1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo Reach] Forge World

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door NeonovA, 13 sep 2010.

  1. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14

    Halo: Reach - Forge World
    [​IMG]


    Forge World - Member Creations - Tutorial - Opmerkingen

    [gb]Forge World:[/gb]

    In Halo Reach heb je de mogelijkheid om je eigen level te creëren met Forge World!
    Er worden soms erg toffe levels gecreëerd maar komen nooit echt verder dan alleen je vriendenkring.
    Daarom heb ik dit topic geopend zodat iedereen zijn eigen gemaakte map kan tonen en iedereen zijn of haar mening erover kan geven.
    Hoe meer mensen je map spelen en deze in Reach beoordelen, hoe meer kans dat de map in de spotlight van Halo Reach terecht komt.

    Ik denk dat het handig is om een format aan te houden. Een voorbeeld staat hieronder:


    [​IMG]
    Map naam: Xbox World
    Gametype: SWAT
    Creator: NeonnovA
    Aantal personen: 6-8
    Aangepaste spelregels: Pistols only, 125% Gravity,

    Download pagina:
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileDetails.aspx?fid=mapidnummer


    [gb]Member Creations:[/gb]
    [​IMG]
    Boring Action 0.21
    Created by: Netwin

    Gametypes:
    Slayer, Team Slayer,
    King of the Hill, Crazy King
    Creator: Netwin
    Aantal personen: 2-8
    Opmerkingen:
    Halo: CE Boarding Action inspired slayer map
    (v0.21: hills added for crazy king)

    Download pagina:
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileShare.aspx?player=Netwin

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    [​IMG]

    My snake turned vicious
    Created by: Netwin

    Gametypes:
    Slayer, Team Slayer,
    King of the Hill, Headhunter
    Creator: Netwin
    Aantal personen: 4-8
    Opmerkingen:
    Als je van de slangen valt en vlak boven de grond bent wordt
    je naar boven geteleporteerd zodat je niet te pletter valt
    maar blijft vallen. Er is een hoge rots met een sniper rifle
    waar je tijdens je val op terecht kan komen. Als je op deze
    rots bent kan je de uitgaande teleporter blokkeren zodat iedereen
    die aan het vallen is vanaf dat moment op de grond te pletter valt.
    Bij King of the Hill is de rots met de sniper rifle in de hill.

    Download pagina:
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileShare.aspx?player=Netwin

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    [​IMG]

    One Flag Tower
    Created by: oeloeimanu

    Gametype: Neutral Flag
    Aantal personen: 2-8
    Aangepaste spelregels: Meer damage, alleen jetpack als AA.
    'Grap van de map': Binnen vijf seconden heb je de vlag, om terug te keren naar je basis moet beide teams echter helemaal naar
    de top van de toren. De vlaggendrager moet dus een aardige afstand afleggen voor dat hij een punt heeft.

    Download pagina:
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileDetails.aspx?fid=774232&player=oeloeimanu

    [gb]Tutorial:[/gb]

    [yt]KartcnKIOv0[/yt]

    [gb]Opmerkingen:[/gb]
    Topic is nog een beetje aan de kleine kant maar deze wil ik in de loop van de dagen nog wat gaan uitbreiden.
    Op of aanmerkingen zijn altijd welkom. Hopelijk wordt er lekker veel gebouwd en kunnen we gaan genieten van de creaties!

     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  2. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Je bent me voor haha, ik was ook al bezig. Zodra ik morgen reach heb ga ik na het spelen van de campain een volledige lonewolf slayer map in elkaar zetten genaamd.

    Sticky-Pack, plasma grenaten en jet packs!! Gaat helemaal goed worden!
     
  3. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    zo kan ik dan ook op jouw map spelen? dat zou wel bruut zijn
     
  4. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee hoe dit in elkaar zit, snap het concept wel maar hoe kan bijvoorbeeld mijn map in een playlist komen. Omdat mensen het veel downloaden of omdat de ontwikkelaars de goede eruit pakken.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat gebeurt niet, mensen kunnen jouw gemaakt mappen uit je fileshare halen en Bungie promoot ook de meest populaire mappen/gametypes door ze wat meer aandacht te geven maar ze komen niet in de echte matchmaking terecht.
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik zou er niet vanuit gaan dat je map in een playlist komt. Je moet het vooral van custom games hebben. Ik ga meteen aan de slag met een toffe Invasion map _O_
     
  7. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Gemiste kans in mijn ogen. Gewoon elke week nieuwe maps in de Forge Playlist. Maar om op een map van iemand anders te spelen moet ik de map downloaden en dan mensen invite om op die map te spelen?
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Yep! Gewoon in een custom lobby net als in Halo 3.
     
  9. Forty

    Forty Guest

    zucht.
    Speel halo 3 en je snapt het.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vond het de vorige keer erg leuk om mee te prutsen, maar het bleef ook alleen maar bij prutsen. :+
    Dit was mijn beste creatie
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Tsja...
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, die laatste8)
     
  12. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste tutorial over hoe je eigen invasion games kan maken!



    Erg leuke dingen die mij opvielen zijn:

    je kan zelf bepalen wat er verdwijnt/tevoorschijn komt als je een objective gehaald hebt. Denk bijvoorbeeld aan een simpele muur die verdwijnt zodat je verder kan maar je zou ook 10 dobbelstenen kunnen laten komen aanrollen die iedereen verpletteren :+

    Je kan enorme invasion games maken met wel 100 sequences. Normaal heeft invasion er maar 2. Zo kan je hele vette attack en defense games maken!

    Ik zou zelf willen zeggen dat deze editor die van Far cry begint te overtreffen. Je kon daar wel het terrein in veranderen en erg veel zelf maken, in reach zijn de mogelijkheden om zelf gamemodes te verzinnen echt eindeloos. Een soort little big planet in Halo eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  13. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Koel!! Invasion in heel forgeworld_O_ awesomedary!!!
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    wow, had net even wat zitten rommelen in forgeworld om te kijken hoe het werkte. Maar it is echt te gaaf. Had een soort parkour gemaakt van die hangar naar het eiland om dan met je mongoose over heen te crossen! Ik ga denk wel een keer een hele forge world race maken!!
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    VET!

    Maar kan je objectief ook zijn kill 50 chiefs in 5 minuten?! en dat dan de gate open gaat.:p
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt gewoon met je hele team samenwerken aan een level, hoe fucking nice is dat?
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Kon ook al in Halo 3 :+
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kun je ook objecten en structures klonen?
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ah nice, maar dat wist ik niet. Heb Halo 3 echt weinig gespeeld..kwam er te laat achter dat ie best vet was ;)


    Is mij nog niet gelukt dus je moet of structures verplaatsen of nieuwe aanmaken,maar je hebt wel een budget zag ik. Ik zou graag wat sneller willen navigeren tijdens de editing mode.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    (LT) gebruik die eens ;)
     

Deel Deze Pagina