1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814


    [​IMG]

    [​IMG]
    ~ ~
    Platforms
    Xbox 360/PC
    ~
    Uitgever
    Microsoft
    ~
    Developer
    Lionhead
    ~
    Genre
    Action adventure - (RPG)
    ~
    Release datum
    Nu in de winkels te koop!
    ~

    [GB]Informatie:[/GB]

    Are you a royalist, protecting the crown?

    [​IMG]

    Or will you be a Rebel fighting the forces of the empire?

    [​IMG]

    ^top

    [GB]Screenshots:[/GB]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    ^top

    [GB]Trailers:[/GB]








    ^top

    [GB]Achievements:[/GB]

    [​IMG]
    ^top

    [GB]Boxart en Collector's Edition:[/GB]

    [​IMG]

    [​IMG]



    ^top

    [GB]Avatar Awards:[/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ^top



    Thanks to Juunanagou voor het maken van het vorige topic
    Fable 3 - [Deel 1]
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe werkt dat nou eigenlijk, koning zijn? Want ik kan me voorstellen dat het typische Molenyeux-vrijheid is die je in de praktijk niet waar kan maken. :+
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Qua main story zit ik nu net na het Mercenary kamp..en nog steeds kan ik niet op het map scherm op Y drukken, zodat ik daar mijn quest lijst kan zien. Hoort dit zo lang te duren?
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zijn er hier nog meer waarvan de disc behoorlijk trilt in de Xbox360 ?
    Ben nu bezig in de Dashboard "Slim" maar ik voel mijn hele bureau zacht trillen.

    Heb de game geinstalleerd op de HDD want als de disc op maximale snelheid draait daan maakt de disc heel veel lawaai en trilt alles !
     
  5. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zet het hier nog een keer neer, mss heeft iemand antwoorden :+

    Wat een domper, dat geld ging helemaal nergens over, ik stond vet in de min, maar vraag me af of er wat anders gebeurt als je wél genoeg geld heb? Ik denk het niet.

    -Wat is er gebeurt met de Spire? Of met het land? Waarom zijn sommige plaatsen verdwenen of heel erg aangepast dat je het niet terug herkent? Lukt dat in 50 jaar????
    -Waarom word er helemaal niets gedaan met je Char van deel 2? Als was het maar een klein foto'tje oid.. De koning zag er nu gewoon als mens uit, terwijl ik toch echt een demoon was! (Als je begrijpt wat ik bedoel :p )
    -Waarom word gezegd dat je broer een enorm leger heeft (als je hem laat leven) maar zie je die heel niet?
    -Waarom krijg je geen waarschuwing dat je jaar bijna over is, zodat je nog geld bij elkaar kan zoeken?
    -Waarom doet Theresa nog steeds alles regelen maar word je er niets wijzer van?
    -Waarom is het weer zo'n ubersimpele eindbaas die zo dood is?
    -Leuk dat je die vleugels krijgt, waarom heb je daar maar 5 minuten "lol" van?
    -Waarom is het koning zijn zo gehyped terwijl er in feite geen reet aan is?
    -Waarom is het korter dan het vorige deel?? Ik heb echt niet gerushed of wat dan ook, het is zo snel voorbij allemaal.

    Wat een vragen allemaal :p Dit zou gewoon een losstaand spel kunnen zijn! Alleen Reaver komt terug uit het vorige deel.. Over alle glitches en reboots e.d. zal ik het maar niet hebben.

    Echt een jammerlijke faal van leeuwenhoofd allemaal, en morgen breng ik het spel weer terug. (Nu eerst nog even alles met de slechte keuzes doen)

    Ben nu trouwens nogmaals aan het spelen, met een menu wat wél werkt, en dat maakt het allemaal een stuk makkelijker. Huizen kopen, etc etc allemaal via t menu. En ik kan er ook weer uit zonder vastloper \o/
     
  6. gilamonyet

    gilamonyet Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb spel ook op me HDD gezet omdat ik die cd ook keihard hoorde draaien.
    Dus zal wel te maken hebben dat die zoveel moet laden ofzo.

