[gb]Far Cry 3[/gb] Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal Uitgever: Ubisoft Genre: FPS Platform(s): 360 -PS3 -PC Releasedatum: Released [gb]Informatie/gb] With Far Cry 3, players step into the shoes of Jason Brody, a man alone at the edge of the world, stranded on a mysterious tropical island. In this savage paradise where lawlessness and violence are the only sure thing, players dictate how the story unfolds, from the battles they choose to fight to the allies or enemies they make along the way. As Jason Brody, players will slash, sneak, detonate and shoot their way across the island in a world that has lost all sense of right and wrong. [gb]Screenshots/gb] [gb]Filmpjes/gb] [gb]Reviews/gb] IGN Gametrailers Eurogamer CVG Metacritic
Kijk hier toch wel weer naar uit. Far Cry heeft altijd een tof verhaal. En die insanity gast was super.
Die gast is echt ongelooflijk vet. 'Did i ever tell you the definition of insanity?' aaah geweldig man de gozer. Doet me beetje aan Joker uit TDK denken, hij is echt fucking bad-ass gewoon. En dat ie ook gewoon ineens weer voor je verschijnt later..geweldig. Ook hoe hij zich gedraagt tegenover jou is heel erg mooi gemaakt. Het was een klein gerucht dat FC3 zou komen,maar ook dat er een Rainbow 6 zou zijn. Dus dit was echt een verassing te noemen, maar zodra ik die jungle zag wist ik het gelijk al. Ben benieuwd of dit console beelden zijn...want.. [yt]yuseKGafCvo[/yt] Press start staat er in het main menu...kan 360 controller op pc zijn, kan ook 360 zijn. Als dat zo is...dan pfffff..is dit ongelooflijk indrukwekkend voor console hoor!!!
Er zitten nu eindelijk ook burgers in, dat mistte ik echt in Far Cry 2. Weet niet of je ze ook gewoon zult zien rondlopen in dorpjes verder maar ze zitten er in ieder geval in, en ze worden op zijn zachtst gezegd schofterig behandeld, en dat is echt op zijn allerzachtst gezegd..daaaamn zeg. Merkte dat er toch genoeg kritiek op deel 2 was en dan vooral over die respawnende vijanden, en dat was ook irritant. Maar persoonlijk heb ik me prima vermaakt tijdens het (uit)spelen van de game.
Ha, ik zie dat het topic wat ik had gemaakt nog steeds in een ander tabblad openstaat. Ongepost. Vandaar dat niemand reageerde. Anyway; ik vond het er dus heerlijk uitzien. Een First Person Just Cause qua looks. Is bekend of het weer open world is?
instant buy, zeer veel uurtjes gestopt in deel 2 Ik hoop dat ze deze keer wel een demo uitbrengen. ook mogen ze de auto's, de vele commando posten weglaten en iets van allies ofzo zou er wel in mogen. en er was btw al n topic
Heeft beetje een andere grafische stijl gekregen of ben ik gek? Niet zo realistisch meer zoals Far Cry 2.
Dunno, meer tropisch, kleurrijk. Krijg niet echt het gevoel dat het onrealistischer is. Gewoon een andere setting.