1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Everybody's Golf

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 26 feb 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313



    [​IMG]


    Platforms
    | Playstation Vita |
    ~
    Uitgever
    Sony
    ~
    Developer
    Clap Hanz
    ~
    Genre
    Sport
    ~
    Release datum
    22 Februari 2012
    (PS Vita Launch Titel!)


    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]

    Presentatie
    Bewonderingswaardige birdies


    De Amerikaanse auteur Mark Twain zei ooit het volgende over golf: "Golf is a good walk spoiled". We vinden het dan ook erg jammer dat de bedenker van Huckleberry Finn nooit Everybody's Golf op PlayStation Vita heeft mogen meemaken. Dan zou hij namelijk wél van zijn wandeling genieten en zien dat de door hem afgewezen sport op oogverblindende en levendige wijze werd nagebootst.

    Vanaf het moment dat de camera de weelderige fairways en gave greens op het OLED-scherm van 5 inch van het PS Vita-systeem tovert, is het overduidelijk dat dit een zeer meeslepende game is boordevol kraakheldere en kleurrijke visuals. Het van golfers en caddy's vergeven clubhuis omvat een enorm aantal speciale golfclubs, ballen en bonusvaardigheden en ook dit drukt een duidelijke stempel op de algehele uitstraling van de game.

    Je kunt tijdens je voorbereiding op een slag richting de hole je omgeving volledig tot je laten doordringen dankzij de achtercamera van het PS Vita-systeem: tik gewoon op het camerapictogram op het scherm om de Free Camera-mode te activeren. Zo kun je alvast potentiële knelpunten identificeren, zoals bunkers, bomen of verborgen waterplassen.

    Geniet van het uitzicht, profiteer van het advies van je caddy en maak je op om de fairway te betreden in Everybody's Golf op PS Vita. Tot bij de tee.


    [​IMG]

    Gameplay
    Als een putter in je handen


    Het doel in Everybody's Golf is om in zo weinig mogelijk slagen de bal van de tee in de hole te slaan. Het probleem is alleen dat je op weg naar de hole zo veel lol beleeft dat je misschien een aantal slagen extra uitvoert om de op de baan doorgebrachte tijd zo lang mogelijk te rekken.

    Kracht en precisie zijn belangrijke wapens in de golftas van elke topgolfer, maar de dodelijkste eigenschap is timing. Als je op de X-toets drukt, wordt er een slagmeter gevuld. Druk nogmaals op de X-toets om je krachtniveau te bepalen en druk vervolgens tijdens je swing een derde keer op de toets om te bepalen hoe je de bal raakt. Met de juiste timing weet je precies de juiste swing in te zetten. Maak je de weersomstandigheden en het parcours meester en je eerste hole-in-one zal niet lang meer op zich laten wachten.

    Stippel een route naar de green uit door via het touchscreen over de baan te navigeren. Tik vervolgens op de markering op het scherm om de aanbevolen golfclub voor deze slag te onthullen. Naarmate je succesvoller wordt, blijft de door jou gekozen golfer steeds trouwer aan je en worden de vaardigheden verbeterd en talloze nieuwe uitrustingen en mogelijkheden vrijgespeeld.

    Probeer de gulden middenweg te vinden tussen de unieke uitdagingen op de baan en de vaardigheden van je golfer. Voor je het weet, ben je de ster van de club in Everybody's Golf op PS Vita.


    [​IMG]

    Multiplayer
    De eagles vliegen je om de oren


    Stel je eens voor: je loopt na een toptoernooi de laatste green af en ziet je naam bovenaan het klassement staan. In Everybody's Golf op PS Vita wordt deze droom werkelijkheid.

    Daag via de Ad hoc-modus maximaal zeven andere spelers uit in een race naar de hole. Dit is de perfecte manier om je voor te bereiden op de epische online wedstrijden waar maximaal 30 spelers aan kunnen deelnemen.

    De via PlayStation Network speelbare Tournament-mode is een intense slagwedstrijd waarin je in elke ronde een vooraf ingestelde parscore moet halen. De druk kent twee varianten: de druk om je vriend(inn)en en rivalen te verslaan en de druk om jezelf bij elke slag te verbeteren.

    Als je het 3G-/Wi-Fi-model van PS Vita hebt, kun je je vriend(inn)en berichten sturen via de LiveArea van de game. Op deze manier kun je erachter komen hoe het hen vergaat en kun je ze eventueel een hart onder de riem steken. Daarnaast kun je aan wedstrijden tegen vriend(inn)en deelnemen waarin je zelf het tempo bepaalt. De game geeft namelijk een melding als je tegenstander een slag heeft uitgevoerd en vice versa.

    Werk in de singleplayer-mode Challenge aan je vaardigheden en stel deze vervolgens in de multiplayer-mode op de proef. Voeg je bij het spektakel op PS Vita.

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]



    [yt]uKhlNwxl0SE[/media]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
    Ja, een golf game. Maar wel een leuke! Deze heb ik samen met Uncharted @ de launch van de PS Vita gekocht. Mooie, leuke, verslavende game. Perfecte game ook voor een handheld; hoog pick up & play gehalte.
    Om de een of andere reden heb ik golf games altijd al leuk gevonden. Tiger Woods PGA Tour 04 was een van mijn meest gespeelde games op de originele Xbox.

