Thanks voor het posten, wou het zelf ook nog doen maar je bent me ruim voor.
Anyway, ik ben degene die hierachter zit. Samen met hulp van clanleden van Team Reflex ga ik proberen een topkwaliteit LAN neer te zetten. We zijn zelf naar verschillende LANs geweest, welke leuk waren, maar we miste altijd een hoop kwaliteit (o.a. veels te lang wachten voordat je eindelijk kon spelen). Competitieve console gamers zie je steeds meer: er is meer behoefte aan LAN toernooien. Daarom pakte ik deze 'gat in de markt' op door voor mezelf te gaan beginnen (ingeschreven bij de KvK) en zo professioneel mogelijk een LAN organisatie van de grond proberen te krijgen. Met deze eerste LAN richt ik me vooral op veel kwaliteit brengen voor huidige competitieve gamers en naam maken zodat Reflex GT op de kaart komt te staan. In de toekomst zal ik proberen de drempel om mee te doen te verlagen (minder inschrijfgeld) om 'recreatieve' gamers (de meeste hier op XBW) die geinteresseerd zijn in competitief gamen ook te kunnen laten meedoen. Voor bezoekers zal Reflex GT October 2010 sowieso al gratis zijn, dus kom gerust langs!
Stel in dit topic je vragen en ik zal ze proberen te beantwoorden. Voor meer info, check de website: www.ReflexGT.com.
Voor de duidelijkheid: Reflex GT October 2010 zal zijn in het KaoS Gamecenter in Weesp (vlakbij Amsterdam): http://www.kaosgamecenters.nl/
Edit: Ja, Reflex GT deed eerst gratis online toernooitjes, deze hopen we in de toekomst tussen de LANs door nog steeds te houden!
Laatst bewerkt: 17 okt 2010