1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574


    [​IMG]

    [​IMG]
    ~ ~
    Platforms
    Xbox 360, PS3, PS2, PC, Wii, PSP
    ~
    Uitgever
    Konami
    ~
    Developer
    Konami
    ~
    Genre
    Sports
    ~
    Release datum
    30 September
    ~
    Officiƫle site
    http://www.pes2011.com/

    [gb]Informatie[/gb]

    PES is altijd een serie geweest die de ware voetbalfans aansprak. Sinds het originele ISS zijn er altijd al verstokte fans geweest die niets van andere footies moesten hebben. Sinds de next-gen console, is er echter geen goede PES geweest. Alle nieuwe delen draaiden uit op een ware deceptie. Kan 2011 de goede weg weer inslaan?

    ^top

    [gb]Boxart:[/gb]
    [​IMG]

    ^top
    [gb]Screenshots[/gb]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers[/gb]




    ^top

    [gb]Achievements[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Demo[/gb]
    Playstation 3: 7 september
    Xbox 360: 15 september
    PC: 15 september

    ^top

     
  2. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het verdedigen heerlijk, en ik moet zeggen dat je wel eens een rare vrije trap tegen krijgt, maar de meeste zijn wel terecht, nou ok, daar kan ik mee leven. Voornamelijk omdat nu voor het eerst in de pes history de scheids wat minder vals speelt.

    Ik wil hiermee zeggen dat de cpu ook veel overtredingen tegen krijgt.

    Opvallend, en veel beter en eerlijker natuurlijk.

    Maar je moet gewoon niks doen op het moment dat je tegenstander een move maakt. Zo werkte dat in de vorige pessen, en dat werkt nu ook weer hoor. (deze manier van verdedigen heeft ook op de PES DVD gestaan, als ik het goed heb, had ik de DVD van pes 6)
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Okee, nieuw deel. Ik gok dat we een maand nodig hebben voor deel 4 vol is :D
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  4. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Tyrant dus dan kun je maar hoogstens 3 man meenemen bij een corner oid, hoe gaar is dat?
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Huh dat is me nooit opgevallen.. Volgens mij niet hoor!

    En het verdedigen is idd heerlijk. Gebruik nu vrijwel nooit meer A, als je een beetje vooruit kijkt kan je de bal afpakken zonder knoppen te gebruiken.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind zelf ook, zoals in het eind van het vorige deeltje gemeld, Bayern echt lekker spelen. Robben en Ribery op de flanken is sowieso geniaal en ook Muller speelt goed. Barca ligt me om de een of andere reden nooit, heb altijd de druk om met Messi iedereen uit te spelen. 8)

    FIFA11 inmiddels ook geprobeerd trouwens, zal mijn impressies maar in het daarvoor bestemde topic zetten maar ben er nu echt nog steeds niet uit waar ik voor moet gaan kiezen. Qua gevoel ga ik toch lichtelijk richting PES, maar rationeel gezien is FIFA nog de betere optie.
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik kan ook geen keuze maken 8) De PES demo vind ik tot op heden leuker om te spelen maar voelt op sommige punten toch nog wat buggy aan. Mag hopen dat de definitieve versie meer 'af' is. FIFA 11 vind ik tegenover WC2010 en '010 ook niet veel veranderd. Beide games komen hier wel in huis, maar welke ik op de release dag ga halen weet ik nog niet.
     
  8. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je de rollen van je spelers veranderen? Bijvoorbeeld van een CM een VM maken. Vroeger kon je dat altijd doen door 'edit position'. Nu probeer ik de bolletjes te slepen naar een positie waar ze moeten staan, maar veranderd de rol van de speler lang niet altijd naar wens. Is het ook handmatig in te stellen?
     
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Mocht hulp gewenst zijn: ik zou voor PES gaan. PES wordt alleen maar leuker merk ik nu al per dag. FIFA11 is teveel FIFA10 en dat ging mij (maar das strikt persoonlijk) te gauw vervelen, hoe mooi en af die games ook ogen. FIFA 09 en 10 waren leuke alternatieven voor de afgelopen brakke PES-next-gens, maar ook niet meer dan dat.
     
  10. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, ligt er aan wat je wilt. Als je echt twijfelt zou ik wachten op de 1ste playreviews. Wil je bv online spelen, dan zou ik zeker wachten.

    Ik wacht daar ook op. Ik twijfel niet tussen fifa of pes, ik twijfel tussen pes en niks. Alhoewel niks, ik ga hem sowieso wel halen, werkt ie online full price, werkt het niet, wacht ik tot die afgeprijst is of ik neem hem over van een pissed online speler die hem verkoopt.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je schijnt toch op een bepaalde manier attacking en defensive mentaliteit ( de bekende pijltjes ) te kunnen instellen:

    Onderstreept in geel: Als iets uit kan worden gezet, moet het toch ook aan kunnen ;)

    [​IMG]
     
  12. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Als ik PES op Nederlands instel kan ik niks meer terugvinden... 8)

    Druk op (X) wanneer je op de speler staat en je kunt zijn positie veranderen.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het is mijn PC-demo en die installeerde het automatisch in het Nederlands :)
     
  14. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gestotter in de wedstrijden is echt hinderlijk.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, soms heb ik het veel in een match, soms weinig tot helemaal niet.
    Had jij het met een bepaald team ( in een bepaald stadion ) of was het willekeurig?
    Het moet iets met Xbox of LIVE te maken hebben, want met de PS3 heeft niemand het.
     
  16. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik begin pes weer echt heel tof te vinden. Meer vrijheid dan in FIFA. Veld voelt veel groter aan. Denk dat het pes wordt dit jaar. De PS3 versie dan want die speelt lekkerder.
     
  17. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet me niet opgevallen of het met een bepaald team was. Ik speel eigenlijk altijd met Bayern thuis (dus in het Konami stadion geloof ik). Wel valt mij op dat het altijd op belangrijke momenten lijkt te gebeuren.
     
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    pes2010 werkt hier perfect online, zie niet in waarom 2011 niet goed online zou werken.
     
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ik heb het nog niet een keer gehad Han, en geloof me, als er iemand een miereneuker is op het gebied van schokken/slechte fps dan ben ik het..
     
  20. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    raar he?! heb altijd hetzelfde idee; met name de breedte van het veld veel meer speelruimte heeft.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina