~ Informatie / Screenshots \ Trailers / Boxart \ Achievements / Officiële website \ Opmerkingen ~ ~~ Platforms Xbox 360, PC ~ Uitgever Kalypso Media ~ Developer Haemimont Games ~ Genre Action-Adventure ~ Release datum TBA 2011 [gb]Informatie:[/gb]
ziet er leuk uit! beetje half cellshaded, cartoony.. waar gaat het over? het lijkt meer op een rpg dan op een action adventure eerlijk gezegd.. ben benieuwd naar gameplay!
De outdoors screens missen wat sfeer, maar drop in drop out coop is sowieso een plus, en die tweede screen is zeker net!
Ik krijg juist met die 2e screen heel erg een budgetbak idee. Komt vooral door die boogschutter die daar zo stijfjes staat.
Hmmm, ik mis iets... . Ik weet niet waarom, maar ik mis een of andere gozer met een witte cape, een verborgen zwaard en 9 vingers die over de daken huppelt. De titel en die screens van dat dorp in de woestijn deden me er zo hard aan denken. Over die screens van dat woestijn dorpje gesproken, die steken nog al uit en opzichte van de andere screens. Daar waar de andere screens een realistische look hebben, hebben die van dat woestijnstadje een maar cartoon-achtige look. Lijkt me weeral een middelmatige hack&slash/action-adventure game.
Welke boogschutter? *) maar daar vin ik de textures en de lightning effect(let op et schild) wel mooi. het doet me wel wat denken aan Mount & Blade (alleen was dat gemaakt door 2man)
Als ik naar al die pics kijk dan vind ik het totaal niet aantrekkelijk, ziet er allemaal erg houterig uit vind ik... Zal nog wel ff afwachten
Foutieve kledij en wapens in games/films met een historische achtergrond zijn altijd een not voor mij
Dat moest er gewoon even bij. De Molay is gewoon cool. Hij startte de moderne legende rond vrijdag de 13e.
Hij had er inderdaad iets mee te maken maar om te zeggen dat hij hem startte is iets te veel eer voor de beste man. Even uit het blote hoofd: Op vrijdag de 13 oktober dertienhonderd-nog-wat word het bevel uitgegeven om alle tempeliers op te pakken en te executeren, daar komt het vandaan. Dat De Molay op dat moment de laatste grootmeester was maakt hem nog niet de 'starter' van de legende. Dat geheel terzijde en weer ontopic: Ziet er behoorlijk crappy uit, lijkt een beetje een goedkope ripoff van AC