1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

5 Jaar Xbox 360 - Een Terugblik

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 feb 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    [SPOILER1][​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG][/SPOILER1]
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    -----------------


     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat een briljante opmaak weer _O_

    Voor mij zijn de spellen toch wel DOA4, Saints Row, TF2 en Crackdown. De laatste 2 jaar is er voor mij eigenlijk weinig uitgekomen waar ik écht veel tijd in heb gestoken. Ik hoopte dat TDU2 daar verandering in zou brengen maar dat is zo enorm buggy dat hij nog een tijdje stof mag gaan happen op de plank.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dude!

    Saints Row 1 is toch wel dé game voor mij geweest.
    Samen met: Fallout 3, NBA 2K series, Viking: Battle for Asgard, Skate, Bully, PGR en COD.

    Dulle, ff een vraag: Werk jij op het gebied van games? Zo nee, wat doe je dan?
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  5. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Komen er nog speciale acties ivm het 5 jarig jubileum?
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Geweldig overzicht :D En voor mij zijn Gears of War, GTA IV, Saints Row en Alan Wake de beste games die op de 360 te krijgen zijn. _O_
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Gast, als je nu geen Superster-member voor altijd zal worden mag je me een ban geven! _O_

    Anyway, beste momenten van de 360: Grand Theft Auto IV release, duh! Beste Xbox 360/PS3 game tot op heden tot er een nieuwe GTA komt. Maar goed, mijn beste game momenten zijn altijd de GTA games en dan vooral de release dus niet echt verrassend. En beide Mass Effect games natuurlijk! _O_
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Xbox 360 <3
    Dulle goed bezig kerel!

    Gears 1, dat was echt een 'wow dikke shit gek!' moment. En verder hebben Mass Effect 1, Halo 3 en Reach en een hoop geweldige arcade games als Castle Crashers, Super Meat Boy, Shadow Complex en 'Splosion Man mijn uhm voorkeur voor de 360 versterkt. :)
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    _O_ Prachtige samenvatting _O_
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    En toen hoorden we niks meer van Fiasco :+
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA 4, Gears of War 1 en 2, Forza Motorsport 2, Battlefield Bad Company en 1943, Fallout 3, Banjo Kazooie, Tooie en Nuts&Bolts zijn voor mij de beste games die ik op de 360 gespeeld heb.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De beste ervaring was met Dead Or Alive 4 toen de 360 nog fonkelnieuw was. Toen had ik echt een Wow gevoel met de console. En de release van Gears of War deed daar nog een schepje bovenop. Sindsdien wordt het elk jaar minder met de 360 en ben eigenlijk hard toe aan een nieuwe generatie consoles.
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Petje af man. :) Aangezien ik de xbox iets na de launch had gekocht, kan ik me nog veel releases herinneren. Tof topic. Alle toppertjes zijn wel zo'n beetje langs gekomen.

    Nog steeds jammer dat de ritmegames bijna zijn afgeschaft. Nouja, Guitar Hero heb ik toch al niks meer mee. Maar Rock Band 3 was echt de beste ritme game ooit gemaakt. Gepolijst, nieuwe opties, goede soundtrack, game modes, maar gewoon geen markt. Zonde! Ze zijn nu eindelijk bij de fase waar het echt meer een instrument simulator wordt in plaats van een party game.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hmm Dulle, het blijkt maar weer dat je de member met téveel vrije tijd bent. 8)
    En voor het gemak maak je er maar één groot plaatje van :+
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    @Dulle ontzettend mooie avatar, en dit topic is ook wel aardig:+. Ik mis alleen wel een verdieping van Perfect Dark Zero! Dat was voor mij, en vele andere, de game waar het om ging in het begin :)

    edit:/ <3 haha dat adres^^
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Wow, erg goed gedaan Dulle!:)
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Indrukwekkend zeg..
    5 jaar alweer, we kunnen bijna over nostalgie praten :D.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Oud. :+

    Nee, maar goed dat je mijn tip voor Mirror's Edge hebt opgevolgd. Die verdient namelijk de hele breedte omdat de game zo awesome is. :cool:

    En natuurlijk respect voor het vele werk dat erin heeft gezeten.
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Meteen natuurlijk de vraag btw: Na 5 jaar moeten toch wel de geruchten komen van een nieuwe console? Die natuurlijk pas over 2 jaar uitkomt.. 7 jaar is een lange levensduur.
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Super mooie topicstart _O__O_

    Ik ben pas begonnen met Xbox 360 met mijn verjaardag in November 2008 .

    Er zijn zoveel topspellen voor de Xbox360 om er maar een paar te noemen:
    Gears of War/Bayonetta/Dragon Age /Alan Wake/Fallout en niet te vergeten Mirror's Edge.

    Ik zal nooit mijn Xbox 360 verkopen omdat dat een deel van mijn leven nu is, en heb nog zoveel goede spellen om te spelen zoals Bioshock ,R.u.s.e en in de toekomst Dragon Age 2 en Gears of war 3 :thumbs:
    Teveel topspellen om op te noemen
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2011

Deel Deze Pagina