1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eternal Sonata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 22 dec 2010.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472


    [​IMG]

    [​IMG]
    ~~
    Platforms
    Xbox 360, PS3
    ~
    Uitgever
    Namco Bandai Games
    ~
    Developer
    Tri-Crescendo
    ~
    Genre
    Turn-based Role-playing
    ~
    Release datum
    19 oktober 2007

    [gb]Informatie:[/gb]

    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]
    [gt]24972[/gt]
    [gt]26850[/gt]
    [gt]24327[/gt]
    [gt]21109[/gt]

    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Boxart:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]
    http://eternalsonata.namcobandaigames.com/

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]
    De vorige thread was eindelijk over de magische grens van 1000 posts gekomen, dus is het tijd voor een tweede deel. Of we ooit een derde deel halen valt te betwijfelen, maar ik vond dat deze geweldige game toch zeker wel een deeltje 2 verdiende.

    ^top

     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Whooohoooo, eindelijk een deeltje 2 voor deze geweldige game :).

    Ik had trouwens laatst de OST gedownload van deze game, binnenkort maar eens luisteren :).
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik zat er aan te denken tijdens het posten een paar uur geleden :) Tijd voor deel 2, en voila!

    Je hebt overiges wel alle achievements onthuld terwijl ze wel secret zijn in de game. Misschien even in een spoiler tag?
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoop deze week de game op 1000 te hebben :)
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Fixed.:9
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Jammer dat een geweldige game als deze geen 5 delen kan halen, maarja... het is nou eenmaal bedoeld voor een kleine schare aan fans die tenminste wel smaak hebben. :+

    Ik hoop dat Tri-Crescendo bezig is met een "vervolg" of een game in dezelfde stijl, want ze hebben al een tijdje niks laten zien.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Helaas is dat vaker met devs van jRPGs. Ze brengen vaak maar 1 game per 3/4 jaar uit. Dan heb je wel een goede game!
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoef in encore toch niet die 1e trading sequence te doen? Allen de sequence zodra ik Dolce voor de 1e keer versla?
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb echt een haat liefde relatie met dit spel.. heb hem denk ik 5 uur gespeeld 2 maanden geleden... en een jaar daarvoor iets van 4 uur (was maar opnieuw begonnen). Ik vind het verhaal, de dorpjes, de characters, de chapters, muziek van chopin en de plaatjes/teksten daarbij echt prachtig. Echter de gevechten boeien me niet genoeg en aangezien je dat constant aan het doen bent om te levelen/verder te komen kan ik het niet opbrengen om de game verder te spelen.

    Dit had ik ook bij Tales of Symphonia op de Gamecube (al was ik daar wel op de 24 uur oid) en bij Baten Kaitos op de cube (was ik denk ik rond de 10 uur). Best zonde want je hebt steeds iets heel moois in handen maar als je keer op keer soortgelijke gevechten hebt haak ik toch op gegeven moment af. Ook bij Baten Kaitos was dat heel erg aangezien ik dat echt prachtig vormgegeven vond en je echt weg kon dromen in die wereld.

    Er is wel variatie in gevechten maar in principe wat veel gebeurd is: Je loopt tegen een vijand/schepsel aan, je komt in een battlescene, zo gauw je je tegenstander verslagen hebt kan je nauwelijks 10 meter lopen of je loopt weer tegen een vijand/schepsel aan. Je kan ze omzeilen maar dan level je nauwelijks... Jammer dat daar zoveel nadruk op ligt bij dit soort prachtige games. Speel liever een Zelda/Fable maar die missen dan weer diepgang (en dan doel ik op verhaal/sfeer etc.) en droomwereld van de RPG's.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2010
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Na maanden bijna uitgespeeld. Ik zit nu in de laatste chapter en ik heb geen idee wanneer ik die extra dungeon kan doen.

    Ik heb de Xylofoon tower uitgespeeld en zit nu bij de volgende toren (Die echt groot is heb ik het idee). Maar wanneer kan ik nou die extra dungeon doen, want ik heb het idee dat dit het laatste stuk is.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Die extra dungeon is een paar schermen naar rechts in de deserts voor de laatste toren. Dan kom je opeens bij een grote gate die je kan openen.
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Afgelopen zaterdag eindelijk uitgespeeld. Die extra dungeon heeft mij ongeveer gewoon 4 tot 5 uur gekost gok ik zo. Gewoon 1/4 van die game...

    Het vervelendste was toch het geld verzamelen voor die Soul Shard :/. Maarja, was wel level 87 daardoor en dat maakte het einde wel erg makkelijk.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Geld verzamelen viel toch wel mee met die monsters die 4 miljoen dropten?
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, dat was op het laatste moment, maar dat weet je niet van tevoren :/. Ik ging voornamelijk grinden op die 600K monsters. Tot je inderdaad die laatste tegenkomt. Maarja, toen was ik al bijna klaar (Laatste 2 levels ook doorheen gerushed btw :D). Ik was het echt zat.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nu nog de tweede run? Ik wordt echt helemaal gek van die tweede run, omdat je daar veel meer moet grinden. Zit nu nog pas in Fort Fermata. :mad:
     
  17. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Zaterdag heb ik deze game binnen gekregen (van een mede XBW'er). Nog geen tijd gehad om hem te spelen, maar ik ben ZEER benieuwd. Samen met Blue Dragon en Enchanted Arms heb ik voorlopig wel weer even wat te doen :D
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Deze is top vergeleken met die twee. Maar je gaat me toch niet vertellen dat je die twee hebt, maar Lost Odyssey, nog steeds de beste JRPG van deze generatie, niet hebt! :eek:
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    De tweede run laat ik nog even op zich wachten. Het verhaal heb ik nu wel gehad.

    Het einde mochten ze dat filosofische goedheids gekwets wel achterwege laten

    Op naar de volgende RPG ! :D
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    En, welke gaat dat worden?
     

Deel Deze Pagina