1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    [​IMG]

    [GB]Medal of Honor: Warfighter[/GB]


    Ontwikkelaar: Danger Close Games
    Uitgever: Electronic Arts
    Genre: First Person Shooter
    Platform(s): Xbox 360
    Releasedatum: Released




    [GB]Informatie=(/GB]

    Operating directly under the National Command Authority, a relatively unknown entity of handpicked warfighters are called on when the mission must not fail. They are the Tier 1 Operators. They are real, living, breathing, precision instruments of war. They are experts in the application of violence. And they exist on an international level for various nations around the globe. In the U.S., their exact numbers, while classified, hover in the low hundreds.
    The new Medal of Honor Warfighter game is inspired by and has been developed with Tier 1 Operators from this elite, international community. This personal story was written by actual Tier 1 Operators while deployed overseas. In it, players will step into the boots of these elite warfighters and apply their unique skill sets to track down a real global threat, in real international locations, sponsored by real enemies. It doesn’t get any more authentic then Medal of Honor Warfighter, coming October 25, 2012.




    [GB]Screenshots=(/GB]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [GB]Filmpjes=(/GB]

    [VIDEO]6613[/VIDEO]

    [VIDEO]6744[/VIDEO]



    [VIDEO]6957[/VIDEO]

    [VIDEO]6879[/VIDEO]


















     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    dit wordt kick ass!
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk hier zeker naar uit vond MOH 2010 een toffe game.
    Het speelt als COD maar met de graphics en destructible environment van Battlefield.
    Best of both worlds imo. :)

    En veel levels over de hele wereld lijkt me ook tof.
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    cultuur opsnuiven :)
     
  5. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Het vorige MoH deel speelde erg lekker weg alleen irriteerde ik mij eraan dat elke map zowat op elkaar leek. Nu ze ook andere gebieden betrekken ipv alleen maar Afghanistan is een slimme zet. Dit lijkt ook weer een Must Buy, dit game najaar gaat een dure worden.
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Helemaal mee eens! Vond die vorige ook verbazingwekkend goed spelen. ALS ik dit jaar nog een nieuwe shooter ga kopen, dan absoluut deze en zeker niet BO2 ;)!
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Moh 2010 speelde wel lekker. Alleen de MP sloeg op een gegeven moment nergens op. Vooral de spawns waren fucking slecht. Hoop dat ze het met deze zwaar verbeterd hebben.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb niks tegen COD eigenlijk. Het speelt heerlijk. Maar het mist gewoon een destructible environment. Dat kan eigenlijk nu niet meer want het is de extra stap die bijna alle shooters maken. Alleen de grootste dus niet. Blijf dat raar vinden.
    Battlefield heeft het wel maar ben geen fan van de gameplay en de voertuigen in de MP.
    Dus ja zoals ik zei is dit de perfecte mix. :)
     
  9. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    precies zoals jij het zegt. behalve dat battlefield epic gameplay value heeft. Wat ik toch niet kan zeggen over CoD. Van wat ik tot nu toe gezien heb ben ik meer onder de indruk van Warfighter dan BO2. Ik kijk erg uit naar Warfighter. _0/
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Warfighter SP filmpje vond ik weinig boeiends brengen. dat breachen zag er wel erg gestolen uit ;)

    MP trailer was wel tof!
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb ook niks tegen COD hoor. De MW delen vond ik zeer gaaf en spelen idd heerlijk! Alleen BO vond ik gewoon saai en de MP vond ik toch ook niet zo fijn als MW1 en MW2. En wat ik tot nu toe van BO2 gezien trekt me totaal niet! En wat je zegt, tegenwoordig moet je gewoon een huis kapot kunnen knallen in de MP, dat is gewoon bruut :9! En Battlefield vind ik om de een of andere reden de MP nooit echt fijn van. Sowieso vind ik de voertuigen ook maar niks en ik vind het toch altijd iets onoverzichtelijker dan de MP van COD.
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Deze staat wel op mijn verlanglijstje.

    Maar ik vond de E3 gameplay footage wel wat tegenvallen.

    Verder ziet het er gewoon erg goed.

    COD ben ik allang op uitgekeken. Speel het alleen nog heel soms voor de Zombie mode (blijft leuk).

    Dus Black Ops 2 gaat 'm denk ik niet worden.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Volgende keer zullen ze een slotenmaker bellen om de deur open te maken.


    Hoezo is dit gestolen, van COD? Ik denk dat dit in die omstandigheden gezien het makkelijkste/snelste en meest logische oplossing is.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Anders gaan we even kijken wat COD heeft "gestolen" van MOH. :+
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nou inderdaad, sommige mensen zijn gemakshalve alweer vergeten dat de Infinity Ward voor ze COD maakten voor EA de eerste MOH's hebben gemaakt :+
     
  16. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    gemakshalve ? Zou oud zijn die sukkies niet eens om dat te weten :cool:
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad, spawns waren kut. Mappen waren ongebalanceerd en vaak wat te krap om met de BF achtige besturing echt lekker te spelen.

    Daarnaast was het killstreak systeem wat mij betreft nogal een overbodige toevoeging die samen met de slechte spawns voor flink wat frustratie zorgde

    En het was vrij beperkt qua opties.

    Maar de basis was wel goed. Het schieten voelde lekker aan. Dus wie weet , als ze lekker doorontwikkeld hebben kan het best een goede MP worden deze keer. MoH 2010 was volgens mij een enorme haastklus omdat ze perse een release tegenover de CoD van dat jaar wilden hebben


    Mogen ze het spel dan uberhaupt wel spelen? Is toch 18+? :+
     
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond die map in die bergen met die chinook zeker wel tof.

    Maar het was vaak een frustrerend zootje online.. helaas.
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    de gamers de schuld geven van een game die 'flopt'... ja ja.. oke..
     
  20. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie game was MoH1, vooral die gamemode waarbij je steeds een stukje van de map vrijspeelde. Ook dat rankingsysteem, top! Ik zat ergens rond de 8500, dan werd je meestal ook gematcht met de betere spelers.
    Probleem aan MoH: De besturing was net als BF. Close combat werkte dus voor geen ene moer. Treurig systeempje is dat. =(
    Hopelijk nu iets soepeler qua besturing.. En niet de bolt-action sniper nerfen, want 1 shot kill is gewoon realistisch. Graag ook meer maps, er waren er maar 3 in die ene gamemode. En ook graag beter menu ofzo, best ergerlijk dat je eerst een nieuwe map moest laden voordat je kon leaven
     

Deel Deze Pagina