games installeren op usb stick met xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mikalanca1, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikalanca1

    mikalanca1 Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ik heb een vraag je kan met de xbox ook een usb dingen erop zetten zelf vind ik de harde schijf te duur kan ik 1 of meerdere games op een usb stick installeren?:b:
     
  2. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft hij hier al 3 onnuttige topics geopend in dit gedeelte van het forum 8)
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe bedoel je, installeren om hem sneller af te spelen zonder dat je disc moet draaien? Of gewoon DLC?

    Het eerste moet op je HDD dacht ik, 2de gaat wel. Kijk even naar deze USB Storage Device Support for Xbox 360 FAQ. Je kon je vraag misschien ook even stellen in het [Opslag] USB Support voor 360 - 6 April topic, we proberen het wat centraal te houden zodat andere gemakkelijker een eventueel zelfde vraag kunnen opzoeken. :)
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan ook op de USB stick. :)
    http://www.eurogamer.net/articles/xbox-360-storage-update-the-flash-factor-article?page=1
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Oh ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat niet kon, en het leek me ook logisch eigenlijk dat USB bus minder snel was dan van HDD. Dit is op zich wel leuk nieuws, thanks for the heads up! :)

    Edit: Interessant artikel wel, trouwens
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  6. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    volgensmij is de hdd gewoon usb met een customized plug
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik wil je bij deze ook doorverwijzen naar het topic wat DiaL hierboven heeft gelinkt, daarin kan je de meeste info m.b.t. deze vraag wel vinden.

    Het is niet de bedoeling om voor elke vraag een apart topic te maken, we proberen daarom alles zo centraal mogelijk te houden. Ook wil ik je nog even wijzen op [search]de zoekfunctie[/search] voor eventuele vragen in de toekomst. Aangezien ook deze thread dubbel is gaat hij dicht.

    PS: Nog welkom op het forum en let ook even een beetje op je spelling ;)

    -Slotje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina