1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Devil May Cry

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 sep 2010.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809



    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360 - Playstation 3
    ~
    Uitgever
    Capcom
    ~
    Developer
    Ninja Theory
    ~
    Genre
    Hack 'n slasher
    ~
    Release datum
    Holiday 2012

    [​IMG]


    [​IMG]

    The game is set in a parallel, non-canon universe in the Devil May Cry series. The story tells of a different, younger Dante and his journey through the fictitious Limbo City. A city that appears calm at first, but transforms into a twisted parody of itself with Demons who frequently attempt to kill him. He is also fighting against the ever-changing, hazardous environment of the city as well. Dante's matters are also complicated by a hidden Demon antagonist who taunts Dante during Limbo's chaotic periods and who calls himself a god. Also, unlike the Dante of original games who was the son of the Demon Sparda and a Human woman, Eva, this version of Dante is the hybrid offspring of an Angel and a Demon.

    Set against a contemporary backdrop, DmC will depict a duplicitous world where nothing is ever as it seems and the line between good and evil is constantly blurred. Spurred into action by the promises of a trusted relation, Dante bursts into this world intent on revenge at any cost. DmC Devil May Cry is an upcoming action game developed by Ninja Theory and published by Capcom for the PlayStation 3 and Xbox 360. It will be the first title in the series not to be developed internally at Capcom. Instead, development will be handled by the English studio Ninja Theory, while the Japanese and American branches of Capcom will supervise the production creatively and logistically.



    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]








    [yt]GixCzw9vjek[/yt]

    [yt]BhoNEuH8KmA[/yt]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Dubbele gevoelens. DMC4 was awesome en Nero was een toffe personage. Het einde liet zien dat er nog genoeg te vertellen was over Nero en Dante en dan komen ze met dit. Ninja Theory maakt leuke games, en dit ziet er uiteindelijk ook vermakelijk uit. Ben benieuwd!

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Part 5 en hopelijk kondigen ze Resident evil part 6 ook binnenkort aan.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  3. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Hele nieuwe wending. Er is nog veel te weinig bekend over de game maar wat ik wel hoop dat het geen " deeltje 2 fiasco " word.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Nou,.
    Ik hoop dat het wat word want zat echt te w88 op deel 5 zoals de meeste wel weten hier..
    Maar hier word ik nog niet warm van.
    Ziet er raar uit vergeleken met 4:{
    Maar dat had ik ook wel verw8 met Ninja Theory:x
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Vette altogame!!
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    WTF

    TGS 10: Debut Trailer
    [GT]704493[/GT]
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  8. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    What?:eek: Geen danté meer? :mad:

    Heb nogal mijn bedenkingen bij deze game, ik wil Danté, dan is het zoiezo al goed spel voor mij :D maar niet zo'n figuur als hoofdkarakter waarbij je denkt van "interessant?" :p
     
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Is dit sarcastisch bedoelt want
    ;)
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik vraag me af wanneer ze een game maken voor Nero...bedoel Dante is gaaf en de ouwe games ook! Maar wil nu wat meer over hem weten :-\

    Verder hoop ik uitleg over het verhaal en hoop zo te zien hoe hij 'Dante' is geworden
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben nooit een grote DMC fan geweest maar kan begrijpen dat fans echt een WTF gevoel hierbij krijgen. Waarom is Ninja Theory de developer eigenlijk en niet gewoon Capcom zoals altijd?
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mijn enigste wtf is dat die geen wit haar meer heeft. Vind ik wel jammer, want vond dat wel vet :+.
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Precies..
    Hij lijkt voor geen meter op Dante..
    Met zn vage emo kop..
    Snap niet dat Capcom zo stom is geweest!
    Snap trouwens niet dat ze opeens trg gaan in de tijd..
    Had veel liever gehad dat het verhaal verder ging na deel 4!!

    Of zal dit een tussendoortje zijn dat Capcom wel deel 5 maakt?
    Of denk ik nu te positief;)
     
  14. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft ie zeker ook weer nieuwe moves enzo.. terwijl t een veel jongere versie is. da kan toch niet!!
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    :D heb nog steeds zo mijn twijfels...
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik keek echt uit naar een nieuw deel.

    Maar dit valt tegen. Ten eerste was DMC 3 al een voorganger van de andere delen met een jongere Dante.

    Waarom geen wit haar meer? Ten tweede baal ik dat Capcom het spel niet maakt.

    Wat wel een plus is, is dat als dit een jonge Dante is, Vergil ook van de partij moet zijn. En hopelijk Sparda zelf ook!
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    True, ik kijk er wel even van op. Maar, als dit geen reboot is (toch?) dan kan er nog iets in het verhaal gebeuren waardoor Dante wit haar zou krijgen. Wel lame, maar goed.
    Overigens vind ik de nieuwe stijl echt vet. Dante ziet er uit als een rebellerend straatjochie, terwijl hij in Devil May Cry 3 toch een beetje een babyface had. En het lijkt ook dat hij hier alleen nog maar de pistolen heeft en qua melee wapens gebruikt wat hij tegenkomt. Cool IMO!

    En wat Ninja Theory betreft. Ze maken nu Enslaved, waarvan pas een demo is uitgekomen op de PS3 die echt heel positief ontvangen word. Ook de pers is in pre-views en hands-on echt onder de indruk van het spel, dus dat stemt goed. Ook heeft Ninja Theory het spel Heavenly Sword (PS:cool: gemaakt, en daar zat de actie ook goed in elkaar.

    De reactie 'jammer dat Capcom' het niet meer maakt is volgens mij een soort angstreactie. Dante ziet er anders uit, andere developer, nee dan wordt het helemaal niks! Ik heb juist goede hoop dat we iets lekker origineels krijgen.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heaven;y sword had meer een God of War feel.

    DMC was juist zo vet omdat het wat statischer was en je voorzichtiger moest zijn met je moves.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar dat heeft er toch niets mee te maken? Ik denk dat Ninja Theory een hele goede developer is en zeker het in zich hebben om een hele toffe nieuwe Devil May Cry te maken. Heavenly Sword was een prima spel, Enslaved gaat waarschijnlijk heel hoge ogen gooien. Ik verwacht echt niet dat Ninja Theory de core gameplay van DMC weggooit en voor iets kiest als ze met Heavenly Sword gedaan hebben. Maar we gaan het zien in de maanden to come!
     
  20. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game heeft zeker wel potentie, alleen even kijken hoe dat uitpakt.
     

Deel Deze Pagina