1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] LEGO Harry Potter: Years 5-7

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 mei 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG] [​IMG][​IMG]



    [​IMG]


    Platforms
    Xbox 360 | PS3 | PSP | NGP | Wii | 3DS | DS | PC
    ~
    Uitgever
    Warner
    ~
    Developer
    Travelers Tales
    ~
    Genre
    Platformer
    ~
    Release datum
    15 November 2011

    [​IMG]


    Based on the last three Harry Potter books and final four films, LEGO® Harry Potter™: Years 5-7 takes players through Harry Potter’s heroic adventures in the Muggle™ and wizarding worlds. From Privet Drive in Little Whinging to Diagon Alley™, Hogsmeade™ and Hogwarts™ – plus new locations including Grimmauld Place, the Ministry of Magic, and Godric’s Hollow – players will encounter new faces, new challenges and new magic, preparing them for the ultimate face-off against Lord Voldemort™.

    • Play through 24 story events and return to Hogwarts where there are new lessons to attend
    • Learn and use all new charms and spells including the Unforgivable Curses
    • Master advanced dueling skills to defeat Voldemort’s Death Eaters as you battle toward the ultimate showdown with the Dark Lord himself
    • Discover and unlock 200 characters including, Fenrir Greyback, Bellatrix Lestrange & Professor Horace Slughorn
    • Play with friends and family using easy drop-in/drop-out co-op play that features dynamic split screen




    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]


    [yt]Gis9k9B0fkY[/yt]
    [yt]biaSePMtkUI[/yt]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    Vandaag valt LEGO Pirates in de bus en nu deze aankondiging? Lego bliss. :D
    Kom maar op \o/ Ik ben er klaar voor!

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  2. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    De Lego franchise gaat echt hard! ben benieuwd wanneer Lord of the Rings komt!
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die moet komen zal ik halen ook. Vond namelijk de eerste HP Lego behoorlijk tegenvallen. Ben tot het derde jaar gekomen geloof ik, maar was echt bijna identiek aan Star Wars TCS of Lego Batman. Hopelijk bedenken ze iets vets voor deze game. Het mag wel ietsje minder puzzelen en meer stijlen van bouwen etc. Misschien eens wat RPG elementen erin, daar is HP meer dan geschikt voor.
     
  4. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, eindelijk! :)
    Ergens dit jaar? Verder nog niks bekend? Zal dan denk wel rond de release van part: 2 liggen, denk dat als hij in Juli al uitkomt (wanneer HP8 in de bios draait) er wel al iets meer over bekend zou zijn.

    @Yellow Ik vond de vorige HP lego echt stukken beter dan Batman en Star wars, ook het feit dat je na het verhaal ook nog vrij rond kon lopen vond ik echt geniaal.
     
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    LEGO Lord of The Rings lijkt me ook echt gaaf! :D
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ergens dit jaar is misschien iets te ruim genomen van mij. :+ Het is Q4.
    Als het met Part 2 zou uitkomen zou het clashen met Part 2 the game. Harry Potter overkill is ook niet goed natuurlijk. :p

    Eind dit jaar komt ie dus.
     
  7. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat houdt Q4 precies in? :+
    Maar goed, dit najaar dus, heb er nu al zin in. Ze zouden het inderdaad ook met andere films moeten doen, zoals bijvoorbeeld LotR. Het wordt misschien dan wel een beetje een overkill aan Lego games, maar ik denk als ze zich aan het concept houden (veel humor) dat het dan wel goed komt.

    Kunnen ze niet gewoon Part 2 cancelen? Of hij moet echt 10x zo goed worden als part 1, maar dat zie ik ook niet gebeuren :)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Q4 = 4e kwartaal van het jaar. ;)

    Van mij mogen ze het idd ook met meer films doen. Ik ben toch niet verplicht ze te kopen. :p
    Nee, maar de humor is gewoon leuk en de gameplay is een prettige afwisseling van alle serieuze games. Hier maakt het ook geen drol uit als ik tig keer in dezelfde afgrond val. :+

    edit: Part 2 cancellen? Lijkt me niet. Kwaliteit maakt EA echt niks uit, zolang het maar verkoopt. En alles met de HP titel verkoopt. Kijk maar naar mij. Ik ga die game ook weer gewoon pre-orderen. 8) I'm part of the problem.
    Maar slechter dan Part 1 kán gewoon niet.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  9. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker.
    1-4 was supervet :thumbs:
    Dus deze ook wel ;)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat kon je in Star Wars en Batman ook wel, na het verhaal nog dingen over doen. Het zijn beide geen free roaming games, dat moet je niet vergeten.

    In zekere zin was HP dat ook niet aangezien je telkens die kutgeest van Griffoendor moes volgen. :+
     
  11. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee en daarom vind ik HP leuker :)
    Bij Batman kon je nog je alle levels overnieuw doen, bonuslevels etc. en dan was het klaar, met HP ben je zo veel meer uren bezig, dingen zoeken etc. En in het verhaal moet je achter die geest aan, maar zodra je het verhaal hebt uitgespeeld is er nog zoveel te ontdekken. Wat ik uit je post opmaak is dat je nog niet eens zo ver bent gekomen. ;)
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Excellent! Laat maar snel komen.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2011
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Eerste screens!
    [SPOILER1]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [/SPOILER1]
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Tgoh laat maar komen zou ik zegge :p
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Screens twijfel ik een beetje aan, wat ik met elke andere game ivm screenshots heb. Ik wacht liever de echte gameplay video's af, zoals wij het ook krijgen te zien als we het spel kopen. Deze screens hebben imo een likje verf gehad. Heel gewoon als je het mij vraagt, maar dat komt omdat ik deze industrie ook in de gaten houden. Niet HP in het bijzonder, maar games in het algemeen.
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    ik verwacht hetzelfde of beter als deel 1. ik maak me niet zo druk om graphics bij lego eigenlijk
     
  18. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics spelen niet echt rol ook. Gewoon de fun staat centraal :)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Klopt, maar die is wel veel hetzelfde. Zou natuurlijk ook wel mooi zijn dat je een beetje off story ergens kon relaxen en wat kleinigheidjes doen.

    De game moet voor mij wel voor zitten met characters om te kopen en het liefst heb ik dan zo'n systeem als in de oudere Star Wars games. Zelfde geld voor de andere dingen die je kunt kopen en aanschaffen. :thumbs:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb je de vorige Harry Potter game ooit wel écht gespeeld? Alles wat jij wilt zat al in die game...
     

Deel Deze Pagina