een gefrustreerde gamer

Discussie in 'Algemeen' gestart door peer075, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peer075

    peer075 Guest

    “Het grote WTF topic”


    Beste Xboxworld-forum bezoeker,
    Als fanatiek gamer op mijn xbox 360 doos bezoek ik dagelijks deze website voor de info en de toegevoegde waarde die een forum zou moeten hebben.
    Maar nu is mij de laatste tijd toch iets vreemds opgevallen………….
    Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat deze site voornamelijk over games gaat, en met games bedoel ik games voor op de xbox 360 en alle problemen die zich hierbij voordoen.
    Nu had ik recentelijk mijn onvrede geuit over het gedrag van sommige fora bezoekers en de onderwerpen die er voorbij komen. De lezers van dat forum konden hier schijnbaar niet zo goed tegen dat ik hun mening niet deel. Mag men dit tegenwoordig niet meer kenbaar maken? Als je er niet tegen kan, ga dan naar een forum wat bij jou interesse past en stop met het vervuilen van dit forum.
    Als er eens een echte vraag komt van een gefrustreerde of onwetende gamer dat word deze door de “moderator – wtf?” op slot gedaan. Dan wordt er doorverwezen naar een ander, reeds bestaand topic. Maar als men naar deze topic gaat, dan gaat het nergens meer over. Een topic begint met een vraag over bv. Halo, NAT problemen. Als je dan 1 pagina verder klikt, gaat het ineens over verbannen dozen. Fijne hulp!
    Is heb nu zo vreemd dat mensen hun vraag stellen op een site voor gamers? Dat deze collega-gamers op zoek zijn naar een probleem? Waarom worden deze gamers dan genegeerd door er een slotje op te zetten en door te verwijzen? Komen jullie wat te kort? Vinden jullie het leuk om andere gamers voor hun onwetendheid op de vingers te tikken?
    Is het zo moeilijk om deze mensen te kans te geven om meerdere antwoorden naast elkaar te leggen en mogelijk een discussie hierover te voeren.
    Wisten jullie dat domme vragen ook vragen zijn? Of zijn JULLIE hier te dom voor? Of zijn jullie te dom en te bang om een verkeerd antwoord te geven?
    Dus WTF, waar zijn we mee bezig? Het zal nu wel 5 minuten duren voordat men dit doorverwijst naar een ander topic. Of nog erger…… er wordt een slotje opgezet, door een gefrustreerde, autoritaire “moderator”.
    Ik zie jullie commentaren/meningen/kritiek graag tegemoet.
    De groeten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2010
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind het wel fijn dat er voor elke game 1 topic is. Houd het lekker overzichtelijk. Wel frustrerend idd als je vraag in dat topic niet word beantwoord!
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja laten we voor elk vraagje over elke game, elk vraagje over vastzitten in een game, over bugs in een game, over de soundtrack van de game, over de multiplayer van de game, van de wapens in de game een aparte topic maken.

    ps. pak eens een ander lettertype/grote, erg irritant om te lezen.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Ten eerste snap ik niet dat jij sinds 2004 bent geregistreerd en blijkbaar het systeem van dit forum nog steeds niet snapt. Dat zegt meer over jouw instelling dan over het "gedrag" van de members hier.

    Veel members hier op het forum zijn heel erg behulpzaam, maar dan moet je toch wel eens de regels gaan volgen. Zonder regels zou het hier een totale onoverzichtelijke chaos worden, en zou iedereen maar over elk klein probleempje nieuwe threads openen. Dan zullen mensen die anderen willen helpen de bomen niet meer door het bos kunnen zien. En daarvoor zijn er verschillende algemene topics geopend. Wat is het probleem om daar te posten? Als jij daar een vraag stelt over Halo of NAT problemen, dan wordt die gewoon door anderen behandeld.

    Als laatste wil ik jou ook nog even aanspreken over je gedrag. Natuurlijk mag je je onvrede uiten, maar zou je eerst eens het forum willen bekijken en de structuur eens leren? Dan zie je dat er meer is dan slechts een Xbox 360 games forum. Dan zul je zien dat deze thread niet hier hoort, maar in het klachtengedeelte bovenaan. Daarnaast sprak je gisteren ook al mensen aan, omdat ze het gek vonden dat iemand anders (familie/vriend?) mensen aansprak op het posten over andere onderwerpen. Dat is vreemd, aangezien dat in Actualiteiten, Nieuws, Entertainment en Lifestyle stond, een subforum dat duidelijk bedoelt is voor andere dingen.

    En ik ga hier inderdaad een slotje op gooien, maar dat doe ik niet omdat ik een gefrustreerde, autoritaire moderator ben, maar omdat jij blijkbaar te laks bent om je te verdiepen over de statuten en regelementen van dit forum. Zodra je die eens doorneemt en ze volgt, zul je zien hoe behulpzaam je mede-members en de moderators zijn. Maar zo lang je dat niet doet zul je commentaar krijgen, en dat is niet ongefundeerd. Zoals het in elke "samenleving" betaamd moet je de algemene regels toch volgen. Of doe je dat in het dagelijkse leven ook niet?

    Ik wens je nog veel succes op dit forum en hoop dat je dit advies van mij aanneemt. Zo niet, dan blijven je threads gesloten worden en denk ik dat het beter is om te vertrekken. Maar dan moet je niet naar ons wijzen, want wij (zowel het team als members) proberen toch te helpen met verwijzingen naar topics en uitleg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina