1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jan 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee. Er is nog geen aankondiging. Dit is mijn manier om de teleurstelling van Part 1 te verwerken. Beginnen te hopen op een verbeterd nieuw deel.


    Informatie | Screenshots | Trailers | Achievements | Boxart | Officiële website | Opmerkingen


    | De Speelbare Personages |

    [​IMG]


    [​IMG]
    Platforms
    Xbox 360 | PS3 | PC | Wii | DS
    ~
    Uitgever:
    EA
    ~
    Ontwikkelaar:
    EA Bright Light
    ~
    Genre:
    Third Person Shooter
    ~
    Release:
    Juli 2011

    [​IMG]

    [​IMG]


    Kruip in de huid van jouw favoriete helden in de legendarische finale van het meest fantastische verhaal van dit decennium. In Harry Potter and the Deathly Hallows™- Deel 2 kun je als Harry of de andere hoofdpersonages spelen. Je hebt de gevaarlijke en dringende opdracht om de resterende Gruzielementen te vernietigen. Dit moet tot de ondergang van Voldemort leiden. Kraak de streng beveiligde kluis van Goudgrijps Tovenaarsbank, ontwijk het Duivelsvuur in de Kamer van Hoge Nood en neem het op tegen de machtigste handlangers van Voldemort, terwijl je Zweinstein zo goed mogelijk verdedigt tijdens dit spannende avontuur boordevol actie. De meest legendarische gevechten komen voorbij. Het is er nog nooit zo hard aan toe gegaan tijdens een Harry Potter-game. Dit is het moment om voor eens en altijd af te rekenen met Voldemort en zijn duistere krachten. Het lot van de toverwereld ligt in jouw handen, tijdens de laatste slag om Zweinstein.

    BELANGRIJKSTE KENMERKEN
    • Kruip in de huid van jouw helden - Neem de rol aan van verschillende personages, die stuk voor stuk een belangrijke rol vervullen tijdens de slag om Zweinstein. Speel als Harry, Hermelien, Ron, Ginny, Simon, Marcel, Molly Wemel en professor Anderling. Ieder personage heeft zijn of haar eigen rol tijdens het verdedigen van Zweinstein en het uitschakelen van Voldemort.

    • Legendarische gevechten – Gebruik de toverkrachten van ervaren tovenaars, terwijl je duelleert met de engste en de meest fantastische wezens uit de toverwereld.

    • Neem het op tegen de duistere krachten – Gebruik je toverkrachten om de Dooddoeners, Bloedhonden en reuzen te verslaan, die erop uit zijn om alles en iedereen te verwoesten.

    • Prachtige omgevingen - Bekijk Zweinstein zoals je nog nooit gezien hebt.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]



    [​IMG]







    [​IMG]

    [​IMG]


    DEV MAKING OF ETC VIDEOS


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    DH1 was kut. Érg kut...damn....
    [​IMG]

    Maar toch he, het blijft Harry Potter. Wil het toch hebben.
    Hopelijk kunnen ze van deze film een betere game maken omdat de film wat actievoller is dan de 'roadmovie' wat DH1 was.

    Ik wil best gaan opsommen wat ze moeten verbeteren, maar dat zijn geen kleine punten meer; álles moet verbeterd worden wilt de game op zijn minst een krappe voldoende binnenslepen.

    [​IMG]
    • Graphics waren best kut. Bij een van de laatste scenes zat ik echt met zo een blik te kijken: o_O
    • Controls deden hun werk, maar het voelde allemaal niet echt lekker aan.
    • AUB! de originele voice actors. Of anders op zijn minst goede vervangingen, want dit was niks.
    • GEEN STEALTH SECTIES MEER! Damn wat waren die slecht.
    • Geef me een reden om verschillende spreuken te gebruiken.
    • Maak het wat meer episch, want de game was gewoon saai.
    • Leukere missies
    • Een klein ding; geef me net als bij OotP kleine behind the scenes dingen om te unlocken. Ook altijd wel leuk. Vooral nu dit om de laatste game gaat.
    • Laat me spelen met Hermelien.
    • Geef de spreuken wat meer 'oomph'.
    • Geen oneindig respawnende vijanden meer.
    • Wat meer variatie.
    • Zet Expecto Patronum en Protego in godsnaam niet meer op dezelfde knop. Hoe vaak de game mijn dubbele tap op (LB) wel niet interpreteerde als 1 druk op (LB)...
    • Zorg voor wat meer sfeer via het geluid.
    • Euhm... Betere gameplay dus.
    • En maak de game wat moeilijker. En dan wel moeilijker door goede AI ed. niet doordat ik vast kom te zitten door kutgameplay.



    *zucht*....
    [​IMG]


    Oh, en excuses voor de crappy nagemaakte HP letters. Ik was ermee bezig maar toen bedacht ik me dat deze game eigenlijk niet die aandacht verdient.​

    [​IMG]




    Voor de mensen die nieuwsgierig zijn; hier is een volledige playthrough van Part 1 te bekijken.
    Geen idee welke idioot dat gefilmd heeft...