    - Nu weer verder spelen yeauh!
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer zie ik eindelijk een keer mensen lopen bij dat kippengebied in Brightwall? Ik zag dit in filmpjes en ik moet nog altijd die sidequest krijgen. Ik zie echter niemand lopen hier, als dit maar geen bug is.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zodra je een aantal seals moet halen in Brightwall. Maar gezien je achievements moet dat nog komen, eerst moet je nog allies worden met die gipsy's.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Waar kun je een villager bouwen? :)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ah nice nice. Dus eigenlijk is dit niet echt een sidequest te noemen? De echte sidequests zijn toch niet alleen die 'fetch' quests he? Want dat heb ik na een tijdje wel gezien, ik hoop op echte brute sidequests.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Nope, echte sidequests unlocken van zelf nadat je verder gaat met de mainstory. Ik zit nu zelf in Bowerstone (en kan al verder) maar bij mij is er bijvoorbeeld echt veel unlocked en ga eerst daar aan beginnen.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gaaf!!! Daar ben ik blij om...ik ben gek op sidequests.
     
  13. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Uitgespeeld, en wat een tegenvallend kutspel zeg eigenlijk.


    Al die oh zo belangrijke "keuzes" die je kan maken maken op het einde niks meer uit. Ook de keuzes die je als Koning (wat ook geen reet voorstelt) maakt geen reet uit

    Waarom?

    Toen ik nog geen koning was liep ik mensen af te slachten en af toe ging ik ook weleens stelen. (Ik was dus beetje slecht)

    Als koning kan je 6,500,000 mensen redden. 1 gold is 1 mens zeg maar.
    Ik brak sommige promises voor geld. (als je promises breekt als koning krijg je meer geld, als je alles waarmaakt wat je liep te beloven eindig je alleen maar in de min). Ik maakte ongeveer voor de helft slechte keuzes en voor de ander helft goede, maar ik was dus nog best wel "slecht" eigenlijk. Nou, Wat blijkt:+ aan het einde, als je de helft of minder dan 6,500,000 hebt dan word je automatisch goed waarom? omdat als je boven de helft zat meer beloftes als koning had moeten verbreken voor geld, nou ik zat er net onder dus opeens was ik een fucking heilige angel geworden. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar..kutspel. ohja, keuzes die je maakt zijn zo verschrikkelijk zwart-wit zonder enige diepgang.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nog steeds niet die quest list in mijn world map, het zal dan later wel komen i guess.
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind de game tot nu toe erg tof eigenlijk! Vermaak me er prima mee.
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Antwoorden in bold gegeven.
     
  17. gilamonyet

    gilamonyet Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mainquests bij Reavers mansion is lachen.
    Wel beetje verkapte The Crucible maar wel leuk :p
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Me too, dus ik ga denk ik vanaf nu wat minder kijken in deze thread. Er is toch best wat negativiteit dat de game uiteindelijk toch echt tegenvalt, ik vind dat tot nu toe echt nog niet, en hopelijk blijft dat zo .
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Leuk is Fable III zeker. Maar er zitten wat dingen die ik zie als een stap terug. Vooral de shops en kleding vond ik leuker in Fable II en de character building was toffer in Fable I. Evil zijn is ook niet echt geweldig ofzo in Fable III tot nu toe dan. Ben nog geen 'King'! :9
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Hopelijk word dat wat toffer dan nog, time will tell :)

    Maar wtf is dit nou dan? Ik heb op de map een quest aangeklikt voor een vrouw net buiten Brightwall die haar kindje kwijt is. Ik kan echter het hele map scherm niet meer uit en ook kan ik niet fast travellen omdat ik eerst deze quest dus moet afmaken,maar ik kan er niet eens heen.... 8)

    Heb het even ge-googled, ja hoor...is een bug...pffffff.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010

Deel Deze Pagina