1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 52]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444


    [​IMG]
    [​IMG]
    Barcelona Champions League 2010/2011.​


    Welkom in alweer het 52e (!!) deel van De Grote Voetbaldraad waar iedereen zonder spoilers gewoon kan praten over tussenstanden en uitslagen.

    Eredivisie Landskampioen 2010/2011
    [​IMG]

    De algemene thread: Klik!

    Wedden op sport: Klik!

    Voetbalshirts: Klik!

    Voor Samenvattingen:

    Eredivisie Live
    Sport 1

    Voor Voetbalnieuws:

    V-Bal
    Elf
    Voetbalzone
    Voetbal International
    Voetbalprimeur
    Goal[Engelstalig]
    KNVB
    Sportone
    Vitesse
    Ajax
    PSV
    Feyenoord
    Go Ahead Eagles
    FC Update
    Amateurvoetbal
    Tussenstanden met geluid
    Livescore

    Bovenstaande linkjes komen uit het vorige deeltje en als er iemand is die vind dat er nog aan aantal bijmoeten PM je ze maar, dan voeg ik ze ff toe. :)

    De Eredivisie Teams

    ADO Den Haag
    AZ
    Ajax
    De Graafschap
    Excelsior
    FC Groningen
    FC Twente
    FC Utrecht
    Feyenoord
    Heracles Almelo
    NAC Breda
    NEC
    PSV
    RKC Waalwijk
    Roda JC Kerkrade
    VVV-Venlo
    Vitesse
    sc Heerenveen

    De Jupiler League Teams
    Helmond Sport
    FC Oss
    SC Cambuur
    FC Eindhoven
    AGOVV Apeldoorn
    Go Ahead Eagles
    Sparta Rotterdam
    Telstar
    FC Den Bosch
    FC Dordrecht
    SC Veendam
    Willem II
    FC Emmen
    Fortuna Sittard
    FC Volendam
    MVV Maastricht
    Almere City FC
    FC Zwolle

    Supportersverenigingen

    En nog een boodschap tot slot;

    • Let erop dat je niet gaat crossposten met de andere voetbaldraad :)
    • In de andere draad willen we dus geen uitslagen tegenkomen!

    [​IMG]

    VOETBAL IS ALLES

     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Laatste post:

    *)
     
  3. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Matavz niet naar PSV. Groningen heeft anders geen tijd genoeg meer om een vervanger te halen.

    PSV zou nu Bulykin/EL H overwegen.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het is een gerucht, maar nog niet zeker. Nijland heeft gezegd dat het niet meer doorgaat (hij vroeg trouwens 7.5 miljoen :eek:), maar men zegt dat er nog steeds een kans van slagen is wanneer PSV alsnog een keer biedt. Als Matavz er dit seizoen geen 20 inlegt is Nijland de schlemiel, omdat hij een hoog (rond de 6 miljoen) bod voor Matavz heeft afgewezen, en hij dan volgend jaar voor minder weg gaat (1-jarig-contract).

    Daarnaast is Bulykin hoogstwaarschijnlijk geen overweging voor PSV, omdat zowat iedere PSV-watcher gezegd heeft dat PSV geen interesse in hem heeft. En als ze dit wel gáán hebben, dat dit dan voor tweede-keus-spits is.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zie ik daar nou een Ajax plaatje in de OP Siemenn?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kan daar moeilijk een PSV-plaatje neerzetten. Aangezien er "Eredivisie Landskampioen 2010/2011" bovenstaat. =(

    Mooi dit:

    En daarna, ineens: \o/

    :+
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik kan me voorstellen dat je blij bent met een middelmatige verdediger als je cluppie er ook 8 miljoen voor had kunnen vangen met een beetje mazzel :+
     
  8. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Pieters is zeer overschat, als je hem voor 7 miljoen kan wegdoen dat moet je dat 100% doen.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het probleem was alleen dat PSV er acht miljoen voor vróég, maar er niet voor kreeg. Het echte bod is nooit naar buiten gekomen, alleen geruchten uit de engelse geruchten-krantjes :+.