    Als nu wat meer mensen deze zouden kopen kunnen we misschien een online toernooitje opzetten! Hoera, plezier voor iedereen! (behalve diegene wat laatste wordt natuurlijk :+)



    [​IMG]



    [​IMG]
    Deze game heeft Multiplayer. Die Vita heeft een friendslist.
    Klik op onderstaand plaatje om je naam eraan toe te voegen. Laat de wereld weten dat je de game hebt en misschien ooit wel eens een potje golf wilt spelen, en dat je dus aan elkanders friendslist toegevoegd wilt worden!

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ziet er leuk uit. Hoor veel goeds over deze franchise :)
     
  3. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ultieme hand-held game dit. Heb een variant hiervan voor m'n iPhone. Best leuk om zo nu en dan even een balletje te slaan. Niet om uren achter elkaar te doen, imo. Met Trophies nog beter, heb je een beetje doelen om te halen. Als ik ooit een Vita haal komt deze er ook wel.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wel nog flink wennen, hoe de spin hier werkt. Bij Tiger Woods kun je als de bal in de lucht is rammen op (A) en een richting (of op de originele Xbox was het het witte knopje volgens mij). Hoe vaker je op de knop drukt hoe sneller de bal spint.
    Hier kun je alleen tijdens de slag aangeven of je spin wilt hebben en het heeft dan ook nog eens drastisch impact op de lengte van je slag. Tenminste, zo leek het gisteren, of ik heb iets verkeerd zitten doen. :p

    Ik had het hoe dan ook niet moeten testen tijdens een online toernooi. :+ Ik stond lekker (-3 met nog wat courses te gaan) en ik eindig volgens mij uiteindelijk met +3 oid. Van de 1400 mensen eindigen als 1300e is niet... mooi.
    Niet het beste moment om te gaan prutsen met mechanics die ik niet ken dus. Op zo een baan waar je een hole in one kon krijgen gewoon een double bogey gehaald (wie legt er ook water om zo een hole aan? ;))
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    PRO IS MOEILIJK! :mad:

    that's all.

    Ben alleen te trots om het op easy mode te zetten. :+
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet al te veel van deze game.
    Hoe juist de ranking in mekaar zit begrijp ik niet.
    Ook nergens geen info te vinden.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe bedoel je? Er valt niet veel te begrijpen aan deze game. Gewoon een balletje slaan. Of je moet totaal niet bekend zijn met de golf termen als Bogey etc.
     
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste dus :p
    Zelf nooit een golf game gespeeld en daarmee snap ik niets van de puntendeling .
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe moeilijk een bepaalde hole is wordt aangegeven door Par. Als je dus aan het einde van een hole Par behaalt heb je netjes binnen het aantal verwachte slagen het balletje in het holletje gekregen :+. Bogey is slechter dan Par en birdie etc is goed. Het ziet er zo uit:

    • Triple Bogey (3 boven Par)
    • Double Bogey (2 boven Par)
    • Bogey (1 boven Par)
    • Par
    • Birdie (1 onder Par)
    • Eagle (2 onder Par)
    • Albatross (3 onder Par)

    Aan het einde van een volledige wedstrijd wordt dus gekeken wie in totaal het minst aantal slagen nodig heeft gehad om alle holes te voltooien.

    [​IMG]

    Ik hoop dat het zo iets duidelijker is? :p
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt u bent een held :p
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bijna niemand speelt dit. En ik denk al helemaal niet online. Maar goed, er komt een update:

    Hot Shots Golf 6 Update Due Next Week

    [​IMG]

    Sony will give PlayStation Vita launch title Hot Shots Golf 6 an update on the 7th. The update, which takes the game to version 1.04, will add the following features:

    Versus Rooms
    Players can create rooms where they freely set match type, course and other rules. The game supports rounds with eight players playing simultaneously. You'll be able to engage in voice chat as you face off against your friends.

    Grade System Added to Real Tournament Mode
    Real Tournament Mode will now have a four level grade system, allowing you to face off against players who are close to your level.

    Tour System Added to Daily National Tournament Mode

    The Daily National Tournament mode will feature a tour system where you take part in one week tours. Each tour will begin on Tuesdays. Tournaments will be held daily through Sunday, with the results announced on Monday.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Koopje!
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De Playstation 3 versie is mijn favoriete golfspel. Die speel ik nog steeds regelmatig. Het is echt een goed spel. Ik neem aan dat de Vita versie vergelijkbaar is. Dus dan is 15 euro echt een koopje. Met de PS3 versie kan je toernooien spelen met 50 man, dat was echt tof. Nu is het daar ook een beetje stil online.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog goedkoper!
    [​IMG]
    (PS3 versie is overigens ook een tientje)
     
  15. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    10tje ? :eek: Das geen geld. Normaal niet echt een game die ik zou kopen, maar na de trailers te bekeken hebben, en maar een tientje kost. Ga ik toch wel twijfelen om te halen. Dan haal ik gewoon 20 euro voucher, en dan haal ik everbody's golf, MotorstormRC en nog zo'n spel xD Is het het waard ???
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zeker. Dit is gewoon een heerlijke game om tussendoor even op te pakken. Zonder gedoe even tegen een balletje slaan.
     
  17. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Is die ook makkelijk platina te halen ? :p
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee. Volgens mij niet. Maar ik heb me nog helemaal niet gericht op de trophies.
     
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Zal ik hem kopen ? ^^
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    >>
     

Deel Deze Pagina