1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Remember Me

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 aug 2012.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812


    [​IMG]

    "I remember, can you remember. How it was. I do. Remember, do you?"

    [​IMG]

    Platforms
    | Xbox 360 | PS3 | PC |
    Publisher
    | Capcom |
    Developer
    | DONTNOD Entertainment |
    Genre
    | Third Person Action Adventure |
    Release date
    | May 2013|


    [​IMG]


    Neo-Paris. 2084.

    Personal memories can now be digitized, bought, sold and traded. The last remnants of privacy and intimacy have been swept away in what appears to be a logical progression of the explosive growth of social networks at the beginning of the 21st century. The citizens themselves have accepted this surveillance society in exchange for the comfort only smart technology can provide. This memory economy gives immense power over society to just a handful of people.

    Remember Me is a third person action adventure where players take on the role of Nilin, a former elite memory hunter with the ability to break into people’s minds and steal or even alter their memories. The authorities, fearful of her knowledge and capabilities have arrested Nilin and wiped her memory clean. After her escape from prison, Nilin sets out on a mission to recover her identity, helped by her last and only friend. This search for her past leads to her being hunted by the very people that created this surveillance society.

    • Speculative, stunning vision of our future - Discover Neo-Paris 2084, where augmented reality and memory digitization have taken control of people’s lives.
    • Play as Nilin, an elite memory hunter with a clouded past - Become the most wanted memory hunter in Neo-Paris and experience the power to break into people’s minds to steal their memories. Gain the information you need directly from people’s heads, to complete your missions and recover your own memory.
    • Memory Remix - This innovative new gameplay mechanic allows players to use Nilin’s powers and alter parts of people’s memories in real-time gameplay. This will change characters’ complete perspective on their self-image and the people around them, which can have grave consequences for the world in 2084.
    • A balanced mix of combat and exploration - Fight your way through the different environments Neo-Paris has to offer, using Nilin’s proficiency in martial arts, as both hunter and prey!
    • Localized voice over – Remember Me will include fully localized voice over in English, French, German, Spanish and Italian as well as subtitles in Russian, Polish, and Brazilian Portuguese.


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]





    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG][​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    Parijs in de toekomst is sowieso al +1. Trailer ziet er tof uit, en nieuwe IP's zijn altijd welkom. Ontwikkelaar is wat onbekend, dus is even afwachten. Hoe dan ook, Deus Ex in third person ziet er awesome uit. En voor wie het boeit, vrouwelijke hoofdpersonage, jeej ofzo.

    [​IMG]


     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2012
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Trailer zag er best leuk uit, maar ik ben wel bang dat het meer 'Action' dan 'Adventure' gaat zijn. Jammer. :p Ik verwacht ook niet dat ie écht hoge scores gaat halen; een beetje zoals Syndicate; geen GOTY, gewoon leuk.
    Maar, yay, nieuwe IP \o/
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Deus Ex meets Bladerunner?

    Ziet er gein uit!
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm kan leuk zijn. Maar het is wel echt Capcom.
    Zelfde graphics en moves, ook wel samen met de stem acteurs.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zelfde als wat? Welke game dan?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe ze rent en hoe de camera staat moest ik gelijk aan Lost Planet denken.
    Moves aan Devil May Cry. En de B stem acteurs is ook echt typisch Capcom.
    Niks mis mee. Maar heb altijd het gevoel dat al hun games onderhuids hetzelfde zijn. Maakt niet uit wat voor game het is. :)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Het is echter een game van een nieuwe Franse developer, dus wie weet is hij juist heel verrassend. ;)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh ja dat bedoel ook niet. Qua gameplay kan het best tof worden.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ziet er wel gaaf uit, vooral door de setting. Ik houd heel erg van een futuristische setting a la Blade Runner.

    Qua gameplay lijkt er veel variatie in te zitten. Klimmen, vechten, maar het meest interessante is het veranderen van de herinneringen.

    Ik denk dat Dulle al te snel was met zijn opmerking dat het veel actie georiënteerd zal zijn, op basis van de gameplay dan. Ik hoop dat dit spel goed gaat uitpakken. Sowieso met een nieuwe IP, anders nemen ontwikkelaars nooit meer risico. Tegenwoordig zien we al te veel deel 2, 3, 4 etc. van een spelserie in plaats van een nieuwe IP.
     
  11. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    En dat is er weer een voor op het lijstje :D

    Ziet er tof uit! Ben zeker benieuwd wat de game allemaal te bieden heeft. Helaas moeten we daar nog even op wachten...
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Een goede tp action game is nooit weg, maar ik ben nog wel gereserveerd… Ik zie wel wat er allemaal over bekend wordt ...
     
  13. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Erg benieuwd gemaakt! De setting en gameplay doet me wat denken aan Watch Dogs, het klimwerk ook aan Assassin's Creed. Inspiratie gehaald bij Philip K. Dick is ook altijd een plus.
     
  14. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Doet mr denken aan mirror erge
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Trailer doet mij denken aan een mix van Deus Ex en Mirror's Edge....

    Nog te weinig om er super enthousiast van te worden, maar ben wel nieuwsgierig naar meer gameplay beelden en info!
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk je toch het gameplay filmpje wat eronder staat? :+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ziet er tof uit zeg, erg Bladerunneresque :+. hoop dat het vechten lekker werkt, de Arkham games hebben me op dat vlak echt een beetje verpest
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben niet echt fan van hoe ze beweegt eigenlijk.. Te statisch imo.
    En verder lijkt het me best wel scripted. Wacht het wel even af. De setting interesseert me wel. :)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina