1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Space 3

Discussie in 'Games' gestart door jan_tran, 19 jun 2012.

  1. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13


    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360, PS3, PC
    -
    Uitgever
    Electronic Arts
    -
    Developer
    Visceral Games
    -
    Genre
    Third Person Shooter, Survival Horror
    -
    Release datum
    5 Februari 2013

    [gb]Informatie=(/gb]
    Verhaal

    Dead Space 3 brengt Isaac Clarke en de genadeloze soldaat, John Carver, samen op een reis door de ruimte om de bron van de Necromorph uitbraak te ontdekken. Neergestort op de bevroren planet Tau Volantis, moet Isaac zien te overleven in een dodelijke omgeving moet hij opzoek naar materialen en onderdelen.

    Tijdens zijn zoektocht worden zijn ‘engineering skills’ op de proef gesteld in een ultieme test om wapens en overlevingsgereedschappen om te bouwen en/of te creëren. De bevroren ijsplaneet heeft de sleutel om de plaag van Necromorphs een halt toe te roepen, maar allereerst moet Isaac lawines, gevaarlijke klimpartijen en de gevaarlijke wildernis trotseren. Isaac komt dit keer met nog dodelijker en gevaarlijker vijanden en brutere elementen in aanraking. Hij moet keuzes maken maken om samen te werken, niet alleen voor het lot van zijn eigen leven, maar ook die van de mensheid.

    Gameplay

    Speel samen met een vriend of trek er alleen op uit met Isaac Clarke, en ontdek de naadloze drop in, drop out coöperatieve functies. Elke modus biedt eigen unieke verhaalelementen en gameplay.

    • Werk samen om de dreiging samen aan te vechten.
    • Speel de volledige campagne alleen in de singleplayer of in de online coöperatieve multiplayer.
    • Een makkelijke drop in, drop out functionaliteit.
    • Bezoek de oppervlakten van de planeet zelf en bemerk hoe vijandig de omgeving is.
    • Ontdek ondergrondse steden en accepteer missies.
    • Onderzoek het bevroren terrein en zoek naar verlaten tentenkampen.
    • Ontdek de bron van de vijandige Necromorphs en vecht om de uitroeiing van de mensheid te voorkomen.

    [gb]Artwork / Screenshots=(/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Trailers / Gameplay=(/gb]
    [yt]71MZlPqChX4[/yt]

    [yt]ImFplpcXIIU[/yt]

    [yt]-s7i3360WYE[/yt]


    [gb]Boxart=(/gb]

    [​IMG]

    [gb]Achievements=(/gb]
    Onbekend​

    [gb]Dead Space / Dead Space 2 XBW Threads=(/gb]

     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2013
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Was er nog geen DS3 topic? :eek:
    Vind het Co-op wel leuk altijd, en dat het hierdoor minder "eng" word maakt niets uit toch, dan speel ik eerst de game zelf. Vind de Boss battles altijd erg leuk, vooral in DS1.
     
  3. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb gezocht op "Dead," "Space" en "Dead Space" maar allen tevergeefs.

    Hierbij dus.
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kan niet wachten op dit 3e deeltje! \o/\o/
    Deel 1 en 2 ook met veel plezier gespeeld!

    En deze heeft online co-op!
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Deze game gaat volgens mij zwaaaaar teleurstellen. Ik zag al shootouts die er niet inhoren. Coop hoort er niet in, ik weet dat het optioneel is maar alsnog hoort het niet, dat haalt het hele creepy gebeure weg.. Ik ben zooo niet onder de indruk :mad:
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hmmm net ook een walktrough demo gezien op youtube,en lijkt er inderdaad een beetje op dat het meer actiegericht word i.p.v het horror gedeelte.
    |:-
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het juist heel erg meevallen. De co-op is inderdaad helemaal optioneel, en één van de makers heeft tijdens E3 bij meerdere interviews gezegd dat het voor de singleplayer-gamer echt een DS ervaring blijft en zal dan ook een andere ervaring krijgen dan in co-op. Er zullen dus echt dingen zijn die andere verlopen in co-op, vergeleken met singleplayer. Ook GEEN A.I. partner in de singleplayer.

    Wat ze bij Gametrailers TV hebben laten zien is echt Dead Space, Necromorphs weer lekker ontleden , nog steeds donkere gebieden ook. Het enige echte verschil is dat het zich nu op een ijsplaneet afspeelt ipv een spacestation. En niemand dwingt je cover te nemen, dus als jij daar geen zin in hebt doe je dat niet. Ik snap de kritiek eerlijk gezegd echt niet.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo snap je de kritiek niet? Die shootouts HOREN er gewoon niet in, kan me niet schelen of het een mix is of niet.. Kwil geen mix.. Die coop is waste of time, net als de MP van deel 2.. Het is Dead Space, geen Lost Planet.. Niemand dwingt je om cover te nemen? Die shootouts dwingen je om cover te nemen :-s..

    En hoe kom je erbij dat er geen AI partner is.. Wie is John Carver dan? Volgens mij loopt die ook gewoon delen met je mee als AI..

    Edit:

    Je neemt dus automatisch cover..? Overbodig

    Nee deze game lijkt me verkeerde keuzes te hebben gemaakt. Die shootouts vind ik echt overbodig
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2012
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mij lijkt de co-op juist heel tof te worden. Het kan wel eens heel tof worden, en zeg nou zelf, als de singleplayer ervaring intact blijft, waarom zouden we dan klagen? :). Je hoeft volgens mij geen cover te nemen tijdens die shootouts, maar dan zal je wel eerder het loodje leggen denk ik.

    En nope...GEEN John Carver in de singleplayer. Dat heeft de maker meerdere keren in interviews tijdens E3 met Gamespot, IGN , etc gezegd. Je hebt niks met John Carver te maken wanneer je alleen speelt. De maker bleef het ook echt benadrukken dat de sp ervaring intact blijft. Geen A.I. partner in de singleplayer, dus een John Carver krijg je niet in de sp.

    Ok, dat covernemen iis dan best gay, hopelijk gebeuren die shootouts niet te vaak.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    8 Februari
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    pfff ik wil hem wel eigenlijk..
     
  14. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook! Hoe meer ik ervan te zien krijg, hoe enthousiaster ik wordt. Eerst de game een keer helemaal solo spelen, dan co-op!!
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Enthousiaster word ik niet.. Maar tis Dead Space.. Dat wapens craften lijkt me ook weer niks.. weer allemaal gericht op de guns en waarschijnlijk dus ook op meer aktie..
     
  16. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook een beetje "bang" voor de co-up en multiplayer ervaringen maar ik vind toch deel 1 en 2 een pre-order verantwoorden voor deel 3.
    Van deel 2 de mp nouwelijks gespeeld, maar overall toch goede herinneringen overgehouden aan de singleplayer met 2 playtroughts..
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]jRh4fvYPZlI[/yt]


    Is it just me....of ziet het er ongebruikelijk kleurrijk uit?
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2012
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vind het nog aardig duister hoor.
     
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Niet meer kleur dan in Dead space 2.

    Verder kan kleurrijk ook 'eerie' zijn (zoals infecties benadrukken), mits het gewoon goed toegepast wordt.

    EDIT:

    Na het wat beter te bekijken kom ik tot de conclusie dat het niet perse kleurrijker is, maar een andere 'tint' heeft.

    Dead space 1 was heel erg bruin. Het moest het gevoel geven van een oud roestig mijnschip.

    Dead space 2 was meer neutraal wat betreft kleur (nog steeds gedesatureerd). Het gaf een wat cleanere/modernere look. Logisch want je bevond jezelf op het civiele en goed onderhouden Titan Station, wat eigenlijk een ruimtestad is.

    Dead space 3 lijkt meer een blauwe tint te krijgen. Uiteraard om het thema van een ijsplaneet te benadrukken.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2012
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net de video gekeken, maar afgezien van dat vlieg/zweefstukje is dit toch echt heel erg Dead Space getrouw gebleven hoor. Donkere gebieden, Necromorphs ,etc. Hier was geen cover systeem of wat dan ook te bekennen.
     

Deel Deze Pagina