1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Splintercell: Blacklist

Discussie in 'Games' gestart door Weggooi32, 31 mei 2012.

  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60

    [​IMG]

    [GB]Splintercell: Blacklist[/GB]


    Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal
    Uitgever: Ubisoft
    Genre: Stealth
    Platform(s): Xbox 360, PS3, WiiU
    Spelers:
    Opties:
    Releasedatum:
    Officiƫle Website:
    XBW Gamepage:


    [GB]Informatie=(/GB]
    Volgt na E3.


    [GB]Screenshots=(/GB]
    Volgt na E3.

    [GB]Filmpjes=(/GB]
    Volgt na E3.

    [GB]Reviews/Previews/Artikelen=(/GB]

    [GB]Verder=(/GB]
    Laten we Conviction alsjeblieft vergeten en weer terug gaan naar de echte Splintercell gameplay. Oh en spy vs mercs weer terug of anders hoeft het van mij niet :+ !




     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2012
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Say what komt er een nieuwe?
    Hoop dat het niet zo lang duurt als Conviction. ;)
    Moet zeggen dat ik ook liever de ouder SC zie. Maar vond Conviction helemaal niet slecht eigenlijk. Had best genoeg stealth en de actie was nog best tof gedaan. :)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoop echt op drastische veranderingen vergeleken met Conviction, wat vond ik die game tegenvallen zeg. Kon er gewoon nooit echt lekker in komen en het mistte al die aspecten uit Chaos Theory en de voorgaande delen.
     
  4. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Laten we alsjeblieft terug gaan naar de oude gameplay. Anders kunnen ze beter gelijk stoppen met het produceren van de game.

    Ik zeg sowieso Chaos Theory multiplayer style erin. Hoppa, misschien met een opties om ook 4 tegen 4 te spelen maar verder mag alles hetzelfde blijven!
     
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    [mierenneukerij mode: ON]

    Het is Splinter Cell, niet Splintercell. :)

    [mierenneukerij mode: OFF]
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Spy vs mercs in Pandora Tomorrow op pc..man oh man wat was dat goed. Weet niet f ik CT multiplayer gespeeld heb meer.
     
  7. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Tom Clancy is doing it big. old fart :p
     
  8. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn komt er weer een nieuwe Splinter Cell.\o/

    Echt man laten ze het gewoon weer zoals Splinter Cell 1 tot Chaos Theory gaan doen. Dat waren toen echt mijn nummer 1 games.
    Double Agent vond ik ook nog wel gaan, maar Conviction vond ik echt saai en daarom nooit gespeeld.|:-
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Conviction op zichzelf was geen slecht spel, maar het had gewoon weinig met Splinter Cell te maken. Maak daar anders gewoon een spinoff van zonder Sam Fischer.

    Maar idd, spy vs. mercs multiplayer moet sowieso terug komen. Er zijn al zoveel multiplayer spellen die exact hetzelfde doen en die van Splinter Cell was echt uniek. En als er co-op in komt kijk dan aub naar Chaos Theory en niet naar Conviction.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Jade Raymond (ja die cutie,lol) heeft een tijdje terug gezegd dat ze terug naar de roots wilden van Splinter Cell met het nieuwe deel. Maar ja, eerst zien en dan geloven, want kijk naar Ghost Recon, terug naar de roots my ass. Goede game hoor, maar no way terug naar roots.
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    games evolueren (ten goede en ten slechte), ze gaan echt niet terug naar oude gameplay, omdat een te niche markt is.

    Het zal wel een conviction worden met wat betere toevoegingen!
    Ik vond conviction ook prima te spelen :thumbs:
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik vond Conviction ook helemaal niet slecht, best tof zelfs! Ok, het was niet een Splinter Cell zoals de eerste games, maar hij was echt niet slecht. Ben iig benieuwd naar deze titel, hoop idd wel dat ze qua gameplay weer terug gaan naar de eerste delen.
     
  13. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop ook als de meeste hier (nu ik alles zo doorlees) dat de volgende Splinter Cell niet wordt zoals Conviction, maar meer de echte Sam Fisher die we gewend waren. Ik heb nog alle Splinter Cell games in de kast liggen, maar geen conviction, geeft al aan wat voor game het was. ;p

    Ik ben ook echt benieuwd wat de multiplayer gaat bieden, die van Double Agent heb ik veel gespeeld en het was echt elk potje best spannend, omdat je gewoon niet weet wanneer iemand in een kamer sluipt of wanneer er een guard om de hoek komt, die spanning in de multiplayer wil ik graag terug, misschien zelfs verbeterd!
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Precies dit. Conviction was gewoon vet.
     
  15. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik vond conviction ook wel leuk maar toen ik de game had uitgespeeld was ik er wel weer klaar mee en verlangde ik naar de oude Splinter cells. Wat mij betreft gaan we dus weer oldskool met dit deel. Het verhaal van SC is ook altijd wel boeiend dus wat dat betreft zit ik ook op een nieuw deel te wachten.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt op Conviction zeker met de overlay van waar cover is of waar je bent.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze zouden een beetje terug naar de roots gaan hadden ze gezegd, we gaan het ongetwijfeld vanavond zien tijdens Ubi's persconferentie.
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat ze met de singleplayer doen zal me een worst wezen:+
    Maar please bring back the good ol' spy vs merc multiplayer.
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Toch jammer dat, aan de screenshots te zien, de nadruk helaas (weer) niet op het stealth gedeelte liggen zoals in de vroegere SC games...
     

Deel Deze Pagina