kapot. :confused: Weet iemand hoe dit moet?

     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  2. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke game, gisteren ff snel geprobeerd. Ga er vanavond weer verder mee!
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt links 3 huisjes staan. 2 keer op knallen met een howitzer. Ze gaan wel kapot.

    Ben nu met het 3e laatste level bezig op normal alle levels perfect.
    Weinig turrets jammer genoeg maar je kunt je ieg upgraden en je hebt nog wat units die je kunt besturen zoals een snipertoren/2 tanks/2 vliegtuigen.

    Belangrijke tip; zorg dat je oplet waar de tegenstander ook turrets heeft staan en knal deze met een howitzer of vliegtuig kapot en plaats er zelf een turret neer. En ze kunnen jouw turrets ook kapot knallen met howitzers.

    En gewoon op normal beginnen dan kun je het spel nog een keer op hard gaan spelen. Expert lijkt me zowat onmogelijk.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hmm die huisjes kapotmaken werkte niet...
     
  5. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    De trial vond ik best lachen, hoe karig hij ook was. 1200 (P) lijkt me alleen iets te veel voor de volledige game...
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Beetje ongelukkige naam maar verder wel aardig, denk dat ik hem wel ga kopen als ik een keer niks te doen heb. (Nooit dus :+)
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    In het level 'Fort Douaumont' heb je het ration ticket 'ghar': Destroy all the bonus targets. Wat zijn de bonus targets dan?
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    @1; Als ik die huisjes weer kapot maak hoor ik een toetertje. Zeker weten dat dat het niet is? Zo erg is me geheugen toch ook weer niet? 8)

    @2; Aan beide kanten zie je van die borden die ronddraaien. Zitten van die kleine bordjes aan vast. Die moet je raken met je vliegtuig. Er op af vliegen en je speed op langzaam zetten.

    In het 3e laatste level moet je 25 kills in 1 hit hebben. Heb er wel 24 gehaald...
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  9. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er leuk uit, jammer dat ik nog maar 1000MSP beschikbaar heb maar weet ook niet zozeer of ik hier momenteel wel 1200MSP voor wil neerleggen aangezien ik nog een backlog heb van 6-8 games..
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja die huisjes werkte toch. Ik had het van tevoren ook al een keer gedaan, maar blijkbaar maakte ik zie niet kapot genoeg. :+ Je moest 2 keer op 1 hutje schieten en dat wist ik niet.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    8)8)8)
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen het laatste level nog. Als ik die gecomplete heb unlock je blijkbaar campaign+, de Duitse kant en meer levels (?) of zo. En survival mode natuurlijk.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Waar is dit nou mee te vergelijken?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Beetje Tower Defense, dus je moet waves van enemies killen die proberen bij je 'Toy Box' te komen.

    Ik heb de trail ook even gedaan en ik ben zeer positief, erg leuk uitgewerkt dat je ook dingen zelf kan besturen en het concept is origineel.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Met hoe je vroeger met de soldaatjes speelde, alleen dan ff met een hele lading awesomeness erbij.

    @ Tco: Whoops, overheen gelezen. Of ik heb het gewoon niet in me opgenomen :+
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    En ik maar denken... maar dat was het toch... wat anders... zo lang geleden heb ik die missie toch niet gedaan.... die huisjes... nee... maar wat dan...

    Laatste missie is ff lastig beginnen. Zo nog maar weer een poging. Snel proberen die turrets kapot te knallen zodat je kunt uitbreiden.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatste level gehaald met secundairy objective. Alleen met 19 lives. :'-(
    Geen idee wat er door kwam...

    Unlocked; The complete German army (15 turretsymbooltjes), campaign+, survival mode.

    Tip voor de laatste boss (als je die niet killed ben je sowieso dood);

    Zorg dat je 3 lvl 3 mortars aan het einde van het spoor bouwt, ga in de linker zitten en constant blijven schieten op het spoor/trein/tanks, wat mortars op de andere posities die over het spoor schieten indien er een tankje voorbij komt (vast niet)


    _O__O__O_
    Campaign+ is 12 nieuwe levels (Duitse campaign).

    Het 1e level is ieg wat donkerder/soort fog of war. Je kunt de soldaten moeilijker zien aankomen en je ziet die flares nu het battlefield oplichten. Geen idee of dat zo blijft.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Pff ik krijg die 10x blast radius met de whippet tank niet eens, laat staan de 25...
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die 25 hoeft niet met de tank. Zie 2e spoiler.

    Supertip voor dat level trouwens;

    1 machine links/rechts plaatsen, anti air in midden 1 maal upgraden. Dan direct in een tank stappen en alles kapot knallen wat je ziet + de turret die midden op de muur zit (iets schuin staan), dan op het moment dat de soldaten komen het pad op rijden en dan allemaal in 1 keer platrijden (1 soldaat is dan $1000 waard + de rest) mogelijk beetje poison afschieten als ze er mogelijk langskomen. Dan rechts het pad in, toren kapot knallen en dan het volgende groepje dat klaarstaat platrijden/schieten. En later met de tank alle andere turrets ook kapot knallen.

    (geupgrade) Howitzer op een een groep afvoeren. Oppassen als je er 2 hebt, misschien 1 verkopen bij een wave. FF kijken bij welke wave het beste werkt. Ze spawnen linksachter, linksvoor en rechtsvoor. Wel 10 keer dat level gespeeld of zo.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ga even de trial proberen :)
     

Deel Deze Pagina