1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rayman Legends

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 apr 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313



    [​IMG]

    [​IMG]
    Platforms
    Xbox 360, PS3, Vita, 3DS, Wii U
    ~
    Uitgever
    Ubisoft
    ~
    Developer
    Ubisoft
    ~
    Genre
    Platformer
    ~
    Release datum
    September 2013

    [​IMG]

    Rayman, Globox, and the Teensies are off wandering through an enchanted forest when they discover a mysterious tent filled with a series of captivating paintings. As they look more closely, they notice each painting seems to tell the story of a mythical world. While focusing on a painting that shows a medieval land, they are suddenly sucked into the painting, entering the world, and the adventure begins. The gang must run, jump and fight their way through each world to save the day and discover the secrets of every legendary painting.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    NOG NIKS!

    [​IMG]

    [​IMG]






    [yt]FKGXtm02zBE[/yt]









    [​IMG]

    [​IMG]


    OOIT

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG][​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Oh yeah! :D Na de eerste verkoopcijfers had ik eigenlijk al de hoop opgegeven dat Origins ooit een sequel zou krijgen, maar blijkbaar hebben de mensen uiteindelijk hun fout ingezien en alsnog vaak genoeg de game gekocht om een sequel te rechtvaardigen. _O_

    GOTY 2011! (nou, samen met Bulletstorm dan, maar dat doet er nu even niet toe)

    Ik hoop wel dat ze de geweldige muziek stijl behouden van Origins en dat die muziek alleen in de trailer zo 'gewoontjes' is. Ik bedoel; het is zeker wel leuke muziek en lekker opzwepend, maar het heeft nog niet de charme wat er wel was in Origins.
    Zoals bv deze


    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  2. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ow yeah :D

    Ik kan me nog wel de demo herinneren van Origins, ik speelde het even en binnen no time had stond ik in de FRS om het spel daadwerkelijk te kopen. Zelden zo'n leuke en verfrissende game gespeeld als Origins.

    Ik ga dit vervolg goed in de gaten houden, al weet ik nu al zeker dat deze op mijn "to buy" lijst komt te staan.\o/
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, "And one more thing", dat is wel erg gaaf gedaan met die Wii U zeg!
     
  4. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Da's dus gewoon verkapte DLC waar alsnog geld voor neergelegd moet worden maar nu werk je niet meer met code's maar bepaalde figurines die uitgelezen kunnen worden... Weet nu eigenlijk niet of ik er zo enthousiast van moet worden.

    Voor de rest ziet er goed uit :) Ben vooral benieuwd naar de online MP en hopelijk zitten er ook leaderboards in voor de time trials.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Uhm, die poppetjes zijn nu al verkrijgbaar. Die van Ezio kreeg je bv bij een Collectors Edition van AC. Die Rabbid had ik laatst bijna zelf nog op Amazon gekocht, en het zal ook vast op genoeg andere plaatsen te krijgen zijn.
    Het zijn oude producten die ze nu op een leuke manier gebruiken.

    Daarom vraag ik me ook af hoe ze het gaan doen. Neem bv Skylanders. Die poppetjes hebben een chip in zich en een speciale Portal wat die dingen kan lezen. Ik neem aan dat Ezio en die Rabbid niet een chip hebben en dat die Wii U tablet er niet op is gemaakt die dingen te lezen.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Multiplayer! Ik moet Origins nog spelen maar dit ziet er goed uit!
     
  7. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar het is wel een andere manier om DLC te slijten dus of ze al verkrijgbaar zijn of niet, dat maakt niet echt veel uit ;) En aanvankelijk dacht ik ook dat het gewoon een grap was maar als het echt werkt dan zie ik wel meer developers dit toepassen in de toekomst.

    En ik vraag me ook wel af hoe de Wii U die beeldjes zou moeten herkennen, als de beeldjes geen chips bevatten is het natuurlijk ook erg gemakkelijk te kopiëren.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2012
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sure, het is een andere manier om DLC te slijten. Een awesome manier! :cool: (als de prijzen van die poppetjes redelijk blijven natuurlijk)
     
  9. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh dat zeker maar het kan ook een nieuw business model worden en ik weet niet of we daar wel zo enthousiast over moeten zijn.

    Zou trouwens gaaf zijn als je je als speler # 2, 3 of 4 ook puur en alleen op het beïnvloeden van de levels zou kunnen richten, dat zou het gameplaywise best interessant kunnen maken en een heel andere coöp ervaring bieden.
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Is dit nou een sequel, DLC of wat? Is het uberhaubt echt dit?
    Kan het eigenlijk haast niet geloven dat dit een full priced retail sequel gaat worden. Grafisch ziet Rayman en co. er nog brighter uit.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is echt een sequel:

    Verbaast me eigenlijk dat ze er zo eerlijk over zijn.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Wii U Exclusive :'-(:'-(
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind je deze info ? :mad:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok. Dat wordt een Wii U kopen. (fuck iedereen wat de game pas voor een ~tientje heeft willen kopen. Jullie eigen schuld dat ie niet voor de 360 uitkomt! :'-()
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    staat overal?
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer heb niet goed gekeken dan,erg balen dat deze game niet naar de xbox komt
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    WEG MET DIT TOPIC :mad:
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Echt niet op de 360?

    [yt]wXw6znXPfy4[/yt]
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Heeft exclusief nog enige waarde dan tegenwoordig? Hoelang is die exclusief?
     

Deel Deze Pagina