1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need For Speed Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 jun 2012.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Informatie | Screenshots | Trailers | Interviews | Achievements | Boxart | Officiële website


    [​IMG]
    Platform
    Xbox 360, PS3, PC

    Uitgever
    EA Games

    Developer
    Criterion Games

    Genre
    Racing

    Release datum
    30 october 2012

    [​IMG]





    [​IMG]


    OPEN WORLD ACTION

    Freedom is everything.


    Lose the cops – your way. Hit jumps and shortcuts, switch cars, hide out or play to your car's unique strengths by driving off-road, hitting straights or diving into back alleys.

    Drive anywhere, explore the world, hang out with your friends or toy with the cops.

    It's about you, your friends and the wildest selection of cars in a heavily policed, urban landscape. What would you do??


    [​IMG]


    NONSTOP MULTIPLAYER

    No menus. No lobbies. No restrictions.


    Our online play's about intense competition, team games, massive variety, persistent scoring, deep ranking and endless rewards and Modifications.

    Pick a car, meet up with your friends and enjoy a non-stop PlayList of competitive events.

    Influence the PlayList by voting with your car. Fight for position on the start line or turn around to take out oncoming rivals at the finish. It’s online driving, as you’ve never seen it.


    [​IMG]


    BEAT YOUR FRIENDS

    Beat your friends to become the Most Wanted. Anytime. Anywhere.


    Intense competition is at the heart of Most Wanted. Autolog™ 2.0 records everything you do in the game, broadcasting your most newsworthy scores, speeds and times to your friends.

    Personalization is key. Teach Autolog™ 2.0 who you really want to beat, and it'll customize the Recommendations it makes.

    Earn Speed Points (SP) and rank up for everything you do in the game. Outdrive your friends to become Most Wanted.


    [​IMG]


    RACING WITHOUT RULES

    There's a start and a finish; the rest is up to you.


    Fans of Hot Pursuit and the Burnout series will be familiar with Criterion Games’ driving style. We’re all about insane speed, spectacular crashes, amazing action and huge drifts.

    For Most Wanted, we've evolved our handling to suit an open, city location and to deliver a deeper, more physical feel that showcases the personalities of some truly incredible cars.




    [​IMG]

    [​IMG]





    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]




    [​IMG]












    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2012
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Heel tof.... Gaat zeker in de pre-order :)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814


    Tof! Vind het toch wat te vroeg als reboot, zie het meer gewoon als MW2. MW was echt geweldig, kapot gespeeld op de PS2 en later ook even op de 360. Trailer is tof, doet me aan San Andreas denken. Dit wil ik gewoon zien in een NFS-game, hopelijk is de soundtrack net zo dik als in MW _O_. Criterion's Hot Porsuit was in ieder geval juist na Most Wanted weer een NFS-titel die ik geweldig vond, dus heb goede hoop.

    Dikke startpost trouwens, altijd tof als er meer members zijn die startposts maken.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2012
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gameplay was niet super imo. Was iets te leeg op straat eigenlijk en er gebeurde niet zoveel.
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Jaa dat zei ik ook maar ik denk eigenlijk als je aan het gamen bent je dat niet echt door hebt hoor.

    Denk wel dat het veel concurrentie heeft van Forza Horizon omdat dat ook een "vrije" racer is en ze bijna tegelijk uitkomen
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik denk dat het er een beetje aan ligt hoe realistisch Forza Horizon wordt. Als het arcade wordt, is het echt arcade VS arcade, maar als het realistisch is zijn het echt 2 compleet verschillende games.
     
  7. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Tja nu je het over open world hebt, kunnen we het niet gewoon Burnout: Paradise city 2 noemen? Lijkt bijna het zelfde concept, sfeertje en stukje art
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Achja sowieso dat ik ze toch beide wil hebben. Imo zijn Horizon en MW ook totaal andere games.
     
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    MW kunnen ze in het reet stoppen want zoals verwacht verkrachtte Critereon het weer. Had iets verwacht als Carbon/MW.
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Gast kan je je kop niet gewoon houden?
    de hele avond loop je alles af te zeiken, hou dan gewoon je kop!
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    dank u
     
  12. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees blij dat we enigszins verschillen en niet van elke game gelijk een bobbel krijgen want dit is gewoon HP met wat nieuwe wagentjes. :)
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Gast je zit toch duidelijk verschil dat de straten drukker zijn en grafisch echt opgepoetst is?

    Ik zeg laat maar komen, ik speel nu nog steeds met plezier NFS Most wanted ^^ Beste NFS uit de reeks imo. :thumbs:
     
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Kijk, dit ziet er tof uit. Met NFS Hot Pursuit en Burnout Paradise city heb ik veel plezier gehad, deze ga ik zeker halen. Dit doet me meer dan Forza, die vond ik er toch 'te clean' uit zien.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  15. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij past waarschijnlijk prima in het straatje 'leuk en aardig' maar NFS kent betere tijden. Eigenlijk voordat Critereon zn handen er op heeft kunnen leggen.
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    De laatste van Criterion was anders een zeer vermakelijke game hoor. De beste zelfs sinds tijden. Dit terwijl ik de burnoutreeks geen ruk aan vind. Het is Black box dat de NFS serie de laatste jaren steeds verneukt.

    en over dit spel. Op papier kan het weer zeer leuk worden. Ik vond de gameplay niet zo heel indrukwekkend ogen.



    23 oktober - forza horizon
    30 oktober - NFS MW

    wordt een leuk weekje.
     
  17. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
  18. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ergens bekend of het tuning gedeelte ook aanwezig is ?
    Vind er jammer genoeg nergens iets van terug.
     
  19. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Critereon is o.a. bekend van Burnout en HP. Daar komt geen tuning in voor en net als bij The Run zal het tunen wel teruggebracht zijn.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoop niet dat er rubber banding in gaat zitten, wat de laatste tijd standaard in racegames lijkt te zitten en ook al in Burnout en enkele NfS delen zat. Betwijfel het ergste. Zijn wel leuke NfS games uitgekomen, maar de laatste tijd vind ik ze ruk of heb ik ze overgeslagen. Laatste poging was Hot Pursuit en die vond ik behoorlijk tegenvallen.
    Open wereld is leuk, maar denk dat het neppe en overdreven geforceerd spannend maken, wat er ongetwijfeld in gaat komen, voor mij een reden is om er van af te blijven.
    Trailer nog niet gezien overigens.

    Edit:
    Net gameplay filmpje zitten kijken. Is, als verwacht, Burnout meets NfS.
    Ziet er op zich wel leuk uit, maar ergens ook weer wat overdreven. Takkeveel politie auto's, die zelfs achter rioolpijpen al klaar staan, en een keer een schans nemen en je bent mogelijk al van ze af. Zou op zich nog wel een vermakelijke game kunnen worden. Alleen jammer dat er zeer waarschijnlijk flink wat rubberbanding in gaat zitten en het af en toe wel erg veel beukwerk is.
     

Deel Deze Pagina