1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Resistance: Burning Skies

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 feb 2012.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654

    [​IMG]

    [gb]Resistance: Burning Skies[/gb]
    Ontwikkelaar: Nihilistic Software
    Uitgever: Sony Computer Entertainment
    Genre: First-person shooter
    Platform(s): Vita
    Spelers: -
    Releasedatum: 30 mei 2012

    [gb]Informatie=(/gb]
    Resistance: Burning Skies speelt zich af in augustus 1951, wanneer de buitenaardse Chimera de oostkust van de Verenigde Staten aanvalt. De speler stapt in de schoenen van Tom Riley, een brandweerman uit New Jersey, en gaat met hem de strijd tegen de Chimera aan.​

    [gb]Screenshots=(/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]
    [yt]g-6lSdfHq4s[/yt]

    [yt]oH_t6DeUTtU[/yt]

    [yt]aREXcUc_PYc[/yt]

    [yt]rVeWm9QCe5M[/yt]

    [yt]DBi_lydYSrQ[/yt]

    [gb]Boxart[/gb]
    [​IMG]

    [gb]Verder=(/gb]
    Ik ben ontzettend benieuwd hoe een FPS speelt op de Vita. De trailers/videos zien er wat mij betreft prima uit, nu afwachten hoe het speelt. Wat denken jullie?​
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik denk zelf dat je wel vrij goed een FPS game kan spelen op de vita door de 2 thumbsticks.

    dit is trouwens wel echt een titel waar ik wel naar uitkijk ik heb zelf Resistance 3 nooit gespeeld maar de andere 2 delen wel, maar daar heb ik best wel van genoten.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Aan einde van het filmpje toch nog wat gameplay, wilde 'm al wegdrukken maar niet gedaan. Ziet er tof uit en volgens mij wordt het met die twee pookjes een goed speelbare game. Can't wait!
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    voor deze game zou ik een vita kopen
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Serieus? In dit genre is er toch een overkill aan aanbod op de PS3 en Xbox? Ik zou eerder een vita overwegen als er iets op uit zou komen wat ik nergens anders beter zou kunnen krijgen.

    Old school style final fantasies of dragon quests o.i.d . Iets wat ik ook echt geschikt vind voor on-the-go gamen.

    FPS games speel ik toch veel liever gewoon op een grote tv
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je moet Fardo niet geloven. Als je dat soort posts serieus neemt zou ie al 10 keer een PS3 moeten hebben gekocht. :+

    Ik heb een Vita en deze game laat ik lekker schieten. Er is helemaal niks aan deze game wat Must Buy schreeuwt.
     
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Deze game lijkt me ook niks, ziet er een beetje uit alsof het alleen maar om het schieten en stoere wapens gaat. En ik heb het ook niet zo op games die half realistisch zijn en half nep. Maak of een Mario-wereld of doe alles realistisch, dus met echte mensen als vijanden zoals bij Uncharted of Unit 13. Dat zijn twee games die me wel aanspreken. Deze game doet me een beetje aan Halo denken en dat vond ik ook niets aan.
     
  10. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Het is normaal ook niet echt mijn titel hoor, en heb ook deel 1,2,3 ofzo niet gespeelt. Maar ik ga deze game wel degelijk halen voor de vita, vanwege de MP, ik heb toendertijd de MP van Resistance3 kunnen spelen op de ps3 en speelde aardig weg en dan vooral ( als eerste ) FPS shooter MP op de vita lijkt het me een geweldig spel, vandaar ik het spel ook niet voor de SP zou kopen ( wel spelen natuurlijk voor trophy's )
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [GT]730554[/GT]
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb de game sinds gisteren binnen en nu heb ik al platinum.

    De game is op zich wel leuk, en het speelt enorm goed, het is dan ook echt de eerste keer dat voor mij een first person shooter eigenlijk goed werkt op een handheld.

    Maar de Singleplayer is gewoon te kort, en op de moeilijkste moeilijkheidsgraden was het ook nog niet eens zo uitdagend eens.

    Ik heb er wel een dagje van genoten maar zeker was hij de 30 euro niet waard voor mij. :+
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de game totaal niet uitdagend is heb ik nog wel eens gehoord,binnenkort deze game toch ook maar eens bekijken.
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Als je het voor de volledige prijs wilt halen, dan zeg ik je wel dat je binnen 5-6 uur Platinum kan halen op de game, je krijgt wel een nieuwe difficulty: ''Inhuman'' wanneer je het uitspeelt(ik neem aan op de hoogste difficulty).

    Je kan ook een New Game+ starten wanneer je het spel hebt uitgespeeld waar je dus al je wapens meeneemt en je upgrades.

    Ik heb een multiplayer match geprobeerd in Resistance: Burning Skies, naar mijn mening is het geen slechte multiplayer game maar ook weer niet ''goed''.

    Trouwens je kan helemaal geen screenshots maken in de game, dat is al helemaal een minpunt. :+
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2012
  15. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info,ga de game lenen dus zeker niet kopen.
    De volle prijs vind ik de game zeker en vast niet waard.
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je überhaupt een online match spelen ?
    Telkens krijg ik de melding dat de verbinding verbroken is.
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dat zou dan aan je router liggen of je internet instellingen van je vita, want ik had totaal geen problemen.
     
  18. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren toch wel een pot kunnen spelen,weet niet of het probleem nu echt aan mij ligt of aan de servers zelf.
    2 x team deatmatch gespeeld best wel leuk en werkt goed op de vita.
    Wel jammer dat het vrij karig is de multiplayer,meer modes en maps hadden het beter gemaakt vind ik.
     
  19. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonet Resistance uitgespeeld en alle trophies in één run kunnen halen. Vermakelijke game, die door het ontbreken van andere shooters een leuke aanvulling is. Game krijgt van mij een 6.8.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een 6.8? Waarom geen 6.9? Of 6.7? :+
    Haha, ik vind dat soort decimale cijfers altijd een beetje vreemd. :p halve punten snap ik nog, maar dit lijkt altijd een beetje random.

    Sorry, dat is mierenneuken. ;) Een vrij middelmatige game dus. Misschien ooit uit de budgetbak vissen, heb nu nog genoeg andere games. En Gravity Rush krijgt op de Vita sowieso de voorkeur.
    Jammer iig dat dit niet de systemseller is geworden wat de Vita zo nodig heeft.
     

Deel Deze Pagina