     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2011
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Neeeee, spoilers! :mad:

    Daarnaast gaat deze toch weer zuigen, Dulle. :p
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laat me toch even een half jaartje in de waan dat het misschien nog iets wordt. :mad:

    Spoilers in een topic wat specifiek over Part 2 gaat... Wat had je dan verwacht? :+ Het is dat de spoilertags zo lelijk zijn anders had ik ze wel gespoilerd, maar nu zeg ik dus; wat had je anders verwacht? :p
    En het zijn toch vrij minieme spoilers.
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Beste game van Harry Potter is ; Harry Potter De Steen Der Wijzen. Echt met plezier uitgespeeld toentertijd. :thumbs:

    Daarna ging alles met een hoge snelheid naar beneden.
     
  5. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaah wat kan ik toch genieten van Emma Watson:) <---(gamerpicture) Maar ik denk niet dat Part 2 veel beter gaat worden, aangezien ze 'denk ik' tegelijkertijd met part 1 en 2 bezig waren. Net als de film. Maar dat veronderstel ik ;)
     
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    :lol:
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je vergeet nog iets Dulle:

    Geen Kinect achievements meer.

    Dat is echt zo |:-.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Steen der Wijzen heb ik hier ook nog ergens rondslingeren. Nooit uitgespeeld, maar dat wat ik had gespeeld vond ik destijds erg leuk.

    Maar deze generatie was OotP ook niet slecht hoor!

    De licentie ligt bij EA, dus dat ze Bioware maar de opdracht geven om hierna een open world RPG te maken over alle 7 jaren in 1 game. Gemakkelijk te doen. :cool:
    :eek: Mensen lezen startposts?

    Ach, ik heb Kinect dus ik lig er niet zo wakker van als jij. Maar als de Kinect levels weer even slecht zijn (stukjes uit de campaign on-rails maken met nauwelijks werkende controls om de spreuken af te vuren), mogen ze het van mij helemaal weglaten.
    Dit is niet het team wat zich kan en moet focussen op 2 dingen tegelijk (controller gameplay en Kinect gameplay), dus dat ze dat dan ook laten en Kinect laten zitten.
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    @ DulleNL waarom speel de Harry Potter Steen Der wijzen niet uit? Echt een erg leuk spel vooral het einde. O-) (Geheime kamer) was ook erg leuk! Jammer dat deze inderdaad tegen gevallen is: Hallow Part 2
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    De steen der wijzen was echt leuk,alleen geraakte ik niet voorbij het einde :p
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @ Dulle NL: Je weet dat ze slecht zullen zijn. EA wil HP nog makkelijker verkopen dan Rowling en WB. En zo veel mogelijk geld vragen voor zo weinig mogelijk product. Kwantiteit en Kwaliteit zijn ver te zoeken in EA games als deze. ;):cool:
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Joepie nu kan ik een topic gaan aanmaken van "Black Dragon Ninja Killers"

    hij wel nog niet aangekodigt maar toch.... :p
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet je zeker dat ie aangekondigd gaat worden? Dan be my guest.

    :):
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Er is in ieder geval net zoveel informatie over bekend :+

    En daarnaast...klinkt het toch wel als een badass game. Het is dat ik geen programmeur ben.....
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lijkt me niet. 8) Is er een boek over die game van je? Is er een film van? Waar dus ook al een trailer van is.
    We weten hier al waar de game over zal gaan. We weten dat ie gaat komen. (we weten dat ie kut gaat zijn. :+)

    Doe nou gewoon niet zo moeilijk... :thumbs: Zodra een topic *ietsje* vroeger dan normaal wordt aangemaakt gaan mensen de laatste tijd huilen. Pff..
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Weet je zeker dat je op tijd hebt ontbeten en geluncht? Je hapt namelijk aardig. ;)

    Het maakt mij echt niet uit hoor hoe vroeg je wel of geen topic aanmaakt :)
    HP doet me niks, en nieuwe HP topics zodoende ook niet.

    Excuses dat ik je een beetje op de stang probeerde te jagen :thumbs:
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik 'hap' omdat ik dat vaker zie en heel irritant is. Des te meer omdat je al toegeeft niks om HP te geven. Is me een raadsel wat je dan hier komt doen? (me op de stang jagen...:emo:)

    Mijn lunch was wat later dan normaal, maar mijn ontbijt prima op tijd. Bedankt voor je interesse. :+
     
  18. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk al meer bekend over dit spel? Hij zal toch wel rond 14 juli in de winkels liggen?
    Hoop dat geen volledig Kinect spel wordt, dan heb ik er niks aan.
    (Misschien moet ik eerst maar eens 1 uitspelen, heb ik pas een halfuurtje gespeeld ofzo ;))
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nope, nog niks van gehoord. Wordt wel tijd... Aankondiging zal wel komen zodra de promotie van de film echt losbarst.
    Denk ik...
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hopelijk is de game al die promoties waard. :cool:
     

Deel Deze Pagina