    Pieters is voor PSV een goede verdediger en zie voor hem geen goede vervanger. Als je wedstrijden van PSV ziet, zie je dat Pieters en Mertens een geweldig koppel zijn aan de linkerkant. Pieters maakt ook zo zijn fouten, maar het is wel een slimme voetballer die ook goed mee op kan komen. Het is misschien geen topspeler, maar voor PSV zeker goed genoeg (want hij doet het gewoon goed; dusja :+).
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben ik het niet meer eens. Denk dat PSV juist als eerste voor hem een vervanger moet gaan vinden. Backs zijn moeilijk aan te komen, maar hij en Manolev moeten echt vertrekken. Imo de zwakste schakels binnen het elftal.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vorig seizoen waren sowieso Marcelo en Manolev (en Berg, natuurlijk) de zwakste schakels van het team. Niet Pieters, IMO.

    Voor Marcelo hebben we Derijck (_O_) gehaald en voor Manolev hebben we nog altijd Tamata, die nog wel veel moet leren, maar zeker wel de potentie heeft om een goede back te worden. Manolev speelt sinds te komst van Derijck veel beter dan vorig jaar. Derijck is itt. Marcelo wel een speler met rust en een speler die zelf een pass kan geven vanuit de verdediging. Marcelo kwam steeds op en begon dan te rennen, en uiteindelijk verloor hij de bal of passte hij hem weer terug naar de verdediging. Als hij dit niet deed, gaf hij de bal zo snel mogelijk aan Manolev, zodat hij er iets mee moest doen. Nu wordt Manolev minder in de problemen gebracht, omdat hij Derijck langs zich heeft, en ik denk dat dit nog wel eens goed uit kan pakken. Het blijft de zwakke schakel van het team, maar misschien minder erg dan vorig jaar.

    Ik vind Pieters zeker niet een van de zwakke schakels van het team. De tweede helft van het vorige seizoen zat hij in een enorme dip, de laatste tien wedstrijden ongeveer. Misschien komt dit doordat hij zo veel wedstrijden heeft gespeeld vorig jaar (dat zegt men), ik weet het niet. Maar als hij gewoon normaal speelt (tot nu toe dit seizoen) is het zeker geen slechte linksback. Zoals ik al eerder zei, het is/wordt misschien geen topspeler, maar voor PSV doet hij het toch redelijk goed. Zeker met Mertens aan zijn zijde is het gewoon een geweldig koppel.
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Je moet Manolev en Pieters imo nu niet meer weg doen, hoe zielig het ook is, voor Nederlandse begrippen heb je gewoon redelijke backs. Alleen Ajax en Twente hebben betere backs, waarbij ook zij aan de linkerkant trouwens geen toppertje hebben lopen. Gewoon houden en dit seizoen met deze twee doorgaan lijkt me het verstandigste, behalve als er echt 7 miljoen keiharde euro's geboden zijn.
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Elke keer als ik Mertens zie wordt het maar weer bevestigd, de beste speler van de eredivisie.
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ook nooit iets gezien in Pieters maar vorige week tegen ADO speelde die heel goed aanvallend. Zolang die niet hoeft te verdedigen gaat het prima.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik vind Manolev anders ook wel leuke dingen doen hoor.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sinds de komst van Derijck en Labyad voor hem ipv. Lens speelt hij veel beter en rustiger. Leuk om te zien. Hopelijk gaat Rutten nu niet zitten kloten met Lens op rechtsbuiten als we een spits aantrekken. Of Marcelo basis boven Derijck :lol:
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    @Facebook Suarez

    Als hij het zegt, is het wel waar. :+
    Gast is 1.99m :cool:
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dubbele cijfers. One time.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ze zijn pas 7 minuten bezig en je kan nu al zien wat voor baggerteam daar staat. 8)
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit soort duels zouden verboden moeten worden. Stop al die kutlanden toch in een voorcompetitie. Is toch geen zak aan...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina