Naam Team FwH ClanTag FwH x ..naam.. x Website www.FwHXClan.nl (nog mee bezig) Email fwhxclan@live.nl Games Call of Duty Black Ops Call of Duty Modern Warfare 2 Call Of Duty Modern Warfare 3 Console: Xbox 360 Playstation 3 Youtube >>> Sub<<< www.youtube.com/Dutchfighter3 Leader of Team FwH FwH x D King x Wil je erin??????????????? voeg dan toe op de xbox: FwH x FreakZz x of mail naar:fwhxclan@live.nl Wie zijn wij Wij zijn FwH we zijn een startende clan me maar 1 doel en dat is winnen. We zijn een gesponsorde (Tincube) clan en zoek nog naar goede spelers met ervaring. ( meer info op onze site ) Wat Zijn onze doelen We willen natuurlijk groot en bekend worden en op grote toernooi spelen, Maar daarvoor heb ik jou hulp nodig voldoe je aan de voorwaarden hier onder meld je dan aan op onze site We zoek nog Editor Ervaren Gamebattle speler's Iemand met een Capture card Leider voor psn Voorwaarden Leefdtijd Min 14 jaar Headset hebben Niet schelden Bereid zijn om FwH in je Naam te zetten Sponsoren: www.tincube.nl
fwh is echt een goeie clan ik zit er ook bij. en als je 1 team wilt maak je die voor reflex gt dan word je als je gelukt hebt gesponsord. dus als je in een clan wilt waar je op top niveau kan spelen kom er dan in
hoezo 14 jarig kindje en stopt? 1. ik ben geen 14. 2. ik stop niet. het is nu al een niet zo hele grote maar een super gezellige actieve clan!! Dus wacht niet LANGER!!!!!!!!!!
Wat is er mis met 14 jarige? Ik vat het probleem niet. Niet iedereen moet 16 zijn wil hij/zij normaal doen.
Ik denk dat er bedoeld wordt dat 14- jarige sneller de neiging hebben om een clan te maken en hem naar 2 weken weer stop te zetten. Maar wat is nou de bedoeling van deze clan, bestaan jullie nog of zijn jullie gestopt? Ik heb namelijk een aantal van jullie leden gesproken en die zeiden dat de leider alle leden had ''genaaid'' en dat ze daarom allemaal de clan hebben verlaten. Hoeveel leden hebben jullie nu in het totaal? Greetz, DeadLock
de clan bestaat nog gewoon. maar de leader heeft gewoon wat prive omstandigheden. dus neem ik en nog een clan lid het over. we zitten nu op de 8 leden. greetz
nee dat is niet erg we spelen ook wel is andere spellen dus dat maakt niet uit hoe oud ben je eigenlijk